Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Akciós reklámlinkek a ginseng erejével

Arra gondoltam, hogy azokat a reklámokat, híreket, amelyek nem elég nagyszabásúak ahhoz, hogy külön posztot írjak belőlük egy csokorba gyűjtve időről-időre közkinccsé teszem. A Vámház krt 9. látogatói ismerhetnek már egyet-kettőt közülük, de mivel sokan vannak, akiknek ez még nem egy tumblr blogot, hanem egy aranylelőhelyet jelent, nem hiszem hogy ebből probléma lenne. Inspirációgyűjtéshez, ötletelés helyetti időhúzáshoz tökéletes lesz. 

Justin Timberlake nem olvas könyveket

Lírai foci, azaz NFL balett lassítva.

Jamieson Raspberry Ale lekurvázza Hófehérkét

Műanyag gyerekkatonákkal a gyerekkatonaság ellen

Egy befutott Miami Adschool-os, Jedlicska Marci ajánlásával

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr341477610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cbizeouzgcu (törölt) 2009.10.28. 11:36:07

amzonos link nem jó... (a neve se)

cbizeouzgcu (törölt) 2009.10.28. 11:37:25

azé én is elírtam...:D:D:D:(direkt)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.28. 12:53:09

a forgóajtó tetszik.
van, aminek többször kellett nekifutnom-ciki, vagy nem ciki:D

szosziagi 2009.10.28. 15:54:42

nem értem. ezek fele szar

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása