Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Azt hittem, hogy a Nokia tyúkos-kertitörpés- reklámkampánya után már nem lesz nevetségesebb reklámhúzás ebben az évben, de megint alulbecsültem a magyar rögvalóságot. Hogy ki volt, az, aki az Ovis reklámok színvonala alá tudott menni? Nem más, mint a Satrurn és a Médiamarkt, aki vállvetve küzdenek a megosztott első helyért. A két áruházlánc kamuháborúja ugynis minden várakozást alulmúl. Így év végén azzal próbálták meg felkavarni a poshadt elektronikai reklámvizet, hogy egymás nyakának ugrottak. Illetve jó amerikai pankrátorok módjára eljátszották, hogy egymás nyakának ugranak, olyan hülyének nézve az embereket, hogy azok nem tudják, a Saturn és a Médiamarkt egy kézben, a német METRO csoport tulajdonában van, és az utóbbit csak azért hozták létre, hogy a versenytársak elől amolyan Best magazinos módon (amit még a Sanoma hozott létre a Story magazin melllé) elől szívják el a levegőt. Ennek ellenére az óriásplakátokon és szórólapon talán még magukat is meggyőzve teljes beleéléssel eljátsszák a reklámháborút. A Saturn lehülyézi a Médiát, a Médiamarkt pedig viszsafukarozza a Saturnt, mintha nem lenne tökmindegy, melyik áruházban is veszi meg az ember azt a nyomorult LCD tévét.
Update: Na ez már a szupergagyi kategória. Kamufelülplakátolást is csinálnak, persze gondosan ügyelve arra, hogy aza eredeti ajánlat is látszódjon. ( Köszi dobakpeti)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.