Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Betöréssel ijeszteget egy biztonsági cég

Egy felfújt fekete lufi az előszobában nem feltétlenül az a dolog, amitől az embernek szívinfarktust kell kapni. Persze az is igaz, hogy ha nem számítunk rá, és egy kicsit elbambulva, a munkából félkómásan hazaérve lépünk be a lakásba, ahol a földről ez a vigyorgó lufipofa néz vissza ránk, könnyen elejthetjük a tojásokkal teli bevásárlószatyrot. Éppen ezért kétélű fegyver a Chubb Nord-Alarm Security Systemsnek készített reklám, amelynek alapötlete az volt, hogy valamit becsempésszenek a célszemélyek otthonába, hogy azok elgondolkozzanak a lakásuk biztonságán. Ha sikerült őket elbizonytalanítani, ami persze nem teljesen korrekt dolog, akkor könnyebben jönnek majd hozzánk, hogy védjük meg őket. Az ötlet és a kivitelezés is ártalmatlan, hiszen a levélbedobó nyíláson keresztül fújták fel a lufikat, valahogy mégsem vagyok benne biztos, hogy minden potenciális ügyfél mosolyogva vette kézbe a reklámfelirattal megnyomott léggömböket. Ha szigorúan vesszük, ez mégiscsak zaklatás, még hogy ha humorosnak, de legalábbis figyelemfelkeltőnek szánták azt az alkotók. Ti hogy reagálnátok egy ilyen meglepetésre? Megrendelés vagy egy egészsége anyázás céljából hívnátok fel őket?

via:directdaily

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr601527032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

c{o}ffee 2009.11.15. 21:25:27

Sztem teljesen korrekt, mintha bedobnának egy levelet az ajtónkon (az azért nem zaklatás:)). Én biztos megmosolygnám (ha lenne ilyen rés az ajtón:P).

Nerio 2009.11.15. 21:41:01

Engem a töménytelen mennyiségű szórólapok sokkal jobban idegesítenek... Ebben legalább van némi humor, és tuti mindenki elolvassa a hirdetést.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.11.15. 22:19:06

Érdekes fordulatot venne a reklámkampány, ha épp kibökném az esetet.. és kifújnék valamit ugyanazon a nyíláson...

ave 2009.11.15. 23:27:14

Szerintem jo otlet, lenne egy lufim.

ergerberger 2009.11.16. 02:23:19

@Vérnűsző Barom: jaja, kifinganék a nyíláson egy akkorát, hogy a fasz legurulna a lépcsőn a fostos léggömbjeivel együtt.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2009.11.16. 07:37:46

Nem lehetne esetleg a _kéretlen_ reklámokat betiltani?
Én is ezen a területen dolgozom, de a tapasztalatom ezzel kapcsolatban, hogy az ügyfél akkor fog megrendelőként a céghez fordulni, ha szüksége van a termékeinkre.
A fenti dolog zaklatás. Ennél egy jó időben adott reklám öngyújtó is többet ér.
(nem beszélve arról, hogy akihez így be lehet juttatni egy ilyen lufit, az épp csak a kulcsot nem hagyta kint, hogy betörjenek...)

nsocsi http://bezerédj amália.blog.hu 2009.11.16. 08:23:08

1.Először biztos anyáznék
2.Hagynám,hogy elmondja,mit akar,ha sikerül neki,működik a reklám
Csak azt nem tudom tudom,hogy a két 60kg-os kutyától hogy jut el a levélbedobóig.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.11.16. 08:28:29

@maxt: kulcs a lábtörlő/virág alatt:)

amúgy klassz
de nem kérnék belőle

dnd 2009.11.16. 10:34:47

Volt már egy nagyon hasonló ötlet: egy olyan levelet dobtak be, ami kihajtogatva egy életnagyságú betörőt formázott, és az volt a duma, hogy "látod, ilyen könnyen bejuthat az igazi is, vegyél riasztót".

ethan 2009.11.16. 13:07:21

Szerintem egy betörőbanda nem tud bejutni a levélbedobón...max darabokban, amit támogatok.

Az ötlet nem új, csak a megvalósítás, mondjuk, biztos beszarnék a látványtól hajnalban szétcsapva, de az is lehet, hogy azt hinném, faterom az.

Fuckar 2009.11.16. 13:50:08

@heveshi san: A betörőbanda nem a levélbedobón keresztül jut be a házadba, hanem olyan könnyedén jut be, mint ahogy a "postások" a felfújt lufit bejuttatták!
Egyébként inkább 100 vicces/kreatív reklám levél, amin mosolygok egyet, mint 1 kedvezményes termékbemutatós kirándulós!

ethan 2009.11.16. 15:13:37

@Fuckar:

én sem mondtam, hogy nem hatásos, kifejezetten meglepő élmény egy lufit találni otthon, csak elgondolkoztam véletlenül...de mondom, hatásos, ezt nem is vitattam.

hozzám azért ilyen könnyedén nem jutna be a betörő, sőt, a lufi sem, mert évekkel ezelőtt lezártam a levélbedobó nyílásomat, nehogy valaki hasonlóan egyszerűen mérget dobjon be a kutyámnak.

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2009.11.16. 16:07:45

én inkább kiakadnék vszeg, nekem aztán ne toljanak lufikat a lakásomba

Szabó Patrícia 2009.11.17. 14:52:14

a másik énem azt mondja nekem: amíg nem tudom, hogyan jut be egy betörő, nem különösebben érdekel a riasztó sem. volt riasztó a lakásomban amúgy régebben, csak ellopta valami köcsög.

musicminu 2009.11.22. 19:39:30

Nálunk nincs levél bedobó nyílás. Ha valahogy még is bejutna a lufi, akkor tuti beindulna a riasztó. Ha beindul a riazstó rámozdul a felügyelő cég. Ha kiderül, hogy reklám miatt vonultak feleslegesen, úgy kifizettetném a "kedves" hírdetővel mint a vihar. Ez igen is zaklatás.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása