Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Utcazenészekkel reklámoz az Axe

Az utcazenészekről sok minden eszembe jutott volna, de hogy reklámhordozóként is számításba jöhetnek, az bevallom, a mai napig nem. Hogy aztán, ez amiatt volt, mert szegényes a fantáziám, vagy mert nincs igazából értelme őket egy ilyen akcióba bevonni, azt döntsétek el ti. Az Axe ügynöksége és marketingesei mindenestre azt gondolták, hogy érdemes egy ilyen trükkel vinni az Axe aktuális termékének, az Axe Instinctnek a hírét. Ennek érdekében leszerződtek egy sereg utcazenésszel, akik 1000 dollár fejében vállalták, hogy jól látható helyre kiteszik a termék logóját, és felveszik a repertoárjukba a Look Good in Leather című számot (a mamutos-ősemberes reklámfilm zenéjét). A képet elnézve a bőrmellényen kívül nem tudom, milyen kapcsolódási pont van az Axe, a zenész, a célcsoport és az üzenet között, de arra mindenképpen jó volt, hogy számos lap, köztük a NY Times is foglalkozzon a kampánnyal, ingyen publicitáshoz juttatva a márkát. Szerintetek működik ez?

via:brandflakes

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr771510260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.11.10. 17:29:06

Ha per fő fizettek ezer dollárt, akkor szerintem kicsit drága mulatság volt.

BF79 2009.11.10. 19:23:26

"Szerintetek működik ez?"

Régóta olvasom a blog-ot és engem meglepett ez a kérdés. Valahogy mindig az volt az érzésem, hogy mindig abból a szempontból nézitek a reklámokat, hogy mennyire kreatív, ötletes, új, esetleg humoros. Azt sosem éreztem előtérben, hogy az egyes reklámok hosszútávon mennyire hatnak a fogyasztóra, azt pedig pláne nem, hogy megtérültek-e, azaz figyelembe véve a költségeket és egyéb gazdaságossági tényezőket (nyilván sok esetben ezek nehezen számszerűsíthetők), megérte-e az adott kampánnyal előállni. Ez nem kritika, hogy miért nem álltok ezzel elő, csupán arra céloztam, hogy eddig mintha nem ezen lett volna a fókusz. Vagy a kérdés most sem erre vonatkozik? A "működik"-et nem kellene ennyire tág értelemben vennem?

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.11.10. 19:57:24

sztem akkor lenne értelme, ha a zenészeknek olyan vadító illata lenne, hogy a nők nem tudnának továbbmenni :D vagy mi is volna az axe reklámok lényege :P

@BF79: szerintem eddig is voltak ilyen jellegű kérdések, hiszen egy reklámnál mindig fontos szempont az, hogy eléri-e a célját, nem csak az, hogy jópofa vagy kreatív

dini30 2009.11.11. 00:00:12

Hogy működik-e? Naná! Én is erről olvasok...
Egy új termék különleges bevezetéséről van szó.
Szerintem remek!

munkacsikristof 2009.11.11. 00:15:32

Szerintem ha látták a TV reklámot, elég ahhoz a kép és a zeneszám, hogy felidézze, és így máris hatásos!

libudibu 2009.11.12. 00:00:12

Ó ezt sejtem honnan lopták... Az Oasis ugyanezt megcsinálta az új albumukkal New Yorkban, mielőtt megjelent. Összegyűjtöttek utcazenészeket (aza város tele van velük), betanították az új számaikat, majd azt játszották az aluljáróban. Mindenki tudta, hogy miről van szó, mert magának a reklámnak is komoly pronódiója volt, werkfilm, dokumentáció, interjúk, miegymás. Zseniális lett. Sajnos nem tudok linket.

libudibu 2009.11.12. 00:00:58

"promóciója volt", azt akartam írni bocs

SPQR300 2009.11.15. 23:41:28

Budapesten az aluljárókban a csövesek meg a húgyszag mellett nem hiszem, hogy annyira bejönne.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása