Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Melyik reklámot adták legtöbbet tavaly?

A Super Bowl alatt sugárzott reklámok legtöbbje erre az egyetlen alkalomra készült, vagyis a netes utóélettől eltekintve soha többé nem kerülnek adásba. Ehhez képest egészen megdöbbentő az a szám, amit a Kreatív Online-on, illetve az ott belinkelt, az AGB Nielsen által a 2009-es év során sugárzott reklámokról készített összesítésben bukkantam. Ha tippelnem kellett volna, hogy melyik reklámot sugározták tavaly a legtöbbször, bevallom, sem a hirdetett terméket, sem pedig a nagyságrendet nem találtam volna el.

Én valami mosószerre tippeltem volna, pedig az abszolút győztes nem más, mint Urbán Ildikó kitalált művelődésszervező áradozása az Advil Ultra hatásáról. Tudjátok, ő az a rókafejű nő, aki olyan boldog attól, hogy épp nem fáj a feje, mintha folyamatosan ötöse lenne a lottón. Ennél laposabb, semmitmondóbb és észrevehetetlenebb reklámot elképzelni is nehéz, nem is csoda, ha a hirdető nem látott más eszközt a figyelem felkeltésére, mint hogy addig ismételgesse a tévében a filmet, amíg a fogyasztók nem könyörögnek kegyelemeért, vagy nem vesznek egy dobozzal a kék pirulából. Ezt a nyavalyás filmet képesek voltak 15 274 alkalommal adásba tenni a legkülönfélébb adókon, egy pillanatnyi nyugtot sem hagyva az embereknek. A boldogság kék piruláját hirdető filmeket ugyan csak 297 napon lehetett látni (a többin talán szabotázs történt?), akkor viszont olyan szőnyegbombázást rendeztek, amihez képest a Drezda elleni támadások is eltörpülnek. Április 24-én például 81 alkalommal sújtott le a hóhér, amit látva nem csoda, ha a kutatás szerint átlagosan 100 !!!!! alkalommal vésték belénk, hogy ne menjünk művelődésszervezőnek, mert megfájdul a fejünk. Ez a módszer hatásosabb mint az újinfluenza, ugyanis az AGB szerint nincs egyetlen olyan négy évnél idősebb, televíziós háztartásban élő honfitársunk, akinek sikerült volna megmenekülnie ez Advil Ultra járványtól.

De nehéz is lett volna megúszni, amikor a statisztika szerint egy ember átlagosan napi 20 percet fordít reklámnézésre, ami közben átlagosan napi 66,5 hirdetést néz meg. Én a magam részéről már rég minimálisra csökkentettem ezt a számot, és inkább csak az interneten nézem meg az aktuális szpotokat. Filmet, sorozatot szinte csak torrentről nézek, a tévében adott meccsek szünteteit pedig ennél lényegesen hasznosabban töltöm. Ez viszont azt jelenti, hogy kell lennie valakinek, aki majdnem a dupláját nézi a megadott reklámmennyiségnek, hiszen máshogy nem jöhetne ki az átlag. Nem irigylem azt a fickót, az egyszer biztos!

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr701740834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.09. 10:52:36

vicces, két kezemen meg tudom számolni,hányszor néztem tv-t 2009-ben,de ezt a nőt durván meguntam! iszonyú! biztos rohadt drága lehetett a reklám,vagy a főnök felesége lehetett benne, hogy ennyire sokáig nyomatták ugyan ezt.
nálam megunási szinten a Kicsikamat-kicsitánc nevű polcon helyezkedik már el...

tárhejj · http://atarhely.hu 2010.02.09. 11:05:41

Hajrá, hajrá, hajrá...az arany kapszula nyert.

bolomba (törölt) 2010.02.09. 13:23:04

vicces. valoban. azt hittem, hogy aaa, mar nem is emlekszem erre a reklamra, mert mar 1 eve nincsen TV-m. erre elinditottam, es mint egy regi sokszor halott dallam, amire a szoveg egybol beugrik.

igy kell slagert csinalni. az mas kerdes, hogy emlekeim szerint sose vettem advilt.

Ecsedy Áron 2010.02.09. 13:41:10

Arra azért kíváncsi lennék mibe került. Meg mennyivel növelte az eladásokat ehhez képest.

15274 x 30mp szpot, vagyis 458220mp... Különböző csatornákon, vegyes időben még egy baráti 5 ropi másodpercenkénttel számolva is az egész cucc 2,3 milliárd környékén van. Nyilván itt OTC gyógyszerről van szó, de azért MILLIÁRDOK csak reklámra?

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.02.09. 14:53:22

Most egy kicsit szarul érzem magam, mert rádöbbentem, hogy manipulálható vagyok ezzel repetitív trágyával.
A minap ugyanis amikor fájdalomcsillapítót kértem és a kutas lány a vitrinre mutatva megkérdezte, hogy milyen legyen, én helyból rávágtam, h Advill. Aztán egy pillanatra el is gondolkodtam, h miért ezt vettem, lévén nem ezt szoktam, de akkor megvan az oka.

SZÁLLJ KI A FEJEMBŐL, RÓKAFEJŰ LÁNY!!!!!!!!!!!!!444NÉGY

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.09. 15:12:46

@Ju$t an0th3R $taR^:
Nézz szembe a ténnyel: Te is csak egy vagy a fogyasztói társadalom agymosott zombijai közül. De legalább nem fáj a fejed.

grimbusz 2010.02.09. 15:27:05

Végülis, ha forgalmat generál, akkor elérte a célját a reklám. Nem? És nyilván annyit költenek rá, amennyit megér a gyártó cégnek.
Amúgy meg, amennyire én tudom, nem kitalált személy Urbán Ildikó.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.02.09. 15:46:54

@reklámbuzi: vagy ha fáj is és pont emiatt akkor is van kéznél egy Advill! Ez egy kicsit ilyen tyúk-tojás szindróma, de inkább nem is gondolkodom rajta, nahpgy fájjon tőle a fejem :)

Chalabre (törölt) 2010.02.09. 16:11:45

Hűűű, valóban sokat láttam, de ha nem írtad volna itt le, hogy konkrétan milyen elnevezésű fejfájáscsillapítót reklámoz, nem tudtam volna megmondani mindezek ellenére sem.

Az agyam valahogy a kezdésre figyel és felfogva, hogy már láttam és semmi különös, egyből kikapcsol és másra koncentrál. Így a reklámspotok végén szereplő márka már nem jut el a tudatomig. Talán épp ezért nem fáj a fejem :-).

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.02.09. 16:21:29

@Ju$t an0th3R $taR^: A fájó fejfájás reklám nem ez, hanem a Szaridon, amikor hamisan játszanak a gyerekek.

Majd rákeresek.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2010.02.09. 16:23:25

@reklámbuzi: Twitteren tévedtél egy kicsit. Nem először szerepel az addict a hvg.hu ajánlójában. Jó ebben a formában igen, de ez csak két napos :)

4tissimo · http://4tissimo.wordpress.com/ 2010.02.09. 17:21:32

Képzeljétek, nem fiktív szereplő U.I.!
iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=9303397
Persze lehet, hogy csak egy jól előkészített víruskampány készülődik :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.09. 18:28:00

Rákattintottam a linkre, de az iwiw nyitóoldalán pattogó unicredit-nike labdák visszavertek.

Nerio 2010.02.09. 20:07:41

Én arra lennék kíváncsi, hogy vajon az ilyen sokat vetített reklámokban szereplő emberek ("színészek") nem kapnak-e frászt maguktól a reklámszünetben?

Asidotus 2010.02.09. 21:03:44

@4tissimo:
Megnéztem, tőlem egy évvel fiatalabb, és én is az egri, Eszterházy Főiskolán végeztem művelődésszervező szakon, de nem emlékszem rá az alattam lévő korosztályból, de attól még lehet, hogy ott volt, akár levelezőn, vagy nem 1-2, hanem több évvel alattam járt, mindenesetre közös ismerősöm nincs vele.
De, van az ismerősei között olyan, akit ismerek, létező személy lesz ez.
(mire nem jó a net?)

borovi 2010.02.09. 21:24:53

költse a reklámszereplésért kapott pénzt advilra urbán ildikó...

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.02.09. 21:26:06

Szerintem annyira szar az a fejfajas csillapoto, hogy egyszeruen igy kell rakenyszeriteni az embereket, hogy vegyek.

ave 2010.02.09. 21:48:36

Szerintem kobgyok ezekbol a szamokbol.
Ez dobja a gep. De ahogy a meccs szunete alatt nem nezed a reklamot, ugy mas se nezi, csak megy.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2010.02.09. 22:11:05

én is úgy vagyok ezzel, mint egyik korábbi kommentelő. 2009ben talán összesen ha 20 órát tévéztem, de ebbe a picsába belefutottam párszor, mert megmaradt...

dukeekud 2010.02.09. 22:16:30

"Ezt a nyavajás filmet képesek voltak 15 274 alkalommal adásba tenni a legkülönfélébb adókon, "

ezek szerint annyira jo a reklam blokolom,hogy most hallok eloszor errol a reklamrol.De koszonhetoen ennek blognak meg en sem tudtam meguszni :)

egyanyuka 2010.02.09. 22:21:22

Nekem ez a nő Ábel Anitára emlékeztet, még a hanglejtése is. Csak mintha kicsit átalakították volna.

enMegmondtam 2010.02.09. 22:22:16

Mekkora királyság lett volna, ha kicsit több energiát (pénzt?) tolnak a dolog kreatív részébe. Bár akkor biztos nem lenne ennyi fejfájás Magyarországon. Na mindegy.

Viszont akkor is pofátlanság, hogy ilyen médiaköltések mellett ennyire fillérbaszóak (bocs) a t. ügyfelek. Inkább megmutatják a rókaarcút tizenötezerszer monoton szöveggel, bénán leszakítva...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.09. 22:39:04

@szacuki:
Kösz, de erre nekem is be kell egyet vennem.

arasuna 2010.02.09. 22:53:10

Hát ez tényleg szörnyű és szomorú! Tartok tőle, több állt a háttérben, mint nyerjük meg a melyik spot ment legtovább versenyt. Szerintem indulhatott volna a melyik spotot voltak leginkább képtelenek lecserélni versenyben is.
Azt is megnyerné.

arasuna 2010.02.09. 22:54:16

Hát ez tényleg szörnyű és szomorú! Tartok tőle, több állt a háttérben, mint nyerjük meg a melyik spot ment legtovább versenyt. Szerintem indulhatott volna a melyik spotot voltak leginkább képtelenek lecserélni versenyben is.
Azt is megnyerné.

honnanhova 2010.02.09. 22:57:04

Én elhiszem a 15ezerakárhányat, sőt az 1000-szeresén sem lennék meglepve. Néhány havonta direkt nézek reklámokat, mert érdekelnek, és nekem is feltűnt, hogy időnként nem volt Advil-mentes reklámblokk.
Sajnos nekem ettől lettek mindenfélem kínjaim.
Borzasztó ostoba háttér, még ostobább irritáló ábelanita-valkóeszter fej, agytépő frekvenciájú hang. Ráadásul alattomos gonoszsággal semmi felvezetés, egyből kapjuk az arcunkba az egész taszító vizuális és audiális ingert, úgyhogy a tévé elől eltépni is reménytelen anélkül, hogy legalább 1 másodpercig ne lássam-halljam ezt a borzalmat. Engem mindenesetre csak elriasztani bírtak ettől a sze(a)rtő(ó)l.

arasuna 2010.02.09. 22:57:59

Nem hiszem el! Még a post olvasása és kommentelés közben is betalált a tévében ez a némber! Most már tényleg takarodó a képernyőről!

csabsz13 · http://www.fcstpauli.com 2010.02.09. 22:59:00

a legdúrvább, hogy ez a spot már évek óta fut...a nő szerintem már vagy egy tizessel több a felvétel óta.

willy wonka 2010.02.09. 23:13:21

Gondoljátok végig,hányszor tervezték át ezt a szart,mire végre megszületett ez a remekmű,és hány "szakember"bólintott elismerően,szinte hallom is a reakciókat-ez igen! zseniális!
és a reklám fénypontja szuper-szmöre,csak így tovább,még ilyet,nyomik!

macchiato 2010.02.09. 23:16:06

Ez a nő már első blikre is antipatikus volt, majd később fejfájást kaptam attól, hogy nem tudtam elég gyorsan a távkapcsolóhoz nyúlni, hogy átkapcsoljak.
De ha valamit ilyen sokszor reklámoznak, akkor arra a termékre sok-sok reklámköltség rakódik, ergó nem éri meg az árát.
Egyébként meg úgyis csak a Quarelin jó nekem.

macchiato 2010.02.09. 23:19:39

Ja, és bármit, amit így kioktatósan a szá-jam-ba-rág-nak, kiköpök.

Macska rúgja meg 2010.02.10. 00:22:50

Biztos én vagyok a balek, de én inkább továbbra is szedem a Quarelint ha belehalok is, de az utolsó bogyó lesz, amit életemben beveszek, az az Advil... Erre megtanított egy életre ez a reklám, ezt soha.
Anyám kipróbálta, rosszul is lett tőle - tehát még egy ok, hogy a fennhangon káromkodásra és távirányító után rohanásra késztető reklámban agyonajnározott bogyóhoz ne nyúljak hozzá...

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2010.02.10. 00:44:30

Hát... azért a mennyiség nem minden, én is láttam már sokszor ezt a reklámot, de most rendesen el kellett gondolkodnom, hogy mi is az az Advil Ultra... Úgy látszik, sikerült teljesen ignorálnom.

zolee0010 2010.02.10. 00:45:04

Rám forditott hatással vannak a reklámok, ami idegesitö , rossz a reklámja olyat nem veszek. (nemrég szükségem lett egy magyar bankkártyára mivel eddig nem használtam, a nyuszo muszo bankbol a reklámja miatt fordultam ki)
Az Advilnak esélye seincs emiatt a spot miatt, bár megnézném hogy ha a picsának fején széttörnénk egy baseball ütöt akkor mennyire esküdözne a termékre:-)
Bár vannak brandek amiket zsigerböl utálok ( a T,upc,francia retek autok) ezeknek bármilyen jo lehet a reklámja, esélyük sincs nálam.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.02.10. 01:03:58

Vannak, akik a reklámra költött pénzt is felemlegették. Bizony-bizony, jó kis summát fizettek ki a tévénézők - hiszen a gyógyszert ők veszik meg, ők fizetik ki az árát - a tévéknek azért, hogy újra láthassák ezt a spinét. Amelyik gyártó vagy forgalmazó ennyi pénzt dob ki az ablakon, ahelyett, hogy azzal lenne híres, hogy hirtelen csökkenti a gyógyszerei árát, az ne várja, hogy szeressük a terméket. Ráadásként még egy szempont: aki ilyen óriási pénzt képes egy termék reklámozására elszórni, az nem azt árulja el nekünk, hogy a terméke nem fogy rendesen? Csak nem azért, mert a többi vevő már tudja, hogy a termék szar? Lehet, hogy az átlagos reklámfogyasztótól ilyen bonyolult gondolatsor nem várható el, meg a marketing menedzserektől sem.

A rókafejű spiné nem biztos, hogy a legrosszabb. Nekem az is megpróbáltatás, ha (éjjel) egy 50 perces kisfilmet háromszor szakítanak meg anélkül, hogy egyetlen (!) reklám leadásával is igazolnák a megszakítás kényszerűségét, és mindhárom alkalommal megnézhetem ugyanannak a négy műsornak az ajánlóját.

[c] 2010.02.10. 01:05:27

@4tissimo: Volt egy másik Advil Ultra-reklám, egy volt tanárom szerepelt benne a saját nevén. Ebből kiindulva ez a nő is valódi.

[c] 2010.02.10. 01:18:25

@Pogessor: "Erre megtanított egy életre ez a reklám, ezt soha."

Nem egészen értem ezt a mentalitást. Ez a "megveszek minden szart, amit csak reklámoznak" ellentéte, de ettől még ugyanúgy befolyásoltság.
Ha igazán függetleníteni akarod magad a reklám-agymosástól, akkor minőség szerint válogass (ismerősök tapasztalata, orvosod véleménye etc.) Ha az Advil (vagy bármely másik termék) jó, akkor a reklámjától függetlenül jó, ha rossz, akkor a reklámjától függetlenül rossz.
Szvsz.

gitáros 2010.02.10. 02:12:18

Urbán Ildikó _valóban_ létezik és művelődésszervező. És amatőr modell.

Dr.Traktor 2010.02.10. 07:32:18

ne hülyéskedjetek már!
hiszen

2x GYORSABBAN SZÍVÓDIK FEL!

Hümüzhümümüz 2010.02.10. 07:59:04

Ez a reklám se semmi, de nem annyira borzasztó, mint az Aspirin hármas ikrei. :(:(:(
Tudjátok, jön a gyerek, hogy fáj a feje, adjanak neki valamit, aztán jön másodszor, harmadszor és a végén ott röhögnek, hogy Ők ikrek. Grrr! Hányinger!!!

Na én ettől borulok ki de nagyon. Ja és az olyan reklámoktól, amik olyan jól vannak szinkronizálva, hogy a beszédnek köze sincs a képhez. Pl.: Maxi King.

kicsibuta 2010.02.10. 08:03:02

Én ettől a reklámtól (is) rosszul vagyok. Egyszer a gyógyszerész az Advilt ajánlotta, amikor mondtam, hogy gyorsan hatót kérek, ami viszont 1. nem lövi az egekbe a vérnyomást, 2. nincs benne a legeslegenyhébb olyan adalék sem, ami bódít vagy koncentrációzavart idéz elő. Ott kezdődött a probléma, hogy a kapszula hülye felülete hozzátapadt a nyelvemhez, és majdnem taccsoltam. Ott folytatódott, hogy egyáltalán nem használt, kicsit sem. Anyáztam erősen, de túléltem valahogy a napot. Következő alkalommal másik gyógyszertár, szempontok előadva. Mit ajánlanak, na mit? Hát azt, amihez képest jobbnak hirdeti magát az Advil: ibuprofén tartalmú szert, amit még soha az életben sehol nem láttam hirdetni. Még fogfájásra is jó, bakker...

kicsibuta 2010.02.10. 08:06:48

@Nerio: Arról a csajról mesélték, aki (jó 15 évvel ezelőtt) a Szilvia háztartási papírizét reklámozta, hogy a fodrászától a szomszédjáig mindenki évekig így köszöntötte szegényt: "Te vagy a második legjobb barátnőm!" Szívás... :)

Void Bunkoid 2010.02.10. 08:10:04

sajnos csak azt tudom hozzáfűzni, amit már más - az általuk lehurrogott emberek trollnak tartják őket - emberkék is:

A kommenthalmaz tetején található "már nincs egy éve tévém", "két kezemen meg tudom számolni hogy hányszor néztem tévét 2009-ben" és társai mű-buzi-sznob emberek mi a francért jönnek egy alapvetően televízióval foglalkozó blogra kommentelni? Honnan tudják hogy van ilyen reklám?

Ad 1: Én igen, nézek tévét. Nem is keveset. Mégsem vettem SOHA még Advilt. Gyógyszert az orvos ajánlgasson, ne a tévé.

Ad 2: pl. még soha életemben nem snowboardoztam. Mégsem járok snowboardos-síelős blogokra beszólni, hogy jaj milyen szar az, meg hogy én felsőbbrendű vagyok, mert én nem csinálok ilyet...

galoooshka 2010.02.10. 09:04:22

@Hümüzhümümüz: Hát, én hozzá se akartam ehez szólni, de a maxi king reklámnak már az említésétől is kiborulok.Ha szavaznom kéne mindenidők legidegesítőbb spotjára, gondolkodás nélkül a maxikinget választanám.

miezitt (törölt) 2010.02.10. 10:02:57

Kicsit nagyobbra kellett volna venni a packshotot a harmadik masodpercben. Amugy Cannes-ba vele.

domiNick (törölt) 2010.02.10. 13:08:55

"Tudjátok, ő az a rókafejű nő, aki..:"

:D:D:D:D

Pál a postoló · http://autostat.hu/magazin 2010.02.24. 18:21:05

Egyszer másnapos/aznapos fejfájásra vettem be ezt a szart. Pár perc múlva visszakéredzkedett és úgy marta a torkom meg a nyelvem, hogy azt kívántam, bár fájna inkább a fejem...

lszrm 2010.04.11. 09:45:14

A dolog egyszerű. Olyan szinten kapod a reklámot az Advilról ,hogy generálja a fájdalmat amit orvosolni hivatott. Mi a tuti ha nem ez?!XD

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása