Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Reklámszemle: Kálloynak sincs szerencséje

Persze, senki nem kényszerítette Kálloy Molnár Pétert arra, hogy elfogadja a Szerencsejáték Zrt. által felkínált pénzt, de talán ha tudta volna, milyen lesz a végeredmény, kétszer is meggondolta volna, hogy megér-e ennyit neki, hogy egy ország előtt csináljon magából hülyét. Annak a Kálloynak, aki rengeteg szerepben alkotott már kiemelkedőt, de még a Beugróban sem rossz, itt még csak nyomát sem látjuk, ezzel szemben szinte folyamatos fizikai fájdalmat érzünk a jelenetek láttán. Pedig a Szerencsejáték Zrt-t sem kényszerítette arra senki, hogy a reklám kizárólag olyan jelenetkből álljanak, amelyek egyetlen célja a KMP szívatása. A színész hol Espumisan Gyöngyre érett, felpüffedt Lagzi Lajcsit alakít, hol Szőrkenónak öltözik és a hangját utánozza (Töröttötttötötöttőőő!!), hol egyiptomi játékjelmezben szorong a Luxor kedvéért, de lefogadom, hogy fogjuk még a fején szarvasaganccsal látni a Skandináv lottó, vagy angyalkának öltöztetve, kilógó mellbimbóval, arany loknikkal a fején a Puttó sajtóhirdetésén.

Ebben a nagyon kellemetlen reklámfilmben mindenki szenvedne, Kálloynak sem sikerül megmenteni a szituációt. Ez a kampány is csak egy újabb elszalasztott lehetőség marad, ami nemcsak azért dühítő, mert állami pénzből forgatták, hanem mert ez az egyik legizgalmasabb, legérdekesebb téma, ami többet érdemelne annál, hogy egy valag pénzt beleöntsenek a tévébe, bízva abban, hogy az ötletet majd helyettesíti a médiabüdzsé. Kezdődjön az év az egyik legrosszabb reklámmal, hogy gyorsan túl legyünk a nehezén, és ezután már csak jobb jöhessen. Szavazzatok a filmre, nézzük, nektek hogy tetszik a reklámparódia.

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,4/5)

Címkék: reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr941662203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hara Mati 2010.01.12. 12:45:46

Én akkor fogok meglepődni, ha a Szerencsejáték Zrt valami jóval fog kijönni. Ez speckó belesimul a többi szarba. Kálloyért meg tényleg kár, persze Szerencsekerék Dóra óta tudjuk, hogy van annyi pénz, amiért korpásodik a művészi séró :-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 14:04:04

@Hara Mati: "Szerencsekerék Dóra óta tudjuk, hogy van annyi pénz, amiért korpásodik a művészi séró :-)"

sőt: az vesse rá az első követ, aki nemet mondana egy ilyen felkérésre.
ez is csak egy pénzes föladat, majd szépen elfelejti mindenki.

Kopi Luwak (törölt) 2010.01.12. 14:17:43

Az ő szemszögéből még mindig jobb neki színészként, hogy ebből él meg, mint hogy mondjuk radiátorokat szereljen.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 14:24:17

"nemcsak azért dühítő, mert állami pénzből forgatták"

ez azért csak áttételesen igaz. a Szerencsejáték Zrt. bár állami, de profitorientált szolgáltató cég, amely a reklámok révén (alapértelmezésben) növelni tudja a bevételeit.
szóval az ő reklámjaik nem vethetők össze a Paksi Atomerőmű egész oldalas hirdetéseivel a Magyar Nemzetben anno vagy azzal, hogy az MFB hirdette magát az Újpest meccsein...

én pl. kíváncsi lennék, hogy mióta adják a reklámot, nőtt-e a "futottakmég" játékok forgalma vagy sem, mert szar reklám ide, fos reklám oda, leginkább ez a lényeg.

tompus 2010.01.12. 14:24:30

A színész már csak ilyen. Pénzért hülyét csinál magából.

Hara Mati 2010.01.12. 14:25:55

@Flora_kisasszony: szerintem jobban járna, ha radiátort szerelne, mert akkor nem a saját szakmáját alázná a porba. Egyébként meg legjobb tudomásom szerint a Beugró elég jól csönget esténként a kasszánál, nem gondolnám, hogy kenyérre kell.

Hara Mati 2010.01.12. 14:28:22

@idelle: pont az ilyen attitűd miatt tart itt minden. Az a baj, hogy jót is csinálhattak volna.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.01.12. 14:33:53

Én amikor először megláttam Puttóként egy óriásplakáton, először fel se ismertem. Oké, hogy pénzt kell keresni, de Kálloy egy foglalkoztatott színész, ráadásul még jó is, szóval minek?

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 14:41:32

@Hara Mati: "pont az ilyen attitűd miatt tart itt minden. Az a baj, hogy jót is csinálhattak volna."

a jó és a hatékony reklám között nem mindig van egyértelmű korreláció.

a televízió szinte kizárólag szar reklámokat ad, aztán pl. a mosószergyártók mégsem bírnak lepattanni a "gyerek direkte összekeni a ruháját, de anyu tudja a megoldást" vonalról, tehát valószínűleg számukra az a hatékony.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2010.01.12. 14:44:35

@idelle: no meg ott van a Vámház krt. 9. is :-)

jeremyclarkson · http://progressziv.blog.hu/ 2010.01.12. 14:44:44

a művet a Hammernek köszönhetjük....

Hara Mati 2010.01.12. 14:47:36

@idelle: ne haragudj, de most tiltakoznom kell!!!!!!!!!!!!
Ebből a reklámnak nevezett buherából egy dolog hiányzik: az ÖTLET.(és ez még csak nem is pénz kérdése)
Tartom magam az előbbi kiállásomhoz, hogy ezért a gondolkodásért tart itt minden. Bocs, de feltoltam az agyam.
Egyébként lehet nevezni az Euro Effie-re...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 14:49:14

@Fedor: "no meg ott van a Vámház krt. 9. is :-)"

na ja! :-) de az például baromi hatékony, pedig milyen egyszerű.

Kendaq Pendragon 2010.01.12. 14:53:03

Kérjük a posztot Tahi-Tóth művész úr és a XXXX mosópor ámokfutásának ügyében is!!!

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 14:53:57

@Hara Mati: "Bocs, de feltoltam az agyam."

annyit nem ér a dolog. :)

egyébként azon nincs mit vitatkozni, hogy rosszak-e ezek a reklámok, mert bűn rosszak. de mondom, megnézném a számokat mögöttük.

(persze annak is igaza van, aki a Szerencsejáték Zrt.-re mint fejős tehénre gondol: magyaridiot.blog.hu/2009/07/30/anyadat_4)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 14:54:35

@Kendaq Pendragon: JAJA! :-DDDD

hegyekben áll a virágillat... :-)

Kendaq Pendragon 2010.01.12. 14:56:03

@Fedor:
Az szerintem a minimalizmusa miatt k**va jó!!!

"Én nem bíznám a pénzemet a Klapkára....SZAMÁR!!!" :D:D:D

Hara Mati 2010.01.12. 15:03:18

@idelle: nem túl hatékony a saját reklámod, mert a linken nincs megjeleníthető bejegyzés :-)

Krumplicukor1987 2010.01.12. 15:10:45

Nekem a Beugró sokkal inkább okoz fizikai fájdalmat mint a posztban említett reklámok.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.12. 15:11:10

én most @Hara Mati-val kell hogy egyetértsek. Koncepciótlan, követhetetlen, beazonisíthatatlan szar. A magyar reklámkultúra meggyalázója, és legalja.

kár hogy nincs minuszos pont. PONT

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 15:13:02

@Hara Mati: :-) a rendszer hozzárakta a zárójelet a végén... ;-)

Hara Mati 2010.01.12. 15:23:39

@idelle: ok. növeltem az átklikkelést :-)

svéd 2010.01.12. 15:34:12

sok itt a kapeskodás! :)

Geitenbeffer_ 2010.01.12. 15:35:04

Kálloynak már egyszer volt egy csúnya reklámszereplése.
Amikor a csirke szarrá égett a sütőben, mire ő és családja "ezaaaaz" felkiáltással rohantak a boltba (talán Spar?).
Én akkor találkoztam vele először, rá is nyomta a bélyegét a "kapcsolatunkra" :-)
Ő az egyetlen, aki nem bírok a Beugróból. Talán pont amiatt a rekám miatt.

ave 2010.01.12. 15:39:12

Istenem, attol, hogy te nem erted meg, miert zsenilias itt a Kalloy, meg hiddel, hogy zsenilias.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2010.01.12. 15:42:02

Kállóyt inkább hangban jobb, mint képben. Csomó reklámban hallani is (Raiffeisen, Spar). Képileg valóban nem a legnyerőbb, de még mindig jobban néz ki ott, mint életben. Egy hajléktalan simán túlöltözné. Nem bántom emiatt, de elég fura...

Hara Mati 2010.01.12. 15:43:06

@Geitenbeffer_: kár, pedig tényleg jó színész. Most pont azon gondolkodtam, hogy az ismert emberekkel, nevezetesen színészekkel készült magyar reklámok 99%-a enyhén szólva is szar. Az pozitív 1%-ra nem tudnék példát mondani, csak nem akartam senkit megsérteni. Nem értem, hogy miért gondolják azt, hogy egy kis ripacskodás majd helyettesíti az ötletet. Ja, meg a médiabüdzsé.

SLacc 2010.01.12. 15:50:00

@Fedor: Az szerintem teljesen jó. Annyira gáz, hogy nekem bejön. ;)

Niterider · http://sportpalyafutas.blog.hu/ 2010.01.12. 15:50:20

agyrem, h. ezt a szar posztot kitettek a zindexre...

Hara Mati 2010.01.12. 15:54:18

@Niterider: átkattintsak hozzád is, vagy rendben van a statisztikád?:-)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.12. 15:57:48

@Hara Mati: "az ismert emberekkel, nevezetesen színészekkel készült magyar reklámok 99%-a enyhén szólva is szar".

Az Szerencsejáték Zrt. régebben futtatott egy imázs-kampányt, melynek a középpontjában híres emberek álltak(Kemény Dénes, Koltai Lajos, Rubik Ernő): "Hiszünk a szerencsében" alapgondolat köré volt felépítve. Itt szerinted volt ötletdominancia, vagy ezt is csak ismert emberek köré felépített ripacskodásnak véled??

MP 2010.01.12. 16:00:33

"-Nem helyi hülye vagy ugye?
-De helyi!"

Hara Mati 2010.01.12. 16:04:15

@Bery: meg van az 1%!!!! Köszi :-) De, to be honest with you, nem lett szakmai orgazmusom attól a kampánytól. A kivitelezése hibátlan volt.

Kopi Luwak (törölt) 2010.01.12. 16:18:40

@Hara Mati: Hát nem tudom, az én szememben sem a színész szakma, sem pl. Kállai Ferenc nem lett attól kevesebb, hogy K.M.P. bohóckodik a Kenót reklámozva. Sőt, maga K.M.P. sem. Ez egy sz@r reklám, amiben szerepelhetne akárki. Mint egy sz@r szerep, ha tetszik. Azt meg nem feltételezem, hogy bármi más motiválta volna a pénzen kívül. Oké, hogy a Beugró jól jövedelmez, de ennyi erővel akkor semmi mást nem kellene csinálnia, csak eljárni a Beugrós előadásokra.

Bejgli 2010.01.12. 16:20:44

Kálloy nagy tragédiája, hogy Rudolf Péterrel játszik a Beugróban, aki egy zseni, Kálloy meg sima ripacs. Pláne mellette. úgyhogy ebből a szempontból a reklám sem akkora sz*r. pedig de :)

thing 2010.01.12. 16:20:48

Off:

**************

Gyerekek, nincs T mobilinternet

Ok, Dobjatok egy emailt ;-)

mbazs 2010.01.12. 16:24:12

"kétszer is meggondolta vona"

Mit gondolt meg a Vona? Hogy indul a választásokon?:)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 16:24:31

@Hara Mati: "ok. növeltem az átklikkelést :-)"

örök hála! :-D

Illetékbélyeges elvtárs 2010.01.12. 16:25:19

A SZERENCSEJATEK ZRT REKLAMKOLTESENEK NAGY RESZE A HAVEROK ZSEBEBE VANDOROL.
Nincs mit szepiteni ezen, iszonyu penz van a szerencsejatek monopoliumban, es ebbol sokan igyekeznek tunkolni. A fentihez hasonlo reklamozasnak nagyjabol semmi hatekonysaga nincs, mert kizarolag a nagy halmozodo nyeremenyek es a nagyerteku (auto) kulonnyeremenyek tudjak novelni a jatekkedvet. Van viszont sokszazmillios (inkabb milliardos) reklambudzse a cegnel, ami szepen befolyik a megfelelo tulajdonosi korrel rendelkezo cegekhez (kreativ- es mediaugynoksegek, tv-show gyartok, media), csak ezeket nem Happy End kft-nek hivjak.

Meg akkor is rohogve eleldegelnek ebbol eletuk vegeig, ha korrektul adoznak minden ilyen bevetel utan. Tovabbi hasonlo osszegek pedig a BKV-ehoz hasonlo tranzakciok (menedzserszerzodesek, tanacsadoi megbizasok, adomanyozas) utjan vandorolnak el a tuzhoz kozel allokhoz. Egesz kis porszemkent egesz kozelrol volt szerencsem nezni ezt egy par honapig, mig fel nem fordult a gyomrom tole :-(

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 16:26:08

@mbazs: "Mit gondolt meg a Vona?"

új rigmus van a focipályákon: Indul a Vona... ;-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.12. 16:27:10

@Illetékbélyeges elvtárs: "mig fel nem fordult a gyomrom tole :-("

ha kimarad, lemarad... ;-)

Hara Mati 2010.01.12. 16:30:21

@Flora_kisasszony: Legjobb tudomásom szerint, azért nem az éhenhalás küszöbén lévő színészek között jegyzik a nevét. Az árát biztos jól felstrófolta a Beugró nyújtotta népszerűség és ezt hülye lett volna nem kihasználni. Viszont, valószínű, hogy nem pisztollyal a halántékán írta alá a szerződést, tehát mindenki saját sikerének, vagy kudarcának a kovácsa. Ha egy színész is foglalkozna a saját imédzsével, főleg a hosszútávuval, akkor (mondjuk lenne menedzsere)nem biztos beleugrana egy kétes kimenetelű szerepbe.
Tipikus aranytojást tojó tyuklevágó gondolkodás ez: "ez is csak egy pénzes föladat, majd szépen elfelejti mindenki."
Hát, nem biztos, hogy elfelejtik, mert a következő reklámos castingnál ez is benne lesz a portfolióban.

Kopi Luwak (törölt) 2010.01.12. 18:02:30

Ez egy szerep volt. Kapott egy lehetőséget, elvállalta ennyi. Sok pénzre senki nem fog nemet mondani. Te sem mondanál. Még akkor sem, ha az embernek sok pénze van, mert a pénzzel egyenes arányban nőnek az igények is, így mindig jól jön az "utánpótlás". Hernádi Judit pl. "miért vállalta, hogy nagy a koleszterinje? Vagy Tahi Tóth László miért zabálta le magát?
Ha egy no name színész szólítana fel a Kenó vásárlásra, max. mindenki csak lesz@rozná a reklámot, senki nem figyelne a szereplőre. (Mert az emberek nem járnak színházba, így nem nagyon veszik észre, hogy sok reklámban kevésbé ismert színészek szerepelnek.)
Mondjuk azért ahhoz, hogy egy színész menedzsert alkalmazzon, jópár ilyen reklámban kell szerepelnie.:D
Egyébként meg jó reklám? Rossz reklám? Egy reklám célja nem az, hogy esztétikai magaslatokba törjön, hanem hogy a terméket a köztudatba hozza, fogyasztásra sarkalljon. Elérte ez a reklám ezeket a célokat? El. Index főoldalára került, ezrek látták, megzabáltuk. Itt beszélgetünk róla. Ehhez nagyban hozzájárult Kálloy Molnár Péter neve is.
A következő reklám castingon meg nem azt fogják nézni, hogy milyenek voltak azok a reklámok, amikben szerepelt, hanem hogy a neve mennyire húzza a reklámot. És hát ahogy jelen példa is mutatja: húzza rendesen.

Hara Mati 2010.01.12. 18:32:12

@Flora_kisasszony: ez ettől sokkal bonyolultabb. De csak egy egyszerű példa: egy szar reklámot sokkal többet kell sugározni, hogy megjegyezzék(nem véletlen folynak a mosópor és társai a tv-ből folyamatosan), mint egy olyat, amit szeretnek az emberek és ne adj isten még maguktól is beszélnek róla. Ezért írtam, hogy az ötlet a lényeg. Utána jöhet a híres ember. A híres, vagy ismert ember használata nem ötlet.
Egy színész mem adhatja el az arcát kéthetente egy márkának, mert egyszerűen nem így működik a piac. Ha eladja, akkor valószínű, hogy megnézi mennyiért és kinek. Meg talán azt is, hogy mit ad ez az ő imédzséhez. Amikor leszerződik, már tudja mire fog szerződni, tehát látja a forgatókönyvet és a layoutokat. Normális esetben ez nem zsákbamacska.
Beszélünk róla, igen, de abban a kontextusban, hogy szar.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.12. 18:52:24

@Hara Mati: erre szoktam mondani, hogy Kiszel Tündéről is beszélünk, meg Benkőről. szerintem nem érdemes erről vitázni nyilván van 1,2 % akinek tetszik, mellesleg az sem indok, hogy az ESOMAR "ZS" kategóriának is megfeleljen
KMP meg egy ripacs és azt a kis sanszot is elb@ssza, hogy az ősszel kezdődő vidéki Beugró turnét (pszt) reprezentálja ....

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.12. 19:32:11

@Hara Mati: persze szar kreatív nagy médiasúly, jó kreatív kisebb médiasúly. Médiaügynökségnél a nagy lóvé, a kreatív ügynökségek meg küzdenek a büdzséből kiszakított összegért (az is megér egy misét, h hogy árazzák a kreatív anyagokat). ha jól emlékszem, volt egyszer egy próbálkozás a hazai kreatív szakma berkeiben, h. a kreatív koncepció minőségét lehetne pontozni (konszenzuson alapuló pontrendszer???), s ez alapján kellene belőni,h. hányszor menjen az anyag. Valami ilyesmit csinált anno Michael Conrad a 7+ rendszerével. Talán!?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.01.12. 21:43:49

1,6-os átlag? Most vagy én néztem be valamit ezzel a reklámmal, vagy ennyire lecsökkent az emberek reklám-igényszintje.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.12. 22:40:13

@reklámbuzi: nem értem, az írásodban te is leszeded a keresztvizet. most mit csodálkozol????

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.01.12. 23:02:35

@Bery: Én sokallom az 1,6-ot. A szigetes káendhá csak 1,2 -et kapott, ez annyival jobb lenne?

Hara Mati 2010.01.12. 23:16:33

@SueSue: szerintem itt nem csupán celebekről beszélünk, hanem egy jobbra érdemes színészről, aki egy szar reklámban szerepel. Igazi ripacsot így csinál magából.
@Bery: ez szerintem is megérne egy külön misét, mert elég szoros az összefüggés az ilyen pocsék reklámok és az "ingyen kreatív" kőzőtt.
Bocsánat, de nem tudom elfogadni azt az álláspontot, hogy ok. szar ez a reklám, de biztos elad. A szar az szar, még akkor is ha lefújják arany spray-el.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.13. 00:21:38

@Hara Mati: ez a különbség a közismertség, a közvélekedés és a köztisztelet között. A Personal branding alapja az első esetben megítéslés alapja az (celeb) "amit mondok, mutatok magamról", második esetben és most KMP estében itt vagyunk "amit mondanak rólunk" a harmadik esetben meg amit teszünk.

"nem tudom elfogadni azt az álláspontot, hogy ok. szar ez a reklám, de biztos elad" dehogyisnem arra ott az EFFIE :)

fúúú kicsit késő van ehhez?

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2010.01.13. 14:49:06

visszatérve, h. az ismert emberek reklámokban történő szerepeltetésének gagyi a kivitelzése, v. nem paaszol a személyiség a márkaszemélyiséggel: szerintem a Reviczky-Praktiker egy jó házasság volt. Nemrég jelentették be, h. ismét egymásra találtak a brandek.

Hara Mati 2010.01.13. 15:22:27

@Bery: Köszi, az elsőhöz volt közöm ?-)

Hara Mati 2010.01.13. 15:23:29

Kérdőjel nélkül, persze, mert olyan, mintha ma történt volna

Hara Mati 2010.01.13. 15:28:46

Jé, feltaláltam a monoklis smilét ?-). Keresek hozzá egy celebet

tokmas 2010.02.05. 21:33:05

Egyáltalán nem olyan rossz, ahhoz képest hogy SzJ Zrt.
Nem lehet mindenük olyan vicces, mint a gesztis sorozatuk volt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása