Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reviczky is kötelezőt árul

Értem én, persze, hogy értem, a kötelező biztosításnál nem mutathat mást az ember, mint egy autót, mert másból nem ért a nép. De a Sziget fesztivál műmájer karaktere, vagy a Raiffeisen kisstilű hasitasis dílere után harmadszor is elsütni ugyanazt a poént egy kicsit értelmetlennek tűnik. Ezúttal is a karakternek kellene helyettesítenie a koncepciót, amit az első alkalommal még elnézett az ember, de így harmadjára a nagydumás művagány karakter már felettébb unalmas. Arról nem is beszélve, hogy Reviczkynek cseppet sem áll jól ez a szerep. Talán a szájába adott mondatok, talán a személyiségétől teljesen idegen karakter az oka, de a három verzió közül nekem ez működik a legkevésbé, ás az előző kettőt se tetováltatnám a mellkasomra. Talán egy másik színésszel jobban jártak volna, és akkor azt az összeget, amit a Praktiker korábbi reklámarcának kifizettek, a kedvezményekre fordíthatták volna. Nektek hogy tetszik? Figyelem, ezúttal kötelező pontozni!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,5/5)

Címkék: biztonság autó reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr301538059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maestro1 2009.11.20. 11:24:22

Én még ugyanebbe a kategóriába sorolnám a pár évvel ezelőtti Vodafone reklámok két izomagyúját is. Tényleg baromi unalmas már.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.11.20. 11:38:14

Ha már kötelezőről beszélünk, akkor nálam ez az abszolút No. 1. - "Cascot akarok, cascot akarok": www.youtube.com/watch?v=Hbh9na3Xg2w

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.20. 11:38:29

@maestro1: Kovács "Csúcsidő Kell" Lajosra gondolsz? Azért ne is haragudj, az nem egy kategória a tök súlytalan hasitasis figurával...

Bozdurgán 2009.11.20. 11:45:31

Ja, bár a ráfázolnak volt még egy ilyesmilye a milliomos faszi kitartott nője.
Az szerintem jólsikerült.
Szegény Raviczky gondolom neki is pénért adják a gázt, ez meg biztos jól fizet.

maestro1 2009.11.20. 12:07:36

@Mr. Pither: a reklám stílusa azért eléggé hasonló, valljuk be. Az vicces volt, ezek nem azok.

mavo · http://polmavo.blog.hu 2009.11.20. 12:17:02

faszomat pontozzak, ha el se indul?

Nyúl Anna 2009.11.20. 12:23:43

Tök jó a reklám, de ez nem még nem tűnt fel senkinek?

"Az online kötelező-biztosítással kapcsolatos hirdetések nagy része félrevezető"
2009. november 18. 17:09

Alább bemásolom a cikket is. Én is az egyik nagynál kötöttem előbb biztosítást (Netrisk), aztán az Union24-en találtam sokkal jobbat. Az a baj csak, hogy a ntrsk is és a biztositas.hu is azt mondja a hirdetéseiben, hogy garantálják a legolcsóbbat és valamennyi piaci szereplő árait nézik. Ehhez képest... Szóval, hazudnak a reklámok, lásd alább:

"Azt javaslom, hogy aki alkuszcég által működtetett portálon kötött szerződést és nem biztos benne, hogy valóban a legjobb ajánlatot kapta, mindenképpen ellenőrizze le az árakat"

Fogyasztói érdekek sérültek a kötelező felelősség-biztosításkötés idei kampányában – állítja dr. Dulin Zsolt ügyvéd, aki egy lakossági bejelentés hatására készített versenyhivatali keresetet.

„Ügyfelemnek szemet szúrt, hogy a piac egyes szereplői – jellemzően azok a biztosítási portálok, amelyek több biztosító ajánlatát összehasonlítva kalkulálják áraikat – hirdetésben vállalt kötelezettségeik ellenére nem mindig a „legolcsóbb” vagy „legjobb” ajánlatot kínálják fel megkötésre. Ez azért lehetséges, mert bár azt sugallják, valamennyi biztosítási árat feldolgozzák, de rendszerükbe mégsem építenek be minden ajánlatot. Több biztosító kedvezményei, illetve egyes termékei sem érhetőek el az online alkuszok portáljain, holott ezek a széles társadalom meghatározó szegmensének gyakran kedvezőbb árat jelentenek, mint a nagy összehasonlító portálokon jelenleg megjelenő árak.”

Az ügyvéd beadványában arra hívja fel a Versenyhivatal figyelmét, hogy a legtöbb biztosítási alkuszcég által működtetett portálok hirdetéseinek azon állításai, hogy „garantálják a piacon létező legolcsóbb ajánlatot” nem csak félrevezetőek, de megtévesztik a fogyasztót és károsan befolyásolják a piaci versenyt is.

„Egyelőre azt javaslom, hogy aki alkuszcég által működtetett portálon kötött szerződést és nem biztos benne, hogy valóban a legjobb ajánlatot kapta, mindenképpen ellenőrizze le az árakat közvetlenül a biztosítók által üzemeltetett site-okon, és ha kedvezőbb ajánlatot talál, kösse meg azt és vonja vissza korábbi ajánlatát. Ez a kötés időpontjától számított 15 napon belül minden további nélkül megtehető” – javasolja az ügyvéd.
Az online biztosítások árait áttekintve úgy tűnik, hogy főleg a vidéken élő ügyfelek számíthatnak rá, hogy több ezer forinttal kedvezőbb ajánlatot is találhatnak.

min 2009.11.20. 12:33:53

Talán az első ilyen a vodás taxis volt nem? A "hoppá-hoppá volt térerő nincs térerő" dumával.
Ez a Reviczkys meg teljesen idegen szerep számára. Még ha valami műmájer hülye gyerek mondaná egy gagyi street kocsival...

ethan 2009.11.20. 12:37:33

@Nyúl Anna:

és akkor ez most mit jelent szerinted, hm? jó a reklám, vagy nem jó, vagy jó, de nem jó? nem jó, majdnem jó?

azért megnézném azt a kreatív csapatot közelebbről, aki az elmúlt hónapok parás vitái után (Sziget vs. Hasitasi vs. Havas) egy ilyen ötletet egyáltalán komolyan leír, prezentálja és büszkén leforgatja. Nem akarom bántani őket esküszöm, de ez így annyira szori. amikor megláttam a tévében (mert itt lehetetlen megnézni) először azt hittem, a Raiffeisen bank biztosításban is utazik.

ez azért valahol szomorú, szerintem, de ez csak egy sima vélemény, ettől ez még akár sikeres is lehet (A "Hosszú fekete haj" című számmal pl. vagy 8 lagzizenész futott mér be)

Krézihajtány 2009.11.20. 12:42:41

A szigetes reklám, amiben a fellépőket utánozta, az elmúlt évek legjobb magyar tévés reklámja volt. Ennyivel nem értek egyet, a többivel igen.

kariking · http://ralialfa.blogspot.com 2009.11.20. 12:52:36

A raiffeisesen ürge miért is autónepper?

b-né 2009.11.20. 12:59:36

Mindannyian az én köpönyegemből bújtatok elő.

kanyas 2009.11.20. 13:13:45

Gyenge és erőltetett

bright.side 2009.11.20. 13:18:46

Csak egy kérdés. Kötelezőt lehet jól reklámozni...? Bármit, amit kötelező fizetni, lehet jól reklámozni?

ebenbry (törölt) 2009.11.20. 13:22:04

Ennél még a hasitasis Raiffeisen reklám is fényévekkel jobb.

Parajpuding 2009.11.20. 13:35:03

Ez a reklám egy borzalom. Abszolút dilettánsok és fantáziátlanok annak a reklámcégnek az emberei, akik ezt csinálták. Ugyanazt a bőrt lehúzni valamiről nemcsak unalmas, de értékelhető munkának sem nevezhető. Mondjuk én sem erőltetném meg magam, ha az igénytelen megrendelő sokat fizet és keveset akadékoskodik. Szerencsétlen Reviczky meg adja hozzá az arcát. Sajnos meg kell élni valamiből. Azért megnézném egy reklámcég "kreatív" munkatársainak a mítingjét. Merő szánalmom:) Viszont rejtély, hogy ilyen cég hogyan kaphat megbízást egynél több megrendelésre.

Az Élő Legenda (törölt) 2009.11.20. 13:55:04

Halegalább a youtubra raknátok, és nem erre a használhatatlan vacak indavideora, három perce csak türelem, töltöm, mindjárt indulok. Mit izzad itt az index ezzel az indával, ha használhatatlan és egyetlen célja, hogy az index cikkebe ágyazott videokat ide töltsék át a youtubról. Vagy ez már a szerzői jogi mafiaa intézte, hogy ami tartalom az indára kerül, azt úgysem tudjuk megnézni????

VOGAben 2009.11.20. 14:09:42

Ez az inda videó tényleg szánalmas. Nagyobb szarhalmot régen láttam már. Fosdomb.

olvasóink írták · http://mediaszerencsetlenseg.blog.hu/ 2009.11.20. 14:14:48

5 perce megy a videót máris kezdjük megy. amúgy fos biztos :)

Flood 2009.11.20. 14:16:15

Nem indult el, úgyhogy inkább leszarom

tjunior 2009.11.20. 14:21:06

A szigetes csóka etalon volt lássuk be.
A Raiffeisen hasitasis, gengszterétől feláll a szőr a hátamon, legszívesebben orbavágnám, baromi erőltettet.
Revicky meg szimplán atomszar.

Joey AK 2009.11.20. 15:22:36

Van az a pénz amiért én is majmot csinálok magamból.
Persze a kotonsapka, meg a fehér pufi dzseki nagyobbat ütött volna.

Türkménbasi 2009.11.20. 16:03:52

Fú, ez valóban rém gyenge. Nekem már a hasitasi-s sem jött be.
A szigetes viszont etalon, bármikor meg tudom nézni.

betonbotond 2009.11.20. 16:19:46

Az ügyfélnek zéró ízlése van, ez ok, de miért kapják a kreatívok a pénzüket????

anarch 2009.11.20. 16:24:03

Na, ezek után valaki be tudná linkelni a szigetes meg a hasitasis klipeket, mert nem láttam őket.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.11.20. 16:51:35

anarch
A reklámszemle rovatban megtalálod mindkettőt (kattints a reklámszemle tagre).

waltis 2009.11.20. 21:08:32

Akinek tetszett az Üvegtigris, ez is bejön. Nem is olyan rossz utánérzés.

umcaumca 2009.11.20. 23:33:40

@Nyúl Anna:
A Union24 díjszabása eltér az alkuszcégekétől (pl. Netrisk) ez a tarifa nem lett kiajánlva más értékesítési csatornának, tudtommal csak a union24.hu-n lehet megkötni azon a díjon. Ezt megteheti a biztosító.

Kenya 2009.11.23. 19:27:49

A végén "az új generáció biztosítója" (vs. a ránézésre hetvenéves Reviczky) vmi félresikerült vicc lenne?

dobákpeti · http://dobakpeti.blog.hu 2009.11.24. 12:41:38

közben a diákhitelt is suttyókkal (bocsánat: lúzerekkel) reklámozzák, ahogy látom virusmarketinknek szánják: dobakpeti.tumblr.com/post/255541230/virusmarketing-a-diakhitelnek
ők ráadásul nemcsak az ötletet, de a sziget-reklámok színészét is "lízingelik"... kezd tényleg unalmassá válni a dolog.

Chalabre (törölt) 2009.11.24. 15:34:51

Hát igen! Reviczky MandM piros golyónak sokkal jobb volt...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása