Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha van olyan reklám, amit nem szerettél volna soha az életben látni, az garantáltan ez a szpot, amiben nagymamák pornósztárokat megszégyenítő nyelvcsapásokkal és tinilányokat idéző hevülettel nyalogatnak egy adag vanília fagyit. És hogy ezzel mi a fenét lehet reklámozni? Ez a kérdés akár a reklámrejtvény rovatban is szerepelhetne, mert 100 év alatt sem találnátok ki, hogy egy tudományos szervezet, a vancouveri központú Science World szeretné ezzel népszerűsíteni magát. Ők - a nagymamszexet leszámítva - egy kicsit a Csodák palotájához hasonló módon közelítik meg a tudomány kérdését, igyekezve az átlagemberek szintjére lehozni azt, hogybárki képet alkothasson a bennünket körülvevő világ néha megdöbbentő, néha pedig egészen röhejes törvényszerűségeiről.
A Science World kampánya több éve fut nagy sikerrel, már itt az addicton is mutattam be tőlük reklámokat (például a fingó Marilyn Monroe-t). Reklámjaikban minden alkalomal valamilyen különös tudományos tényt mutatnak be, ez a mostani (vagyis, hogy az idősek számára tudományosan bizonyítottan a vanília a legerotikusabb íz) azoban eddig nálam vitte a prímet, már ami a figyelemfelkeltő hatást illeti. A legújabb kampányban van még egy-két vicces darab, pédául a horrorfilmek és a látás élességének kapcsolatát firtató print, vagy a bohócok és a magasság közötti hasonlóságot bemutató darab. Aki a film után ezentúl nem tud majd ugyanúgy nézni a vanília fagyira, az ne engem okoljon, én előre szóltam!
via: animal
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.