Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kisebbfajta meglepetésre idén nem egy ATL kampány, hanem egy egyedi internetes megoldás nyerte a pénteken zárult Effie reklámhatékonysági verseny fődíját, azaz aPlatina Effie-t. A Cetebének készült, sokak által kedvelt és sokak által szidott videószponzorációról van szó, amely abból állt, hogy a lejátszón lévő jelzőt egy Cetebe kapszulával helyettesítették. Ez a lejátszás előrehaladtával folyamatosan eregedte ki magából a C-vitamint, utalva annak hatásmechanizmusára. Ügyes megoldás volt, nem lehetett nem észrevenni, az egyetlen hátránya az volt, hogy egy idő után zavaró, egy kicsivel több idő után meg nagyon zavaró volt, és az istennek sem lehetett kikapcsolni.
Kicsit furcsa, hogy a 43 shortlistes munkából 29 kapott is valamilyen díjat, vagyis a szervezők gondoskodtak arról, hogy mindenki boldogan távozzon az Alföldi Róbert által rendezett presztízseseményről. A díjazottak között van egy-két meglepő, és egy-két értelmezhetetlen is. A listát (a Kreatívon fönn van az egész) nézegetve azon gondolkoztam, miért lehet például az Effie-re nem hazai fejlesztésű, csak adaptált nemzetközi kampányokat benevezni? Ezt hogy lehet összemérni egy itthon kiizzadott kampány sikerével? Egyáltalán mennyit ér ma egy Effie? Többet vagy kevesebbet, mint egy Arany Penge? Van nincs értelme egy ilyen összehasonlításnak, és a kettő együtt, egymást kiegészítve mond csak valamit? Mondjátok meg jól!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.