Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Új Fa reklám, új mellek

Gyermekkorom régi szép emlékei a Fa dezodor és Fa tusfürdő reklámjai, amelyekben valami számomra rejtélyes okból kifolyólag bocsánatos bűnnek számított fedetlen női keblek mutogatása. Pedig ez akkoriban sem volt bevett dolog, ártatlan, alsós kisfiúként legfeljebb kártyanaptáron vagy a Parabola szilveszteri adásában láthattam még cicit. Ezért is bántam annyira, hogy a Fa márka eltűnt egy időre, így magamban már búcsút intettem a vele járó, félmeztelen, fás lányoknak is. Aztán egyszercsak mit látok a tévében? Egy sötét folyosón sétál felém egy kifejezetten formás mellű modell, akinek a cickói tökéletesen látszanak a sejtelmes fényben. Már ekkor gyanús volt a dolog, de amikor megláttam a a Fa tusfürdőt a reklámban, nagyot dobbant a szívem. Aztán a mellettem ülő gyerekemre sandítottam, hogy ő vajon észrevett-e bármit is az egészből, de csak boldogan kaszabolta tovább a rómaiakat a szőnyegen.

Ekkor azon kezdtem gondolkodni, vajon minek köszönhető az, hogy a Fa reklámja átcsusszant az ÖRT vasszigorból öntött tésztaszűrőjén? Talán bennük is a nosztalgia munkált, amikor rányomták a reklámra a "Mehet" pecsétet? Félreértés ne essék, nem vagyok prűd, felőlem akár egy mosópor reklámban is flangálhatnának fel-alá meztelen nők, de mégiscsak furcsa, hogy amíg az ORTT tűzzel-vassal irtja a playmate-eket az Aktívból, addig a Fa simán betolhat egy cicis nénit a reklámjába este hétkor. Én támogatom ezt a felfogást, és ha ezt iránymutatásnak vehetem, akkor mostantól minden ügyfélnek javasolni fogom legalább egy, de lehetőleg több félmeztelen hölgy szerepeltetését a reklámokban. Ha másért nem, hát a casting miatt, amin minden alkalommal személyesen is részt vennék. De azért előtte szeretném megkérni az ÖRT-t, hogy ezt a direktívát adják nekem írásba.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr341724255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.02.03. 13:36:37

Ez a fa szexepilje. Mondjuk a Fa-ról én a baseball ütőre gondolok mindig :-) Már más célcsoport, de megjátszhatnák egyszer reklámban.

Shopping 2010.02.03. 14:13:28

Na mennyünk már a pics@ba!!!

Miért baj ez???

Melyik gyerek lelki világa sérül ettől?????

Ne legyünk már ostoba prűdek , mint az USA-ban.

A gyerekemre konkrétan károsabb a Neocitran reklám amiben szellemként mutatják a megfázottat, vagy a WC-ben élő baktérium szörnyek. Tiltsák be azokat!
hüjék

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.03. 14:27:41

@Shopping :
Elolvastad a posztot? Nem írtam elég egyértelműen, hogy nekem semmi bajom a női mellekkel, sőt, magam is nagy barátjuk vagyok. A kérdés az, hogy akkor most szabad-e reklámban pucérkodni, vagy nem. Ha igen, én annak csak örülök, viszont néhány éve még azért vágták meg a CKM-et, mert egy olyan képpel hirdette magát, amin a modell mellét egy férfikéz hátulról megfogta.

tusnadi2 2010.02.03. 14:27:49

A Fa reklámok nagy részében mindig volt cici. Még az "átkosban" is. Gyerekként többször is csodálkoztam ezen, de másik oldalról: vajon miért van az, hogy ha itt lehet cici, máshol nem?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.03. 14:32:17

@tusnadi2:
"A Fa reklámok nagy részében mindig volt cici. Még az "átkosban" is. Gyerekként többször is csodálkoztam ezen, de másik oldalról: vajon miért van az, hogy ha itt lehet cici, máshol nem? "

Na azért látom, hogy van, akinek sikerült megérteni a poszt lényegét. Igen, éppen ez a kérdés, hogy miért lehet azt a Fának, amit a többieknek nem.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.02.03. 14:32:52

@Shopping : Relax! :) Most nem mondta senki, hogy a gyerekek lelki világa sérült. Itt azon megy az – egyébként jogos – elmélkedés, hogy az ORTT vajon miért hagyta, hogy leadják a reklámot.
Amúgy szerintem nem is látták még, mivel nem kötelező megmutatni nekik az anyagokat – tehát nincs "Mehet" és "Nem mehet" pecsét. Viszont ezután a post után talán észbe kapnak. :)

Egyébként én személy szerint imádom a Fás ciciket. Remélem, hogy ez egy csak az új sorozat első darabja! :D

Fashionistas 2010.02.03. 14:37:57

Hogy miért engedte az ORTT azt nem tudom, de ez a poszt tökéletes volt arra hogy most górcső alá vegye majd az ORTT a FA raklámokat :)

Norman Nailer 2010.02.03. 14:39:43

A Fa sikeresen védekezhetne azzal, hogy náluk a meztelen nő tkp.védjegy. Enélkül senki nem ismerné fel a reklámjukat ;)

A mellfogós kép egyébként nem CKM volt, hanem a Cosmo bevezető kampánya (egy Janet Jackson lemezborító reciklálásával).

Editor Bob 2010.02.03. 14:45:16

"Amúgy szerintem nem is látták még, mivel nem kötelező megmutatni nekik az anyagokat – tehát nincs "Mehet" és "Nem mehet" pecsét. Viszont ezután a post után talán észbe kapnak. :) "

Tévedés, már volt az ORTT előtt lakossági panasz miatt a reklám, de nem rendeltek el hatósági ellenőrzést, mert a nőt nem szexuális töltettel mutatták, hanem tisztálkodási célból, ami miatt nem találták indokoltnak a III. kategóriába sorolást (vagyis szakszerűen szólva a reklámszpot nem alkalmas gyermekek szellemi erkölcsi fejlődésének kedvezőtlen befolyásolására), így azért más a helyzet, mint egy playmate promóciós műsorszámnál.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2010.02.03. 14:48:15

Sok beteg perverz vén hülye. A Női mell eredetileg pont a gyerekeknek készült. :-)

Amúgy ez az óriási álszemérem már a ló túloldala.
Egy felvillanó fedetlen kebel maga a pokol, bezzeg az Andrássy úton farkat mutogató melegek, az OK????

énis 2010.02.03. 14:48:58

A mellfogós az nem a Faludy házaspáros történet?

babó 2010.02.03. 14:49:13

leszögezném, hogy nőként sem igazán zavar a cicik látványa, akár a tévében sem (élőben meg ugye csak tükörbe kell néznem).

de magyarázza már el nekem valami okos reklámértő, hogy én miért fogok ezektől az amúgy szép ciciktől ilyen márkájú dezodort, akármit vásárolni? mert ugyebár én vagyok a célcsoport. nem kell hozzá sok realitásérzék, hogy tudjam, ilyen nem leszek még talán plasztikázás után sem, nemhogy tusoláskor. dekoratív elemként éppen ennyit érne egy virág is. azt meg nem vagyok képes elhinni, hogy majd a kedves hapsik, miközben elgondolkodva állnak a kozmetikumok előtt, majd pont ilyet vesznek a párjuknak/anyjuknak.

egy közepesen kinéző nőci, aki tusolás után felszed egy ropogós fenekű csinosfiút (fordított axe reklám) sokkal célratörőbb lenne, még akkor is, ha nem túl hihető.

NGA 2010.02.03. 14:53:29

Igen egyszerű a helyzet, a két dolognak más az üzenete. A Fa reklámban a tisztaság, ápoltság az üzenet, mig a másikban meg az, hogy vetkőzz le egy gagyi magazinban, és ettől lesz pénzed, celeb leszel, és mutogatnak. A megfelelő helyen megfelelően alkalmazott meztelenség a gyermekben nem hagy semmiféle negativ nyomot (lásd, strandon is megszokott a monokinis nők látványa, nem sérül be tőle a gyerek). Azonban annak a mutatása, hogy munka és erőfeszítés nélkül, csupán testi adottságokkal hogy lehet pénzt keresni, ez nem való főműsoridőben a képernyőre. Sajnálom, hogy a poszt irója nem érti pont a lényeget.

Kyle Broflovski (törölt) 2010.02.03. 14:58:09

senki nem olvassa végig a posztot....????

NGA 2010.02.03. 15:02:14

@babó: A reklám üzenete, hogy te bőröd is megfiatalodik, ha ezt használod, és kényeztesd a bőröd. Valamelyest működik a személyes behelyettesítés is. Azaz amikor a boltban választani kell a termékek között, akkor egyrészt a végén megmutatott termék külső azonosító jegyei alapján, másrészt a reklám üzenete alapján segíti a döntést. Ott volt régen a Marl...oro reklám, ott sem akart senki cowboy lenni, de maga az érzés, hogy én is ilyet szivok, mint ezek a kemény fiúk, fogyasztásösztönzően hatott. Vagy lásd a Pepsi generation reklámokat, volt, akit az öngyilkosságból hozott vissza a reklámjuk (ez nem vicc, ez tény!), mert megmutatta milyen jó élni, mosolygó emberek, jókedv, tengerpart, napsütés stb... Ezek emlékreklámok, azaz amikor vásárolsz eszedbe jut, milyen kellemes látvány szépség kapcsolódott a termékhez, és esetleg ez is befolyásolhat döntésedben.

babó 2010.02.03. 15:10:24

@NGA:
igen, a hangulat átadásának fontosságát maximálsan értem. csak itt totál félresiklik, mert a tisztaság, szépség, fiatalság érzésének átadásához egy nőnek baromira nincs szüksége a cicikre, komolyan. ez a videó még nincs is olyan nagyon erre kihegyezve, de valamelyik régebbi sokkal fókuszáltabb volt.

szal nekem egy tiszta, szép kéz, váll, láb, akármi, pontosan ugyanezt a (gyengécske) hatást váltja ki.

NGA 2010.02.03. 15:14:08

@szacuki: Akkor fogalmazunk úgy, hogy emlékképek, mivel tényleg rosszul fogalmaztam ezzel az emlékreklámmal.

NGA 2010.02.03. 15:16:20

@babó: A formás női melleket gondolom azért hagsúlyozzák, mert ezzel is erősítik a bőr feszességét, fiatalságát. Egyébként már a 70-es évektől ezzel reklámozott a fa, emlékszem a Burda újságokra, ott az átlátszó fürdőkádban feküdt a nő, és látszott a cicije.

bioritmus 2010.02.03. 15:25:55

a méhpempő viszont olyan hülye szó, teljesen eltereli a figyelmemet a néniről

MizBig 2010.02.03. 15:36:29

@reklámbuzi: Nem lehet, hogy egyszerűen azért, mert a többiek meg sem próbálkoztak vele?

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.02.03. 15:41:00

Több dolog is eszembe jutott erről.

Egyrészt a Fa reklámok mindig is igen ízlésesek voltak. Nem zoomol bele a mellbimbóba, nem mutatja alulnézetből satöbbi. Inkább az az érzése támad az embernek, hogy a kitakarás lenne zavaró, mert egy egységes szép dolgot mutat, amihez igen, az is hozzátartozik. Ráadásul korlátozzák az idejét, alig egy másodperc, és a következő snittben már megy a rafinált póz. Úgy látszik az már nem fért bele.

Továbbá van egy olyan dolog, amiről a reklámosok biztos bővebben tudnának nyilatkozni, miszerint a férfimagazinok címlapján nők vannak, a női magazinok címlapján viszont nők. A francba, nem vagyunk egyformák :) Vagyis ha egy tiszta, szép dolgot akarunk mutatni, akkor az közmegegyezés szerint nem férfi lesz.

Aztán normális cenzúrát még nem csináltak. Az amcsik küzdöttek egy sort annó a filmcenzúrával, aztán sose az lett belőle, amit megsaccoltak. Hiába, ezt a dolgot nem lehet rőfre mérni. (Vagyis amit lehetne, azt már biztos nem engedik :DDD ) Ehhez képest igen átgondoltnak tűnik, hogy egy ilyen tiszta dolog, mint ez a Fa reklám, átcsusszan, míg a földbuta szilikonmacák öncélú magamutogatása kiveri a biztosítékot. Az verje is ki, mert elsősorban nem az a baj vele, hogy jaj, cicit lát a gyerek, hanem hogy vulgarizálja a témát.

Egyébiránt pedig, azt gondolom, hogy a prüdéria káros dolog. Amíg nem volt ez a fene nagy jólét, hogy különszoba mindenkinek, hát bizony eléggé mindenki szeme láttára történt minden. Ja, azt csinálják a Julcsáék is, mint a Bodriék kint az udvarban. Érdekes módon felnőtt mindenki úgy, hogy nem károsodott ettől a személyisége. Valahol kifordult dolog az, hogy a gyerek végignézheti, hogyan szabdalják miszlikbe, lövik halomra egymást és tocsognak vérben az emberek, ami pedig nem egy természetes dolog, de azt viszont nem nézheti végig, hogyan készül az ember, ami viszont igencsak kötelező tornagyakorlat. Ezért van az, hogy pornóipar a margóra csúszik, és gyakorlatilag nincsen nézhető szexfilm, vagyis olyan film, ami filmes mércével megüti a mércét, de közben nem csak mímelik benne a dolgot, és hiteles abból a szempontból is.

Szoky 2010.02.03. 15:43:26

@Kyle Broflovski: Senki, mindenki csak a videót nézi meg... :-)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.03. 15:45:16

@Editor Bob:
Érdekes érvelés. Valahogy a többi női tusfürdőnek és testápolónak mégis sikerült enélkül megmutatnia azt, hogy ápol és tisztít. De mondom, én támogatom az egy reklámra eső női mellek számának növekedését, egyúttal javaslom a Dove-nak, hogy a természetes női szépség kampányában ne takargassák magukat a lányok-asszonyok, hanem vegyék elő a farbát! Természetesen nem szexuális töltettel:))

Cook kapitány 2010.02.03. 16:00:34

Szerintem azért engedik, mert a Fa reklámokban nagyon finoman, nagyon természetesen mutatják a melleket. Nincs szexuális töltete a képnek, nem akar a nő senkit elcsábítani, megy zuhanyozni. A nők meztelenül zuhanyoznak, hát akkor mi is így mutatjuk őket. Plusz ott van a korábban említett hagyomány, hogy minden Fa reklámban van egy cickó.

alien 2010.02.03. 16:01:25

ez a csaj nem meztelen, mármint az, de hol a hab, hol az árnyék takarja, szerintem lehetne ezzel az erővel ruha is rajta, mert abban is tudjuk hogy meztelen :)

Pepe135 2010.02.03. 16:08:46

Nos, az emberiség fele nő!

És ráadásul ruha nélkül fürdik nagyrészt!

Igy a fürdés és a frissesség összekapcsolódása természetesn megjelenhet a képen.

Akinek meg gondja van a csöcsökkel, húzzon az ultrprűd USA-ba :)

bolomba (törölt) 2010.02.03. 16:08:50

szerintem meg azert engedi az ORTT, mert meg nem 'latta'. ha engedne, segget csinalna a szajabol. szoval van egy rossz hirem reklambuzi, nem hiszem hogy tobbzodni fogsz a cicis castingokban.:)

bolomba (törölt) 2010.02.03. 16:10:19

ahogy elnezem, mar mas elmondta (@ad-renalin:)

Danee Papa 2010.02.03. 16:19:35

Lehet az ORTTnek is tetszett :D

Nézzetek be hozzám is:

www.etelfutar.co.cc
www.halozatok.co.cc
www.nyomtatok.co.cc

t.o.d. 2010.02.03. 16:22:25

"Aztán a mellettem ülő gyerekemre sandítottam, hogy ő vajon észrevett-e bármit is az egészből, de csak boldogan kaszabolta tovább a rómaiakat a szőnyegen." Ezen nagyot kacagtam! :-)

Jó poszt, köszi!

Editor Bob 2010.02.03. 16:22:25

@bolomba: Vazze, miért nem olvasol vissza. Írtam már, hogy az ORTT látta, de nem tartotta jogsértőnek a reklámot.

HgGina 2010.02.03. 16:29:18

Szándékosan csődbe jutni akaró cégek számára javaslok reklámot maunika vagy hernádi naccsöcsös asszony kebleivel.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2010.02.03. 16:32:36

@Editor Bob: Köszi, ezt nem gondoltam volna. Amúgy honnan van az infó? Mondhatnál még pár ilyet! ;)

prometeo 2010.02.03. 16:41:24

Szerintem a Fa lány melle ezerszer szebb és esztétikusabb ( már ha látható és nem csak sejthető) vacsi közben mint a hüvelygombás duma. Mellesleg :) minden cégnek szíve-joga hogy dagadt nőkkel , jó esztétikus cicikkel vagy plüss nyúllal népszerűsíti a termékeit. Nálam a sorrend ---cicik, nyúl és csak a végén a dagadt nők.

Kukettó (törölt) 2010.02.03. 16:45:54

Röviden :
Fa reklám(ok) rulez!

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.02.03. 17:08:41

Tökéletesen egyetértek a posut írójával. SZeretjük a szép női testeket, sőt, de nem értem, mi alapján döntik el, hogy mi mehet és mi nem. A megoldás valószínűleg az öncélúság, illetve a szexualitás. Míg egy testápoló reklámban értelemszerű, hogy megmutatnak egy testet, egy jó autóhoz már nem kell hogy feltétlenül meztelen nők tartozzanak (még ha az életben ez másképp is van), vagy ha a férfi-női intimitást ábrázolják, az megint más elbírásás alá esik.

Erre a jó példa a kisgyerekekről készült meztelen fotó. Van környezet, ahol egyszerűen családi album, van, ahol művészet és van környezet, ahol pedofília. Akár ugyanazon kép.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2010.02.03. 17:10:24

@reklámbuzi: támogatom ebbéli elképzeléseidet. Ha castingoltatni akarsz, keress meg nyugodtan. :) Referencia:
www.indavideo.hu/video/Dagda_klub_wwwdiamondhostesshu
(igen, ezek a nekem dolgozó lányok, meg még 1500 másik)

Viktus 2010.02.03. 17:18:59

Sosem vettem a cuccaimat, de kiskoromban is tetszettek a reklámaik, és nem okozott semmi pfoblémát a személyiség fejlődésemben.

changebug (törölt) 2010.02.03. 17:45:19

tulajdonképp mindent meztelen nőkkel kéne reklámozni...
önmagában úgy sem hat meg egy reklám sem, mert úgy is a szerint vásárolok, hogy a) van-e rá pénzem b) van-e rá szükségem /és ebben a reklám nem befolyásol/
de legalább lenne valami jó is a tv-ben.

Egyébként nem meztelen szokás fürödni? (magyarul hogy lehetne máshogy reklámozni? zokniban legyen a néni?:))

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.03. 18:13:17

rohadtul nem értem,miért kell csöcsökkel árulni a tusfürdőt...

senki se fogja azt hinni, hogy ettől nő meg/feszesedik.
akkormeg?
a tusfürdő lényege, hogy tiszta leszel tőle, és jó illatú, nem szőke és csöcsös...

Chalabre (törölt) 2010.02.03. 18:54:15

A különféle lapok vetkőző lányai közül nem soknak vannak olyan természetes, nem retusált és plasztikázott, feszes formás, tökéletes keblei, mint a Fa lányoknak. A Fa lányok egytől-egyig a természetes szépség és tisztaság jelképei. A laplányokra ez többnyire nem igaz. Nem természetesek, hanem lihegnek, csücsörítenek, pózolnak, pucsítanak, nyalják az ajkaikat, csábítanak erőltetetten, mesterkélten... Megjátszák magukat. Szerepet adnak. Próbálják elhitetni, hogy ez a kívánós tekintet a nézőnek szól, légyen az akárki is. Miközben dehogy!

Szóval valóban ég és föld a különbség a Fa lányok egy másodperces, csábítani tudatosan nem akaró, tökéletes formájú cicivillantása és a laplányok átverős magamutogatása között.

Én nem csodálom, hogy a Fa átmegy az ÖRT-én... Az erotika, szex itt nem öncélúan van jelen. Vagy hogyan is szokták mondani a színésznők? Akkor vetkőznek, ha a meztelenségnek létjogosultsága van, csak úgy nem... Ezt persze ki hogyan érti. A Fa lányok magasszinten értik.

Egyébként a természetes, szép cicik nem szexorientált villantása már a Fa védjegye. Szerintem nincs sok értelme másnak ezt koppintani, másolni, beállni mögéjük. E téren már nem lehetnek eredetiek. Csak futottak még kategória.

kangep 2010.02.03. 19:00:12

több csöcs + kevesebb erőszak = szép jövő

Mucika_ 2010.02.03. 19:03:01

1:
"Aztán a mellettem ülő gyerekemre sandítottam, hogy ő vajon észrevett-e bármit is az egészből, de csak boldogan kaszabolta tovább a rómaiakat a szőnyegen."

- És a másik oldaladon ülő feleségedtől nem kaptál egy nyaklevest, hogy csorgatod a nyálad? :)

2: "Egy sötét folyosón sétál felém egy kifejezetten formás mellű modell, akinek a cickói tökéletesen látszanak a sejtelmes fényben."

- Milyen cickói? Pattanáskák azok... Talán ezért engedik este 7-kor lemenni, mert nem sokkol le senkit a látvány :)

speedline 2010.02.03. 19:09:40

Az én lelki világom meg az ORTT égbekiáltó és orbitális baromságaitól szokott sérülni, élükön a frekvenciapályázat politikai megrendelésre készült döntéséről.
Ez lenne a büntetendő dolog, ezért kéne börtönbe csukni a felelősölet nem holmi dezodorreklámok meg hatodrangú akciófilmek miatt szarakodni a néppel.
Amúgy meg miről beszél az ORTT? Nézem a híradót egy órája, hogy borsodban kommendósokat kellett kivezényelni, mert motors fűrésszel meg karddal támadtak egyműásra családok....
...és az a nagy magyar valóság a reality! Ezt kéne megszüntetni......ez ellen kéne tenni nem reklámokat basz...tni....!

bolomba (törölt) 2010.02.03. 19:41:33

@Editor Bob: toredelmesen bevallom, mert addig nem ertem el. ad-renalin kommentje utan eppen mas dolgom akadt.

Amennyiben ez igaz, akkor ket kerdesem lenne.

Az elsot reklambuzi feltette.

A masodik. A Lactacyd Femina termek kovtekezo vizualais megjelenesenel… hisz a pina veri a cicit. Indoklas mar adott.

Na jo, van egy harmadik kerdesem. Az ORTT-nel, hmmm hogy is mondjam, FA reklamokon cocializalodtak?

bolomba (törölt) 2010.02.03. 19:45:12

egyebkent mi az ORTT direktivaja, a pasi seggek nem oncelu abrazolasarol?

Acsabi44 2010.02.03. 20:21:44

Ezen már énis elgondolkodtam, igaz csak odáig jutottam, hogy "jéé minden Fa reklámban vannak mellek", de odáig nem hogy akkor a többiben miért nincs.
Emlékszem kissrác koromban mindig hogy vártam a Fa reklámot:D

[c] 2010.02.03. 20:48:09

@Androidus: "Vagyis ha egy tiszta, szép dolgot akarunk mutatni, akkor az közmegegyezés szerint nem férfi lesz."

Le a közmegegyezéssel :)

[c] 2010.02.03. 20:50:31

@changebug: Mosmé' csak a férfiak járjanak jól?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.03. 21:24:18

@bolomba:
@Editor Bob
Bazz... Ha ezen az elven valóban védhető a dolog, akkor már most lennének ötleteim a következő Canesten hüvelygomba reklámra. Ha ezen a nymvonalon haladunk, a reklámblokkhoz képest a Private Gold kutya füle lesz, ami persze egyáltalán nem rossz irány. Végre visszatérnének az elcsatangoló nézők, sőt azonnal átkattintanának a másik csatornára, amint elkezdődik a film, hátha ott még reklámot adnak.

bolomba (törölt) 2010.02.03. 21:27:14

@reklámbuzi: kanan. es meg a WC papirokat is csak utalva mertem felhozni, pedig ki tudja mekkora retege lenne.:)

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.02.03. 21:29:43

@reklámbuzi: ha csak itt meg a Parabolába láttal, akkor ezek szerint nem néztél Jancsó filmeket :)

bolomba (törölt) 2010.02.03. 21:33:02

@SueSue: mas az amikor mar gyerekkent is erzi az ember, hogy az nem ugy es azert van odatevve. bezzeg a parabolaba. na ott raztak es direkte azert, hogy el kelljen takarni a szemet.

ramirez7788 2010.02.03. 22:30:50

@Mucika_: Sajnálom a férjed. Nagyon.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.02.03. 22:33:59

hmmm, a Fa-nak nincsennek Fa Man tusolói? ;)
egyenjoguságot a nőknek!

öregmogyi 2010.02.03. 22:41:13

Én még emlékszem a Fa plakátokra. Volt beőle balhé, és egy idő után fekete csíkkal letakarták a ciciket.

Ainult Mina 2010.02.03. 22:50:15

A gyártó cég vagy tíz évig tartózkodott a magyar piacon a Fa-termékek közterületi reklámozásától, miután a Róbert Károly körúton valaki egy deo reklámra ráírta lóbaszó nagy betűkkel, hogy porno. Emlékezzetek, proletárok!

bolomba (törölt) 2010.02.03. 22:51:20

@öregmogyi: :) kesz Emiratusok. olyan muveszien kezelik a fekete filcet, hogycsak na!:) cici, pina, penisz, segg ki vele. na igy izgalmas a CKM :)

Mr. Blowfish 2010.02.05. 12:04:04

Nekem erről ismét a szakállas "Mennyit fizetett a pék?" poén jut eszembe. :)

Super aGyuri 2010.02.05. 13:01:03

Parabola szilveszteri adása = Szuperbola.

R.I.P. Árkus József

nopara.com 2010.02.24. 15:52:29

Akik ennyire egyetértenek a női mellek reklámokban való mutogatásával, akkor azokat ugye egy csüngő f.sz látványa a reklámban sem borzolná fel?
Mert mi a különbség?
Mindkettő egy olyan intim testrész, amit mások előtt normál esetben egy intelligens, értelmes ember nem mutogat. Ugye?
Alap esetben normális ember az európai kultúrában ezt eltakarja.
Hol van a határ?
A cici még belefér, a kuki már nem?
Azon bezzeg felháborodnátok, mi?
Bár szép az a cici, szó se róla, de reklámba egyszerűen nem való!
Ezt minden normális embernek éreznie kellene!
Mindent a megfelelő helyen és időben!
Persze biztos férfiak döntöttek az ügyben, nekik meg persze, hogy jó látvány! Egy nőnek se rossz, még akkor se, ha hetero, csak épp elég kellemetlen lenne, ha bevillanna ez a reklám a szép családi idillbe! Főleg, ha a férjem is ott lenne! Igencsak zavarba jönnék, mert nem reklámba való! Nem döbbennék meg, ha egy erotikus műsorban látnék ilyet! Na de reklámban...???????
Szerencsére ezt eddig még sikerült elkerülnöm!
Isten szeret engem, nem hagyja, hogy megalázva érezzem magam!
Thanks God, I love You!

probiotic 2010.02.25. 15:40:37

100 %-ig egyetértek az előttem szólóval!!
Az a szomorú, hogy ma már teljesen természetes dolog fényes nappal a tévében félmeztelen nőket látni!
Egyszer kitakarják a csöcsöket, máskor meg nem! Ezt sem értem!
Hogy van ez?
Szerintem is mindennek megvan a maga helye és ideje!
A meztelenkedésnek a hálószobában, zárt ajtók mögött van a helye 1 nő és 1 férfi között! Minden más verzió undorító!
NA, LEHET NEM EGYETÉRTENI!!

sarga rozsa 2010.02.25. 16:11:42

Ne haragudjatok, de amikor valaki a hülyét rendes j-vel írja, azt direkt csinálja???

probiotic 2010.02.26. 14:57:59

Lehet, hogy annyira hülye, hogy ezt sem tudja!
De az is lehet, hogy csak menőzik!
Rendes j = pontos j. Ugye?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása