[brief.blog.rovat]: Life Network: Kapcsolj

(Feltételezett) ügyfél: Life Network

(Feltételezett) brief: 
Bocsi, hogy csak röviden, tökre őrültek háza van itt, azt se tudjuk, hol áll a feljünk, nemrég indult a tesztadááás! Épp ezért normál briefet nem tudok írni bocsi, a lényeg, hogy ugyebár a tematika az egészség. Ja és volt itt egy kis fókuszcsopi reggel, hogy mit szól a nép az adáshoz: kábé az jött ki, hogy olyan, mintha ólomlábon járna az idő - ezt kéne valahogy megrakni pozitív asszicációkkal. Még annyit, hogy (vagy ezt már írtam?) ilyen életmódos csatorna vagyunk, tippekkel meg kórházsorozatokkal.

Most mennem kell, ha kérdésetek van, nézzétek a tesztadást :DDD

Egészség :P

 Az ügynökség (feltételezett ) javaslata:

Szia,

Remélem most már van idő, hogy megnézd, mire jutottunk - szerencsére annyira egyértelmű volt a brief, hogy szinte adta magát a kreatív! Az "ólomlábon járást" pozitívabban úgy fogalmaztuk meg, hogy a csatorna "lelassítja az idő múlását" - amit képileg egy lány/nő (ha kell, lehet férfi vagy akár állat is, csak rajtatok áll) tesz kézzelfoghatóvá.

A lány két "változatban" szerepel a képen: Life network nézőként (erre kerül a csatorna logója) és "hagyományos emberként" (ezen a képen nem lesz logó). A két változat hasonlít egymásra, de van egy nagy különbség: egyikük öregebbnek tűnik. Méghozzá a Life Network néző főhősünk- mindez azt illusztrálja, hogy ő annyi tippel és kórházi fordulattal találkozik, hogy számára (népmesei fordulattal élve) minden nap egy esztendő. 

Na mit szólsz?

 

 

Címkék: print life időben brief briefblog

2010.01.08. 12:00 chimie 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr291652257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szacuki 2010.01.08. 14:07:51

Nem lehetne állandó rovatként b-listázni ezeket az ügynökségeket? Ezt pl ki csinálta? Csak hogy egy pillanatra szarul érezzék magukat. Nem mintha ez lenne az öntisztulás útja a szakmának vagy az egyes ügynökségeknek, de legyen már valami minimális következménye ezeknek az elképesztő dilettáns gányolásoknak.

macskafaraok 2010.01.09. 10:03:00

mit vartatok egy olyan TV-tol ahol a Hamori Barbi a fonok ? xD

xxyyxx 2010.01.10. 19:00:56

az tök ciki, ha én egyáltalán nem értem ezt a plakátot? ezer helyen kint van a városban, reggelenként nézem vadul, de semmi... :-( nem értem. velem van a baj?

Hara Mati 2010.01.11. 09:20:38

@xxyyxx: vagy arról szól, hogy olyan műsorok vannak, amelyekkel (segítségükkel, tanácsaikkal) megelőzheted az öregedést, vagy arról, hogy öregen már nem érdemes nézni, tehát ne maradj le, vagy arról, ami fentebb olvasható. Ha egyik sem, akkor nem tudom. Hajlok affelé, hogy én sem értem.

macskafaraok 2010.01.11. 12:02:17

@Krokodil: Hát kb.:
Sokan azon csodálkoznak h. mindig felveszik valami TV-be, mikor már annyit tönkretett…

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.11. 14:15:48

@Hara Mati: ha így lenne fordítva kellene a kép rá, after, before és akkor azt mondanám berrier overcome :)

így azt mondom: Denotáció - kurv@ra hasonlítasz anyádra. Konnotáció (szövegolvasás után) nézd a csatornát és 380 FT/ perc mentalistánk megfiatalít :)

resztli 2010.01.12. 11:25:37

akáció produkáció

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Ajánló

Friss anyag

site statistics