Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A papírművészet 100 példája

Az előző posztot megcáfolva megfogadtam, hogy idén igyekszem több olyan dolgot posztolni a blogon, ami csak lazábban kapcsolódik a reklámokhoz, viszont inspirációt meríthetünk belőlük azokon a nehéz napokon, amikor még csocsózni sincs kedve az embernek az irodában. Ezúttal a webdesignerdepot oldalon találtam egy szuper gyűjteményt, ahol 100 példán keresztül mutatják be, hogy mi mindent lehet kihozni a papírból. Itt van néhány látványos kép ízelítőnek, de nézzétek meg a többit is az oldalon

 

Címkék: inspiráció

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr291639422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trójai 2010.01.03. 16:37:40

Fantasztikus. A legutolsó (fehér) képnek még mély jelentéstartalma is van, nem úgy mint a többinek.

Trójai 2010.01.03. 16:45:16

Húú, megnéztem a weblapot is, marha jók, köszi.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.01.03. 17:41:10

Jöhetne ilyen nálam is a falra...

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.04. 00:05:05

túlfejlett origami :o)) az én virágos lelkemnek Yulia Brodskaya cuccai nagyon bejönnek www.artyulia.com/

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása