Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ingyen Ikea bútor a Facebookon

A Burger King a feláldozott barátokért hamburgert ígérő akciójával már megmutatta, hogyan lehet a facebookon jó kampányt csinálni, de az Ikea legutóbbi ötlete is megér egy bejegyzést. A Malmőben nyíló új áruházuknak szerettek volna egy kis hírverést csapni a közösségi szájt segítségével, amihez a facebook tagelési lehetőségét használták fel. A feltöltött képeken ugyanis a Youtube-on és Flickr-en megszokott módon kijelölhetünk területeket, amelyekhez megjegyzéseket fűzhetünk. A kampány első lépéseként kreáltak egy accountot a boltvezető, bizonyos Gordon Gustavsson nevére, aki a két hetes időszak alatt 12 képet töltött fel az áruház berendezett szobáiról.

Ez önmagában még nem lett volna különösebben érdekes, de azt találták ki, hogy a felhasználók közül, aki először tagel egy bútordarabot a képen, az azzal meg is szerzi azt magának. Kell-e mondani, mekkora őrület lett a végére, a derék svédek egymást lökdösve igyekeztek követni a boltvezetőt, és a Vatera akcióihoz hasonlóan epedve várták, hogy újabb képek jelenjenek meg az áruházról. Akkora lett a felhajtás, hogy hagyományos bevezető kampányra szinte nem is volt szükség, anélkül is mindenki a megnyíló, új áruházról beszélt.

forrás: creativityonline

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr681550195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

budaa 2009.11.26. 00:50:45

ha nálunk van ezt is szétfikázták volna. ilyenek vagyunk.

Marketinges · http://labrador.blog.hu 2009.11.27. 22:20:21

Bocs srácok de levezetnétek, hogy hogyan fordult nagyon termővé ez a reklám eszköz?

Gondolom nem elsősorban azzal, hogy az emberek izgatottan várták az új képeket?

Kérlek magyarázzátok el!

Köszi:

B.

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2009.12.28. 20:49:00

gratula az ötletgazdának
zseniális

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása