Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Akarom szeretni ezt a reklámot, nagyon akarom, de egyelőre nehezen megy. A Beugró című műsort imádom, és ha nem is igazítom ehhez az esti programomat, ha beleakadok, midig szívesen nézem végig a rögtönzésen alapuló jeleneteket. Rudolf Péter egyszerűen zseniális, és a többieknek is gyakran vannak nagyon jó pillanataik. Ezért aztán amikor megláttam, hogy valaki őket használta fel, illetve találta meg egy reklám kapcsán, kifejezetten megörültem. Jó ötletnek tűnt, azt gondoltam, hogy aki erre ráérzett, az nem tett rossz lóra.
Ahogy azonban az Axa rekámját néztem, kezdett előttem felderengeni egy másik kampány. Az, amelyikben szintén egy vicces műsort, illetve annak humorsita szereplőit használták fel különböző banki termékek reklámozására. Egy kampány, amelyben a humoristák vicceseket mondanak egy témában, a poénokhoz viszont hol zökkenőmentesen lehet a hirdetett terméket kapcsolni, hol meg pajszerrel kell ráfeszegetni. Igen, az OTP Bank dumaszínházas arcokat felvonultató filmjeire gondolok. A Beugróval készült reklámok nekem ugyanezt az érzést hozzák, mert bár a film vicces, magához a termékhez vajmi kevés köze van. Maga a jelenet is azért működik, mert ezt maguk a színészek is érzik, és Rudolf Péter éppen ebből csinál poént. Nektek hogy tetszik? Nyomjátok a pontokat!
forrás:kreatív
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.