Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mostanában rengeteg olyan street-art képet lehetett látni a neten, amelyeket úgy rajzoltak krétával az aszfaltra, hogy azok egy bizonyos nézőpontból háromdimenziósnak tűnjenek. A szakadéktól a medencén át a vízesésig mindent megrajzoltak már, ezek népszerűségét látva pedig lehetett érezni, hogy ezt az ötletet hamarosan valamilyik reklámügynökség is behúzza majd magának egy reklámhoz. Nem is kellett sokáig várni, a Saatchi & Saatchi indonéziai leánya el is lőtte a megoldást egy jó ambienthez. A Panasonic porszívókhoz készítettek egy speciális szőnyeget, amelynek mintázata egy hatalmas gödröt ábrázolt. Ebből atkák, poloskák és a legkülönfélébb kafkai rovarok próbáltak meg kitörni. A szőnyeget bevásárlóközpontokban terítették le a saját beszámolójuk szerint nagy sikerrel, mivel a halálra rémített háziasszonyok hanyatt-homlok rohantak porszívót venni. Persze az ilyen adatokat ilyenkor mindig el kell osztani legalább hárommal, de még ha csak indirekt módon is járult hozzá az eladásokhoz, akkor is megérte elkészíteni ezt a reklámot.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.