Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy felfújt fekete lufi az előszobában nem feltétlenül az a dolog, amitől az embernek szívinfarktust kell kapni. Persze az is igaz, hogy ha nem számítunk rá, és egy kicsit elbambulva, a munkából félkómásan hazaérve lépünk be a lakásba, ahol a földről ez a vigyorgó lufipofa néz vissza ránk, könnyen elejthetjük a tojásokkal teli bevásárlószatyrot. Éppen ezért kétélű fegyver a Chubb Nord-Alarm Security Systemsnek készített reklám, amelynek alapötlete az volt, hogy valamit becsempésszenek a célszemélyek otthonába, hogy azok elgondolkozzanak a lakásuk biztonságán. Ha sikerült őket elbizonytalanítani, ami persze nem teljesen korrekt dolog, akkor könnyebben jönnek majd hozzánk, hogy védjük meg őket. Az ötlet és a kivitelezés is ártalmatlan, hiszen a levélbedobó nyíláson keresztül fújták fel a lufikat, valahogy mégsem vagyok benne biztos, hogy minden potenciális ügyfél mosolyogva vette kézbe a reklámfelirattal megnyomott léggömböket. Ha szigorúan vesszük, ez mégiscsak zaklatás, még hogy ha humorosnak, de legalábbis figyelemfelkeltőnek szánták azt az alkotók. Ti hogy reagálnátok egy ilyen meglepetésre? Megrendelés vagy egy egészsége anyázás céljából hívnátok fel őket?
via:directdaily
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.