Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Beugróval reklámoz az Axa

Akarom szeretni ezt a reklámot, nagyon akarom, de egyelőre nehezen megy. A Beugró című műsort imádom, és ha nem is igazítom ehhez az esti programomat, ha beleakadok, midig szívesen nézem végig a rögtönzésen alapuló jeleneteket. Rudolf Péter egyszerűen zseniális, és a többieknek is gyakran vannak nagyon jó pillanataik. Ezért aztán amikor megláttam, hogy valaki őket használta fel, illetve találta meg egy reklám kapcsán, kifejezetten megörültem. Jó ötletnek tűnt, azt gondoltam, hogy aki erre ráérzett, az nem tett rossz lóra.

Ahogy azonban az Axa rekámját néztem, kezdett előttem felderengeni egy másik kampány. Az, amelyikben szintén egy vicces műsort, illetve annak humorsita szereplőit használták fel különböző banki termékek reklámozására. Egy kampány, amelyben a humoristák vicceseket mondanak egy témában, a poénokhoz viszont hol zökkenőmentesen lehet a hirdetett terméket kapcsolni, hol meg pajszerrel kell ráfeszegetni. Igen, az OTP Bank dumaszínházas arcokat felvonultató filmjeire gondolok. A Beugróval készült reklámok nekem ugyanezt az érzést hozzák, mert bár a film vicces, magához a termékhez vajmi kevés köze van. Maga a jelenet is azért működik, mert ezt maguk a színészek is érzik, és Rudolf Péter éppen ebből csinál poént. Nektek hogy tetszik? Nyomjátok a pontokat!

forrás:kreatív

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (3,7/5)

Címkék: bank reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr981494204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyle Broflovski (törölt) 2009.11.04. 11:22:04

2,
mert nem annyira szar, viszont qrva hosszú...

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.04. 12:06:51

@Kyle Broflovski: hát szerintem nagyon szar, vontatott, és túl hosszú is.
szerintem az otp-s azért volt jobb, mert az legalább 'eredeti', ez nyilván csak azt a hullámot akarja meglovagolni, meg az legalább vicces, eredeti, új arcokat rak ki. ezmeg...

kontar.blog.hu/2009/11/02/rohejes_kampany_a_gillette_tol
ez rövid, de szintén szar, vontatott.

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.11.04. 12:09:56

Rudolf Petyka FTW. Mondjuk itt most nem annyira, de egyébként meg igen. És semmi többet nem tudok elmondani.

Balázs Róza 2009.11.04. 12:12:07

Ha valaki úgy reklámozza a cégét, hogy Másképp / mint mások, akkor miért nem valami eredeti, hogy ne mondjam MÁS ötlettel áll elő.

Mikor először megláttam a Dumaszínházas OTP reklámot, ami a maga nemében eredeti, azon gondolkodtam, hogy ki lesz a következő a sorban, aki gyorsan lekoppintja.
Nekem semmi más üzenetet nem hordoz az AXA, mint hogy a francokat vagytok ti mások. Még a kreatív csapat sem képes más lenni. Szomorú. Pont olyan, mint a századik intelligens szemcsés mosópor.

Vincenzo90 2009.11.04. 12:12:39

Sztem meg jó. Hozam, hozam, te mindenem... :)

Balázs Róza 2009.11.04. 12:15:52

@Vincenzo90:
Ezt a poént 20 évvel ezelőtt a Markos is elsütötte, mint arab diák az Önök kértékben, csak Hasszán Hasszán, te mindenem szöveggel.

acarc 2009.11.04. 12:19:25

a Rudolf Péter arckifejezése a végén,
csak szerintem sokatmondó? :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.04. 12:19:35

@Balázs Róza: nekem mondjuk erről a szlogenről egy meleg pár jut eszembe. más kép(p), mint mások:D

Balázs Róza 2009.11.04. 12:20:58

@Kontárblog:
Na, az legalább eredeti lett volna. Valami összevágott klipp egy zúzósabb melegfelvonulásról :-)))

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.11.04. 12:32:48

@Balázs Róza: na jó, hát azért egy bankhoz...
bár mondjuk különleges szegmensnek elmenne, ha a melegek bankja lenne:D

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2009.11.04. 12:33:39

Kérdés, hogy melyik darabról beszélünk. Mert futott már legalább három. Nekem az első volt emlékezetes, mert ajánlónal álcázta magát. Be is szoptam, tehát működött :) Utólag persze könnyű okosnak lenni, hogy a teljesen blődnek ható "hosszú távon egy százalék..." satöbbi, franc tudja, hogy van tovább mondat, szóval az annyira blőd abban a környezetben, hogy harsányan nevettem rajta, de... a közönség nem. Hehe, az már nem fért bele, azzal elárulták magukat. De attól még ütött. Az utána következők már gyöngécskék, azokért kár.

Szerintem egyébként ez tök más, mint az ótépés reklám. A dumaszínház csak nagyon ritkán vicces, és ott arra az egy poénra van kihegyezve a dolog, ami vagy elsül, vagy nem.

És egyébként meg folyamatosan illusztráljátok a múltkori érvelésemet a kreativitással kapcsolatban, amennyiben az ötletet minősítitek, és nem a kivitelt :) Most ment épp az a kávéfőző reklám, amiben a csak hatféle ruhában ugrál kerseztbe, miközben a srác nyugodtan szürcsöli a kávét. Szerintem tökéletes, mert valami egészen plasztikusan, szerethetően mutat meg egy létező szituációt. De van egy fogadásom, hogy szerintetek semmilyen, mert nem "ötletes" :) Vagy ha mégis jónak találjátok, akkor meg fogjátok mondani, hogy mi az a zseniális ötlet, amitől jó :D

Szabó Patrícia 2009.11.04. 13:05:17

Mint kreatv (?) azért azt elég világosan látom, hogy erre az öltetre rátalálni sokkal könnyebb úgy, hogy előtte már az OTP megcsinálta a dumaszínházasat. Az eredeti volt, legalábbis itthon, ez meg annak utánzata, bárki bármit is mond. Az már részletkérdés, hogy ez most Beugró alapokon nyugszik, az meg Dumaszínházon, mert az ötlet ugyanaz, csak másképp kivitelezve.

Ha meg véletlenül ennyire hasonló, az se jó, mert akkor úgy dolgozott valaki egy banknak, hogy nem ismeri az amúgy eléggé átlátható konkurrenciát.

Egyébként a furán megtört szlogen ami az Ál/arc, Játsz/ma és többi filmcím után nem túl friss, sőt, nekem pontosan az ellenkezőjét jelenti, mint amit mondani akarnak. Épp, ahogy tanult kolegám Kontár említi (ha jól értettem): Másképp. Mint mások. Azaz abban különbözünk, hogy pont úgy csináljuk, mint mások.

Aztán végül, ha ezt a szlogen faszságot elfelejtjük, és maradunk az eredetileg tervezett jelentésnél, akkor tényleg elég fura, hogy erre felépítve csinálnak egy olyan kampányt, amim pontosan az egyik konkurrens bank kampányát idézi fel a legtöbb emberben. persze, magyarázni lehet, mint ahogy az Akció megmagyarázta, hogy a gettyből vett kép és a megjelent borosüveg és pohár teljesen más ötlet, mert a gettyn mindenféle borosdugó volt, de a megjeénten CSAK MAGYAR!
És egy zárógondolat: azzal meg személy szerint teljesen tele van a tököm, hogy teszem azt egy bank (csak hogy megtörtént esetnél maradjak, és nem a fent említett kettőről beszélek, kielőtt) meghív 8 ügynökséget, szopatja őket ingyen két hónapig, végül kap kb 24 elképzelést a szar termékére, ami pont olyan, mint a többi, majd kiválaszt egyet, akivel aztán együtt csemegéznek a többiek visszautasított ötletei közt. S ha valami megtetszik, kicsit átírják és már mehet is.

Mindenki tudja, hogy ha kapsz 3 ötletet, abból sokkal könnyebb eljutni egy negyedikig, mintha csak úgy a semmiből ki kellene taláni valamit.

Szal ez így szar helyzet.

Klárikám 2009.11.04. 13:11:33

hö, hö
ez tök jó. még nem is láttam (mondjuk túl sok tévét nem nézek)
azt én mondjuk méltányolnám, hogy nem egy 15mp-be sürített szájbarágós szar, hogy vegyél gyorsan ezt vagy azt
ebből a szempontból más, mint mások - nekem az má' sok!

Drout 2009.11.04. 13:23:55

Ez a reklám szerintem zseniális

missi 2009.11.04. 13:30:38

Azt nemigen tudják a népek, hogy a Beugrós vonal nem dumaszínházas utánérzés, hanem abból ered, hogy az AXA szponzorálja a műsort - mert nélkülük megszűnt volna (cooltv ide vagy oda).

Deneware. 2009.11.04. 13:33:58

@Balázs Róza:
Hát igen... A Markos-Nádas-Boncz trió az összes létező poént már elmondta.

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.04. 13:35:00

Kicsit érdekesre sikerült.

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.04. 13:38:45

nekem úgy tűnik mintha ez nem egy előre megrendezett dolog lett volna. lehet, hogy a színészek ilyen mesteriek de olyan mintha nem lettek volna beavatva, vagy mintha 1 régebbi jelentet fedezett volna fel az axa és utólag vette volna bele a reklámjába. a jelenet természetesen jó. az, hogy ez egy reklám az egy oriási csalódás a végén.

Marvelous 2009.11.04. 13:41:31

Az AXA mint, cég nem ér semmit. Olvass bele a blogomba, h milyen a válaszlevelet engednek meg maguknak. Multi gazdag kis kölyke hazánkban szórja a pénzt, amit anyutól kapott.

LegjobbVagyok · http://legjobbvagyok.hu 2009.11.04. 13:55:03

Egyáltalán... minek lett ennyire felkapott a standup-comedy, mint műfaj?? Mert a felgyprsult világban már csak a gyors poénok jönnek be? Vagy mert az improvizáció csak igazán tehetséges emberek műfaja? Ha utóbbi, akkor viszont ezekben a reklámokban semmi spontán nincs, messziről bűzlik az "eladtam magamat" feeling... Ja, ugyanez a gárda mondja be a következő megállót a villamoson... no comment.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2009.11.04. 13:55:23

Amikor először láttam, csak figyeltem, mint hal a szatyorból, hogy mit keres a Beugró a Discovery Channelen? Aztán kiderült.

Drout 2009.11.04. 14:06:47

@Kontárblog:
1. Nem vették elő a sablont "Vegyél egy szerethető családot". mondjuk ez már le is járt
2. Én szerettem a Beugrót, amíg a királyi tv adta. A dumaszínházat nem is láttam, nem is látok a kettő között párhuzamot.
Azzal, hogy velük csinált reklámot az tűnik ki, hogy inkább a művészetet támogatja, mint egy reklámstúdiót, idióta kreatívokat.
3. Be mertek vállalni egy ilyen hosszú reklámot csak azért, mert így jön ki a poén
4. Nem direkt "vegyél mosóport de rögtön" típusú üzenet
5. (ez nem az ő érdemük) de nincs épkézláb banki hirdetés manapság. Illetve nekem még a Citié úgy ahogy elmegy. A KH? Erste kritikán aluli, Rafi erőlködik (nekem az Vodafone taxis koppintás), OTP-t meg nem értem mit akar mondani, erőltetetten keresnek egy dumaszínházas poént, amihez valami marketingszlogent hozzá lehet erősíteni. Nekem ezekből egy sem maradt meg. A próbálkozást értékelem, csak a célt nem érték el (nálam)
+1 további tanácsadást és elemzést jópénzért vállalok!

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.04. 14:23:32

Rudolf Péter zseniális

a reklám meg semmilyen
0

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.11.04. 14:28:47

szerintem ez jó. legalább mindketten profitálnak belőle, az axa kapott egy reklámot, a beugró meg egy szponzort, ami nélkül végleg megszünt volna. arról már nem is beszélve, hogy így a beugró prómózva van egy rakás csatornán, ahol eddig nem jelent meg...:)

davinci 2009.11.04. 14:36:17

A Beugró nem stand-up commedy. A Beugróban a színészek rögtönöznek. Itt is. A dumaszínházhoz annyi a köze, mint a Rómeó és Júliának a Csirkfejhez: mindkettőt színházban játsszák. Szerintem ez egy nagyon bátor dolog. Itt minden valódi, még a 90 mp is. Ráadásul sorozat, amit egyetlen darabból nem is biztos, hogy meg lehet ítélni. És végre nem néz hülyének engem, nézőt. Várom a folytatást!

Szabó Patrícia 2009.11.04. 15:02:26

@Drout:

"Azzal, hogy velük csinált reklámot az tűnik ki, hogy inkább a művészetet támogatja, mint egy reklámstúdiót, idióta kreatívokat."

Na, asszem megint van egy érintettünk az ügyben, épp, mint Bankos Terka esetében, amikor központilag megkérték az érintetteket, hogy most aztán kurvagyorsan meséljék el mindenkinek, mennyire zseniális ez itt, a sok herótozó komment ellenére. Csak abból gondolom ezt, mert pl. honnan tudod, hogy nem a reklámügynökség ötlete volt, és nem ők csinálták meg a rendelkezésre álló anyagból? Ha meg ennyire kibaszott zseniálisak, hogyhogy nem jutott ez régebben eszükbe? Mondjuk az OTP előtt?

Semmi új nincs benne, csak a szereplők. Az ötletet már láttuk Dumaszínházzal. Hülye kreatívokat talán meg kellett volna kérdezni, nem hasonlít-e valamire, és a sok barom egyből mondta volna, hogy az első 120 kommentben az OTP-hez lesz hasonlítva, mint koppintés, a többiben meg próbálják majd bevédeni a megrendelők meg alkotók.

Ja, és imádom a Beugrót, ezt a reklámot meg szánalmas koppintásnak tartom, ennek ellenére. És annak ellenére is, ha tetszik valakinek, és védeni próbálja, a koppintásra nincs mentség ebben a szakmában, semmi.

Aradebil 2009.11.04. 15:53:07

Azok után hogy Galla is eladta a lelkét a mekinek már nem csodálkozom semmin sem:(

anemic royalty 2009.11.04. 15:57:31

inkább ez mint hasitasi, nyuszómuszó meg a táncos brigád

a beugrót szertetem, ezért vagyok elfogult.

azonban mindentől függetlenül a termék és a reklám nem nagyon van köszönő viszonyban....

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2009.11.04. 16:49:28

a poszt minden szavával egyetértek (de tényleg:),
és azzal a véleménnyel is, h az átlag user kvára leszarja azt, hogy maga az alapötlet parafrázis-e vagy sem, ezen csak mi parázunk (sajnos)

a többség nem relatíve szemlél (csak, h egy másik klasszikus banki kampányt idézzek), hanem önmagában értékeli a szpotot, ami pedig egy Beugró jelenet, és mint ilyen, jó

a végére odalökött packshot, mint brandlink viszont igencsak harmatos

Kyle Broflovski (törölt) 2009.11.04. 19:39:47

off:
a danubius/sláger miért nyomatja a reklámjait ennyire (tv-ben)?
(előre fizettek és le kell adni?:S:D)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.11.04. 23:04:28

én is erőltetettnek tartom a reklámot, meg nem nagyon jön át, de legalább jó ötlet volt felhasználni ezt a műsort... mondjuk lehet másképp kellett volna... elgondolkodtató kérdés lenne, hogy mi mivel állnánk elő, ha nekünk kéne egy beugrós reklámot csinálnunk az axa-nak. bár még a végén ellopják az ötleteket :D

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2009.11.05. 00:42:48

@SárgaEminenciás: szerintem csak szimplán amerika-majmolás a standup-comedy. Ott dívik régóta, nálunk meg talajtalan. De nem baj, időről-időre próbálkozni fognak minden ilyennel, mert addig nem adják fel, amíg nem zabálunk mi is hálaadás napi pulykát.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2009.11.05. 00:45:37

@bulgakov: szerintem az rajtatok kívül rohadtul nem érdekel senkit, hogy egy reklámblogban mihez hasonlítanak egy tévés reklámot. Ha ti lennétek a célcsoport, akkor itt ugrabugrálna a lap szélén a reklám, és nem egy olyan médiumban menne, amiről reklámbuzi egy hónappal később szerez tudomást ;)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2009.11.05. 01:28:57

@Androidus: ismerős az a név hogy Hofi Géza? vagy tovább megyek, Kellér Dezső? már hogy lenne nálunk "talajtalan" a stand-up comedy???

Hara Mati 2009.11.05. 10:44:06

@Androidus: szerintem minden szakmában van egy minimálisan elvárható etika. Az szerintem normális, hogy azoknak akik ebben a szakmában dolgoznak ez fontos.

Szabó Patrícia 2009.11.05. 11:46:34

@Androidus:

Részben nem értem, amit mondasz, de emiatt nem érzem magam szarul, bevallom.
Nem is kell, hogy bárkit is érdekeljen, aki nem dolgozik benne. Téged se érdekel, hogy ki lop kitől, amíg nem tőled lopnak, ami meg engem nem érdekel. Téged?

majomka 2009.11.06. 10:01:54

davinci
máris hülyének néztek azzal, hogy bevetted, hogy a beugró improvizáció. Jó, ha a fele az, mondjuk szó se róla, én egy mondatot se tudnék rögtönözni.
A reklámról meg annyit, hogy jobb mint a hastiasi, és az Axa immár kurrrvaunalmasra fejlődött tisztán szöveges hirdetéseinél is jobb, de azért még szar.

zaq 2009.11.10. 01:55:21

engem is megoszt ez. aki azt mondja, hogy nincs áthallás az hazudik. ugyanakkor meg egy más minőség maga a jelenet.
kreatív szempontból nem egy eredeti ötlet (lopás), marketing szempontból viszont bizonyára jó stratégia. szerintem hozza a számokat is jól. arról nem vagyok meggyőződve, hogy a sales számokat hozza-e, de a brandet biztosan. valószínűleg a célcsoport nem a plebsz és ezzel máris megszólítottak valakiket, akiket mostanában hanyagolnak a bankok. van egy csomó üzenet az egészben és még spontánnak is tűnik + nem 30 mp, hanem 90! úgy érzi a néző, hogy kapott valamit az idejéért/figyelméért és ezzel meg hálássá is lehet akár tenni.

végezetül korn-nal értek egyet a packshot témában, ami így eléggé ízléstelenre sikerült, vagy legalábbis rossz szájízt hagy a megcélzott fogyasztók egy részében a reklám végére. finomabbra kellett volna venni, organikusabbra, még akkor is, ha ezzel az előzőkben felfuttatott arculat háttérbe is szorult volna a sorozat idejére.

sifilis 2009.11.10. 03:58:22

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!

sifilis 2009.11.10. 03:59:16

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!

sifilis 2009.11.10. 04:00:45

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!

sifilis 2009.11.10. 04:08:17

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!
mindez sikerult mar a stand-up-osoknak, es a beugrosoknak is.
es ti copywriter-ek nem tudtok vicceset irni?

sifilis 2009.11.10. 04:09:23

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!
mindez sikerult mar a stand-up-osoknak, es a beugrosoknak is.
es ti copywriter-ek nem tudtok vicceset irni?

sifilis 2009.11.10. 04:10:17

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!
mindez sikerult mar a stand-up-osoknak, es a beugrosoknak is.
es ti copywriter-ek nem tudtok vicceset irni?

sifilis 2009.11.10. 04:11:35

a cerkának maris a rossz oldaláról kommentelek.
akarunk-e vicces reklámot?
akarunk-e a spriccel szemben kacsitani?
vagy hadd bele?!
és röhögjünk, ahogy jól esik, ahogy meglep barmilyen váratlan esemény?
ugy erzem, h a cimbikkel eltoltott par laza ora utan, legalabb 10 uj, meglepő reklamtorteneti mozzanattal lenne gazdagabb az amfietatrum. bar megis azt tapasztalom, h ha mas teruleten kozepszeru, de tomeges szimpatiat kivalto műsorok mennek, akkor annak reklamban a helye. (hahotáztál-e a beugrón?)
nyilvan sokakat szorakoztat. reklamban a helye.
jatsszunk biztonsagra.
vegyuk le a musorrol a monthy pythont.
a cerkának maris a rossz oldaláról kozelitenek.
irjatok vicces reklámot!
es ne nyegleskedjetek!
mindez sikerult mar a stand-up-osoknak, es a beugrosoknak is.
es ti copywriter-ek nem tudtok vicceset irni?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása