Reklámszemle: Bye Bye Pannon

Megérkezett! Itt van végre a Pannon megújult kommunikációjának első eleme, amelyet az új ügynökség készített, miután a telekom cég nemrég elköszönt az anyagaikat éveken keresztül készítő Ogilvytől. Azt nem mondanám, hogy sírtam, amikor kiderült, hogy többé nem találkozhatok a reklámblokkban sem a szőke ikrekkel, a kissé debil sráccal, sem pedig a Dió kutya kalandjait bemutató szpotokkal. Sőt, kicsit örültem is neki, mert bíztam abban, hogy a Pannon nem azért vált ügynökséget, hogy ezt a fajta kommunikációt mással folytassa, hanem azért, mert egy másik ügynökségben látja a megújulás lehetőségét. Ezért aztán - gondolom sokadmagammal együtt- lélegzetvisszafojtva vártam az első reklámot, ami az új partnerrel való együttműködésből született. Aztán megjött.

Igazság szerint először a rádióban hallottam az új szpotot, aminek hallatán arra gondoltam, hogy ez így elég vékonyka, de hát a rádió idehaza amúgy is mostohagyerek, a telekom cégek rádióreklámjai pedig még az árvaházban is a legárvábbak közé tartoznak.  Az említett rádiószpotban egy betelefonálót hallunk, aki amolyan kívánságműsoros stílusban egy számot kér a telefonjának, majd elindul a Bye Bye Baby nóta. Azt nem mondom, hogy jó, de a annyira nem is tűnt ki az átlagos rádióreklám-sodorból.  Annál nagyobb meglepetés ért a tévében, ahol kissé értetlenkedve néztem, hogy a film nem más, mint a rádióreklám kicsit felduzzasztott, képekkel illusztrált változata. Az új éra beköszönő darabjában különféle embereket látunk, akik énekelve vesznek búcsút a mobiljaiktól, mert most a Pannonnál olcsón vehetnek újat. A szakács szerelmesen dalolászik megunt Nokiájának, egy öltönyös ember mosolyogva teszi ugyanezt, és még egy nő előadásában is megfigyelhetjük a fenti jelenetet. Vajon, ha ez volt a legjobb a tenderre beküldött anyagok között, akkor milyenek lehettek a vesztesek? Értékeljétek ti is a filmet, ha máshogy nem, hát pontozással. Bye, bye!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2/5)

Címkék: telekom reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr951565022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaq 2009.12.01. 15:14:38

nekem is csalódás volt.
gondolom, a brand guide-tól nem lehet annyira eltérni, hogy igazán más legyen a telenor kommunikációja, mint eddig volt + érdekes és formabontó.

djuice alatt majd adnak jókat, ahogy eddig is tették - reméljük.

moyirto 2009.12.01. 16:01:43

Ez rettentő, rosszabb mint az eddigiek. Nem játszák el rendesen a szerepüket a színészek, akadozós. Az arcok is szörnyűek.

Hara Mati 2009.12.01. 16:10:26

Érdekes, hogy a Y&R első filmje egy tökéletes, már D. Ogilvy által sem kedvelt recept: ha nincs ötleted énekelj, táncolj, vagy használj híres embert vagy gyereket. Bye bye Pannon

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.01. 18:12:02

nem értem, miért nem bír magyar lenni...miért kell angolul majomkodni...

enMegmondtam 2009.12.01. 18:23:55

@moyirto: Ne is haragudj, de szerintem ez a feladat színészileg nem oldható meg elegánsan.

Chalabre (törölt) 2009.12.01. 18:34:22

Jesszus, ezért valaki fizettet??? Nekem fizessenek, hogy elviseljem!

TorrenteXY 2009.12.01. 19:05:57

Szerintme annyira nem rossz a Pannon reklám, csak az üzenet nem jön át annyira. Inkább ilyen mobilbuzikat bemutató reklámnak tűnik.
Ha már a jelenleg legrosszabb reklámot akarjátok megkeresni, akkor a Raiffeisen 3 nővel ellátott reklámja az. Probizé kenyér, meg nyelvvizsga. Csak én kapok hideglelést ettől? :D

tygger 2009.12.01. 19:31:35

@TorrenteXY: nem csak te... de ez se sokkal jobb, sajnos.

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.12.01. 21:01:24

Olcsó, ostoba és szar. Pedig valaki megvette basszus.

libudibu 2009.12.02. 00:31:05

Mikor ezt először láttam, azon kívül, hogy alig bírtam elviselni, azt hittem, hogy nem a telefonnak éneklik, hanem élő embereknek a telefonon keresztül. Vagy ez a céljuk, hogy végig ezt higyjem?

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.12.02. 10:32:25

Hát, ez valóban nem lett valami fényes. Béna, erőltetett, egy szó, mint száz: fos.
A zenéje talán kicsit segít rajta.

Az új dJuice viszont nem rossz.
Azaz nem lenne rossz, ha nem láttam volna előtte ezt:
www.youtube.com/watch?v=lVF-YpvrxcQ
aminek fényében üvölt róla, hogy lopták a koncepciót :)

resztli 2009.12.02. 11:15:56

de miért van az, hogy RB megad egy alaphangot, aztán kábé mindenki ugyanazt gondolja? kivétel nélkül mindig?

dolgoztatok valaha pannonon vagy t-n? vagy mostanság vodán (már csak azért, mert abból is pont olyan lett, mint emezekből)? nincs semmi kötődésem a younghoz, sőt, most éppen, hogy kontesztelünk velük, de én nem akadtam ki rajta. értsétek már meg, hogy ezeken a mindenkinek szóló mammutbrandeken (pláne telkó) ennyit engednek, és ne sírjatok ezen minden egyes alkalommal. de szerintem ti se tudtok jobbat felmutatni a portfoliátokból. (igen dirket á-val, ez egy vicc)

vazze, amúgy mikor volt jobb a pannon?

@libudibu:
hát valószínüleg pont ez lett volna a kreatív twist

resztli 2009.12.02. 11:25:18

@resztli:
amúgy fassságot kérdeztem az elején, nyilván ilyen a kommentelősdi

Ju$t an0th3R $taR^ 2009.12.02. 11:32:31

@resztli: nem mindig van ez így, de az esetek többségében igen.
Nagyon egyszerű rá a magyarázat. Igazán megosztó kampány ritkán születik kishazánkban. Vagy nagyon szar valami (mint pl. ez) vagy jó (ez nem az :) )

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.12.02. 11:58:48

szerintem meg pont a zene van már agyonhasználva

dawkins 2009.12.02. 12:13:15

nekem kivétel nélkül mindig egy kedvelt film jut eszembe a zenéről (love actually).

Amúgy sztem kínosan eröltetett és a hozzátartozó BB és CLP is!

Kyle Broflovski (törölt) 2009.12.02. 12:36:23

jobb, mint hajós....:S:D

full (túl) a zenére épül ez sztem....

Adrant 2009.12.02. 13:48:24

@Ju$t an0th3R $taR^: Ha nem is üvölt, hogy lopták, de fel lehet fedezni a kettő közt "némi" hasonlóságot. :) Örülök, hogy nem csak nekem tűnt fel.

A Pannon spot meg azt hozta, amit várni lehetett. Mégis ki gondolta, hogy az ügynökségváltás szuper reklámokat fog eredményezni? Az ügyfél maradt a régi...

Kifizették a jogdíjat a zenére, kevesebb maradt a színészekre, az ötlet meg nagyjából jónak tűnt – ügyfélbiztonsági szempontból. Ahogy dawkins is említi, talán a döntőbizottságban is volt egy Igazából szerelem rajongó. :) (Speciel nekem is mindig azt juttatja eszembe, pedig nem épp a legvidámabb jelenet alatt csendül fel.)

Én 5-ből 3-at adtam neki. (Bár a 2,5 lett volna a legjobb. :)

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2009.12.02. 17:35:30

inkább vissza a kutyát. az legalább karakter volt.

Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2009.12.03. 15:37:41

Dió kutya jó arc volt. Vissza Diót!

Csak félve kérdezem: ha valaki imádja a mobilját, mér is cserélné le? Én akkor cserélem csak, ha már megutáltam.
Ezért hiteltelen és idióta a szereplők mimikája: kötődsz valamihez, mégis kukába dobod - önszántadból...

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2009.12.26. 18:50:50

Hát inkább megnézem ezerszer ezt a reklámot, mint egyszer a tmobil csöpögős karácsonyi reklámját... Főleg amikor kuncog egyet a csaj, ölni tudnék.

Rigghead 2010.03.12. 23:05:54

háát, most láttam az újat, nagyságrenddel jobb azoknál, mint amik korábban futottak, jól is áll a pannonnak az érettebb hangvétel, szerintem

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics