Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámdilemma: Összesített ügynökségi rangsor

Érdemes-e a hazai díjak összesítéséből származtatott ügynökségi rangsor alapján messzemenő következtetéseket levonni, vagy inkább csak amolyan reklámszakmai érdekességként kell tekinteni rá? forrás: Kreatív

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr771584594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tapas 2009.12.08. 22:11:28

Az a baj, hogy olyan kevés a jó kampány (még a zsûrik szerint is) hogy nincs megfelelô "elemszám" ahhoz, hogy egy ilyen lista bármit eláruljon az ügynökségek folyamatos teljesítményérôl. Ráadásul - ahogy külföldön is - ami egyszer már nyert, az azért nagyobb eséllyel indul egy következô fesztiválon. Az ACG csinált egy esélyegyenlôségi kampányt és mindenhol nyert valamit. Vagy a Grey egy Groupamát és több hellyel feljött a listán - hogy ex-hazabeszéljek.
Ez így nem jelent semmit, maximum egyszerûbb az ügyfeleknek ezt megnézni, mint külön-külön a sok (illetve kevés) díjazottat.

tapas 2009.12.08. 22:12:10

bocs a hogyzuhatagért

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2009.12.08. 22:15:47

Az is kérdés, hogy lehet-e a nemzetközi díjak figyelembevétele nélkül kreatív rangsort felállítani, amikor egy nemzetközi shortlist többet ér bármelyik hazai aranynál.

Raikkonen 2009.12.08. 22:29:11

amolyan reklámszakmai érdekesség

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.12.08. 23:23:53

@reklámbuzi: A MAKSZ, anno, mikor még - ha jól emlékszem legutóbb 2007-ben - az üzleti teljesítmény alapján állított fel rangsort, akkor meghatározta (pontozta) az egyes nemzetközi és hazai fesztiválok relatív súlyát.

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2009.12.09. 00:06:29

Mar egy ideje nem elek Mo-n, ugyhogy lehet valtozott a terep, de az Ogilvy miert nincs rajta a listan? :) Ok is eleg nagyok/fontosak...

enMegmondtam 2009.12.09. 08:42:07

Számomra sokkal meglepőbb, hogy a Miniszterelnöki Hivatal bizonyult a legjobb ügyfélnek...
Mondjuk biztos ez se mond semmit, de akkor is megakadt rajta a szemem.

Mattai-Macher 2009.12.09. 09:32:50

sziasztok,
@tapas: ráéreztél, az utolsó mondatodban van a megoldás.
@reklámbuzi: igen, a listának megvannak a határai (jelen esetben az az országhatár), de 2 okból döntöttünk így, amikor elkezdtük a listát: 1. nem mndenkinek van lehetősége külföldi versenyekre neveznie, ennek ellenére lehet jó; 2. a nemzetközi versenyek eredményét feldolgozni már akkora munka lenne, amit mr Gunn megengedhet magának, de itt, most, nekünk kicsit sokba lenne (arról nem beszélve, hogy nehezen lehetne meghatározni, mely versenyek kerüljenek be, úgy hogy senki ne fanyalogjon).
Szóval ez egy lokális lista lokális versenyzőkkel és versenyekkel.
@Raikkonen: köszönöm, igen, annak szántuk.
@NViktor: rajta vannak, de nem fértek be az első 12 közé...
@enMegmondtam: ez azt mondja, hogy a MEH kampánya(i) nyerték a legtöbb díjat/pontot idén a vizsgált versenyeken. Azt nem mondja, hogy a legjobb ügyfél.
köszi a kommenteket, örülök, hogy az addict radarjára is felkerült a Rangsor

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása