Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

No comment: Érdekesen alakul a UPC tender

"A jelentkezők közül a UPC a kreatívigazgatók teljesítménye és portfóliója alapján állította össze a longlistet. Mindez nem minden esetben ment könnyen, az utóbbi idők sűrű váltásai miatt ugyanis az ügynökségek és a kreatívigazgatók portfóliói számos esetben élesen elváltak. A nyolc esélyessel eredetileg chemistry meetinget terveztek, de a sürgető átállás miatt erre a klasszikus kényelmes-beszélgetős formában nem maradt idő. „Így azt kértük tőlük, hogy készítsenek egy ötperces filmet, amiben elmondják, mit gondolnak a UPC-ről, miért szeretnének velünk dolgozni, és miért jó nekünk, ha velük dolgozunk” – mondta Grósz Judit." forrás: Kreatív

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr301546500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hara Mati 2009.11.23. 17:44:57

A UPC tényleg mindent megtesz a szórakoztatásunkért. A profizmus az profizmus, lássuk be. :-)

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.11.23. 18:51:38

Befosok b+! Én ügyfél oldalon dolgozom, egy pár tendert már lezavartunk, de ilyet még nem láttam! :D
Egy sokkal kisebb volumenű tender esetében is nevetséges lenne egy ilyen készíts videót magadról dolog...

xxyyxx 2009.11.23. 19:04:16

Én speciel nem tartom annyira rossz dolognak. Mi más adna el egy reklámügynökséget, ha nem a kreativitása. Ha az idő sürget, ez remek módja lehet a longlist állításának. Valóban nem lehet 8 ügynökséggel egy-két körben elbájcsevegni, mert az sem biztos, hogy közelebb visz a végső döntéshez. Úgyhogy én nem ütközöm meg ezen. Az így kiválasztott versenyzők pedig küzdenek egyet. Jobb, mint egy Malév tender, ahol boldog-boldogtalan nevezhet, ráadásul HAT célcsoportnak kell kidolgozni különféle kampányokat MINDEN eszközre. Aha, persze!

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.11.23. 19:13:14

@xxyyxx: épp az a baj, hogy a kreatív igazgatókról készített kisfilm nem mutatja be egyáltalán az adott ügynökség kreativitását, vagy azt, mennyire tudnak koncepcionálisan gondolkodni. szvsz arra is kevés, hogy megvan-e a chemistry.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.11.23. 20:55:34

Ez a chemistry olyan gyönyörű bullshit kifejezés, hogy könnyeket csal a szemembe.

Mediadroid 2009.11.23. 22:09:23

@reklámbuzi: nem értek egyet veled (azzal az álnaiv feltételezéssel, hogy a chemistry meetingeket megelŒzi egy szakmai minimum szürés).
Ha van több olyan ügynökség, aki hasonlóan jó teljesítményre képes (vagy sok egyformán középszerü, ezt mindenki döntse el maga) igen is fontos a szimpátia. Téged nem serkent jobb teljesítményre egy olyan ügyfél, akivel jó kapcsolotban, azonos hullámhosszon vagy?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.11.23. 22:24:24

Médiadroid
Félreértesz, nekem a kifejezéssel van bajom. Szinte már szégyelli azt mondani az ember, hogy kölcsönös szimpátia, mert az nem hangzik kellően tudományosan, nem elég szakmai.

resztli 2009.11.24. 12:19:02

@Ju$t an0th3R $taR^:
nem a CD-kről kellett filmet csinálni. ahogy olvasom, afféle motivációs levélnek tűnik, csak videó formában. a CD-k teljesítménye alapján a longlist készült.

bár amúgy van egy-két iggázgátó a longlistesek között, aki engem kimondottan elriasztana.

zsombor 2009.11.24. 14:46:51

@resztli: @Ju$t an0th3R $taR^: ahogy resztli írja, CD portfólió alapján a 8-as longlist lett, de az klasszik portfólió, a videóval 8-ból szűkítettek 4-re

@reklámbuzi: pedig a tartalma szerintem ennek nem az, jobb egy szó, mintha az-a-bizonyos-tűz meetingnek hívnák

Szabó Patrícia 2009.11.24. 15:24:50

na, akkor várhatjuk a "nemtenderezünk soha!" Laboratory embereit lassan a kertek felől, főleg, akinek kommunikációs cég is van a portfóliójában.

akinek viszont olyan ügyfele van, akinek kötelező tendert kiírnia váltáskor, ne aggódjon. csak zárja be a kertkaput.

Dirk Diggler 2009.11.24. 16:28:28

Chemistry meeting...azonnal ütnék-vernék egy kibaszott nagy kalapáccsal, ha valaki ezt a kifejezést élőben elsütné előttem. Hánynom kell ettől az egésztől.

enMegmondtam 2009.11.24. 20:28:03

Szerintem ez a feladat direkt szivatás, bár mondjuk az biztos ki fog derülni, hogy ki tud magáról/csapatáról olcsón és gyorsan meggyőző filmet csinálni.

A upc igazán feltölthetné a pályamunkákat a netre, biztosan roppant tanulságos lenne. Cserébe felajánlom, hogy előfizetem azt a halom német csatornát, amire múltkor megpróbáltak rádumálni... :D

gabika23 2009.11.25. 12:52:07

Édes jó istenem, chemistry míting. Annyira szeretnék egyszer részt venni ilyesmin. Vajon jegyzetelnek? Van chemistry checklist? Lehet 1-től 10-ig pontozni, hogy a Chemistry Attributes Model koordinátáin ki hol helyezkedik el, és hogy mindez milyen összefüggésben van BRAND FUTURE-rel (szintén valami modell)?

És vajon melyik ügynökség alkalmas vegyészeti szempontból leginkább a horgolt waldorfbabák PLATFORM továbbfejlesztésére?

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.11.26. 12:23:14

És akkor az ilyen kemisztrimítingek hosszan ható eredménye a bábjuh, a szőkekapitány meg a upc-show.

Isznak ezek eleget?!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása