Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: Labdás automaták

Vajon benne lehet még az unicredites bankautomatákban a mikulások által még az ünnepek alatt beléjük szerelt piros Nike focilabda?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr281665108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MikeT 2010.01.12. 00:03:58

és ezt többen próbálják is megnézni belúlről... :)

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.01.12. 06:31:24

Húsvétkor majd lecserélik rögbilabdára.

Hara Mati 2010.01.12. 12:40:21

Biztos szeretnék egy olyan banknak az ügyfele lenni, ahol Mikulásnak öltözött emberek buherálják meg az ATM autómatákat.
Nekem rögtön beugrott Jean Belmondó bohócos, bankrablós filmje.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.12. 15:13:21

@Androidus: nem húsvétkor mag PIROS tojásokat dugdosnak bele, attó' majd okádja a pénzt kátrya nélkül is.

Vaandor 2010.01.12. 20:14:21

Azt nem tudom, de én még vízkereszt táján is láttam őket kasszafúrni. Igen, az pont egy hónappal van túl egy normális Mikulás szavatosságán.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.01.17. 17:12:58

Én is most láttam, hogy még szerelik. Biztosan nem hagyták jóvá időben a labdabeszerelési terveket, ezért a csúszás. A Mikulás Inc. súlyos kötbért fog fizetni.

.pasteur. 2010.01.17. 20:09:51

Viszont az idén legalább helyesen Isztambul szerepel a reklámban, nem Isztanbul, mint tavaly!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása