Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nem akarok nyavalyogni, pláne nem így az év elején, de elképesztő milyen távolságban vagyunk gondolkodásban a nálunk néhány száz kilométerrel nyugatabbra fekvő országoktól. Amíg nálunk az önszabályozó reklámtestület tésztaszűrővel, a MAKSZ önfényező és zavaros plakátokkal, az egyik köztéri médiacég pedig értelmezhetetlen, filozofikusnak tűnő, de csak zagyva gondolattal reklámozza magát, addig Nagy-Britanniában olyan csattanós kampányt készített magának a közterületi reklámszövetség, hogy a fal adja a másikat. Hogy a köztéri média erejét demonstrálják, és a potenciális ügyfeleket meggyőzzék arról, hogy igenis érdemes óriásposztereken, city lightokon vagy éppen buszok oldalán hirdetni, egy olyan provokatív reklámsorozattal rukkoltak elő, amely mellett valóban nem lehet elmenni.
Olyan, szándékosan provokatív kijelentéseket helyeztek el mintegy 11500 kültéri reklámhelyen szerte az országban, amelyek vitára késztetik a járókelőket. Az egyik legvitatottabb poszteren a "Karriert építő nő nem lehet jó anya" sor, egy másikon pedig az idén nagyon bizakodó angolokan garantáltan felháborító "Anglia most nem tudja megismételni 1966-ot" (abban az évben világbajnokságot nyertek) felirat szerepel, de még sok hasonló témát fognak utcára vinni a kampány során. A cél persze nem csupán az autósok vagy gyalogosok bosszantása volt, hanem a párbeszéd generálása, ugyanis a plakátokon egy honlap, a Britainthinks.com címe volt megjelölve, amit azért hoztak létre, hogy egy fórumot teremtesnek a felvetetett témák megvitatására. Itt a látogatók hozzászólhatnak a topikokhoz, megbeszélhetik az érdekesebb kérdéseket, vagy videókat tölthetnek fel a saját állásfoglalásáról. A szövetség elnöke szerint azért jó ez a kampány, mert bebizonyítja, hogy offline elköltött médiabüdzsével is lehet online forgalmat generálni, vagyis az online cégeknek is érdemes hirdetniük az offline csatornákon is.
via:brandrepublic
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.