Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi reklámdilemma: Telefonos behülyítők

Vajon mi a helyes és arányos reakció olyankor, ha az embert felhívja egy unott hangú nő, és ledarálja azt a betanult szöveget, miszerint nekem hatalmas szerencsém van, mert egy telefonos adatbázisból (!!!) engem sorsolt ki a gép, ezért nyertem vagy egy műszaki cikket vagy egy 100 000 Ft értékű utazást, de ezt csak pároknak adhatja oda, ezért mondjam meg, hogy hány éves vagyok, hogy párkapcsolatban élek-e, valamint hogy mikor tudnám átvenni az ajándékot?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr531694651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2010.01.23. 11:31:38

Én ilyenkor közlöm, hogy viszonthallásra és lerakom a telefont.

Z, a hangya 2010.01.23. 11:47:56

Én pedig közlöm, hogy szeretném valaki másnak felajánlani a nyereményt, neki biztosan nagyobb szüksége van rá. De csak az aggresszíveket csapom le.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.01.23. 11:50:18

Én azt mondtam neki, hogy utazzon el helyettem ő. Utána már nem volt olyan közlékeny.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2010.01.23. 14:07:40

én általában az első mondatnál, mikor elkezdi darálni az egyenszöveget (wellnes út, nyelvtanfolyam, stb...), leállítom, és mondom, hogy nem érdekel a dolog, és kérem húzza le a nevem a listáról, mert később a kollégájától sem szeretném ezt...

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.01.23. 15:31:00

Én mindig eltervezem, hogy azt fogom mondani, hogy lenyomoztuk a számot, és az embereim meg fogják látogatni, de aztán mindig beérem egy sima nemérdekel-lel.

jubilleum 2010.01.23. 15:56:43

Ez vajon egy járható út?
Úgy értem mekkora ennek a siker, és próbálkozások hányada?
Engem is gyakran felhívnak rejtett számról, hogy ezt meg azt tud ajánlani, de én igyekszem finoman lerázni.
Nekik sem lehewt túl nagy siker élményük a munkában...
Bár tegnap Bokros lajos is felhívott:)

zöld dani 2010.01.23. 16:46:16

Én dolgoztam ilyen helyen annó, ennek alapján két dolgot tudok mondani:
- ne legyetek velük bunkók
- akkor tűnik el az ember tel száma _tényleg_ a listáról, ha azt írja be a faszi, h "rossz szám". Ha "törlést kér", "nem elérhető", stb, akkor azért ott marad, úgyhogy ezt kell kérni.

jubilleum 2010.01.23. 18:40:03

de hogy legyek kedves egy olyan emberrel aki felhív otthon, és mindenféle trükkökkel akar nekem eladni valamit, amire nincs szükségem.
ez olyan hogy ha éhes vagyok akkor odamegyek a hűtőhöz és eszek valamit, de ha át mész nagymamához és 5percenkét megkérdezi hogy mit akarsz enni, egyek még mert elfogyok... és hasonlók.
Neki elnézem mert a nagymamám, de egy vadidegennek már nem biztos.
elég buta hasonlat volt remélem értitek :)

Sirius Modul 2010.01.24. 10:35:46

Én így szoktam:
Magas házban dolgozik?
Igen?
Akkor menjen fel a tetejére és ugorjon le!

Tegnap a barátnőmet egyébként felhívta Bokros Lajos...

A megoldás: töröltetni kell a számot a NYILVÁNOS telefonkönyvekből. Ezt a szolgáltatódnál tudod megtenni. Ha céges a szám vigyél aláírási címpéldányt is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása