Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Winkler és Bazsó internetet árul

A múltkor, amikor csak hirtelen felindulásból írtam egy reklámdilemmás kérdést, megígértem, hogy erről a kampányról még részletesebben is fogunk beszélni. Már csak azért is megkerülhetetlen a UPC új kampánya, mert az ügynökségváltást követően ez az első anyag, ami kijött, vagyis könnyen lehet, hogy ez volt az az ötlet, amivel megnyerték a néhány hónapja kiírt és akkoriban nagy port kavaró tendert. Nemcsak a UPC korábbi ügynöksége volt kíváncsi az új reklámokra, hanem az egész szakma, hiszen mindenki látni szerette volna, hogy milyen egy tendergyőztes UPC-anyag. A várakozások tehát nagyok voltak, nézzük, sikerült-e megfelelni nekik.

Az első húzás mindenképpen jól sikerült. A kampány indításaként ugyanis, még az ATL megjelenések előtt kiszivárogtattak egy hosszabb, kicsit bakis, de talán épp ettől hiteles verziót a legkülönfélébb internetes médiumoknak (én nem kaptam, Bástya elvtárs már le van szarva?). Az elküldözgetett videók betaláltak, mindenki azt kezdte el találgatni, ki állhat Bazsó és Winkler poénkodása mögött, és amikor kiderült, hogy a két indexes újságíró a UPC új kampányarca, bizony volt nagy meglepetés. Akkor is azt gondoltam, és ezt most is tartom, hogy ha már celebet kellett választani, akkor ők ketten nagyon jó döntés voltak, hiszen az internetből nőttek ki a mainstream médiába, így hiteles és ismert arcok.

Az persze már más kérdés, hogy valóban két új celeb kilóra való megvétele volt-e a legjobb lépés a UPC részéről a kommunikáció megújítására, ami ráadásul egy kicsit úgy hat, mintha a Szőke-Badár páros visszasírása vagy megfiatalítása lett volna a cél. A recept szemmel láthatóan ugyanaz volt, mint a korábbi kampányoknál. Szórakoztató vagy annak szánt filmekkel akarják demonstrálni, hogy a UPC mindent megtesz a szórakoztatásért (Lám, nekünk még a filmjeink is szórakoztatóak!). Ez szerintem elég necces dolog, mert az, hogy egy film szórakoztató legyen, ma már alapvető elvárás egy reklámfilmtől, így nem biztos, hogy a nézők ennek különösebb jelentőséget tulajdonítanak, és keresik majd benne az üzenetet, ami a szerelős sorozattal ellentétben most meg sem jelenik a filmek végén. A Szőke-Badár filmekhez hasonlóan ezúttal is a két főhős személyisége és a rögtönzött szövegek hivatottak szórakoztatni. A két ezeröcsi mindent meg is tesz, hogy vicces legyen, de ehhez (mint az a Bazsóval készült plastik médiás interjúból is kiderül) az ügynökségtől a páros nem sok segítséget kapott.

A filmek hangulata nem rossz, de valahogy 20 másodpercbe szerkesztve már a poénok sem ülnek annyira, mint az első, vírusként terjedő videóban, ahol a meglepetés sokat hozzáadott a hatáshoz. Nincs igazából idő felfogni, hogy mi is történik, és azoknak, akik nem ismerik a két szimpatikus félőrültet, nem biztos, hogy lejön az egész szituáció humora. De nem akarom már most az elején ekézni az egészet, hiszen eddig csak két film ment le, és még akárhová fejlődhet a koncepció. Inkább nézzük meg, ti hogy vagytok velük. Visszasírjátok Szőke kapitányt meg a szerelőket, vagy hálásak vagytok, amiért Winklerék kitekerték a Waldorf rongybabák nyakát?

 

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (2,6/5)

Címkék: telekom reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr291744135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.02.10. 11:43:28

én Winklert és Karottát alapból bírom, szintén azt gondolom, h a Szőke-Badár karakter kettőpontnullásítása ügyfélelvárás lehetett, és abban is egyetértek, h náluk jobb, relevánsabb párost nem találhattak volna,

a korábbi kampányok(a zoknibábost leszámítva) és a jelenlegi közötti tartalmi/minőségi különbség sztem a korábbi és a jelenlegi ügynökség közötti különbség :)

de én is aszondom, h várjuk ki a végét

o_see_as_i · http://kultblog.hu 2010.02.10. 11:51:25

Az nem vall szakmabeliségre, ha azt hiszed, h a futó kampánynak mindenképpen köze van a tenderre leadott anyaghoz...
Szerintem egyébként nem rossz. Lehetne jobb is, de nem rossz :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.10. 11:55:57

@o_see_as_i:
Nem mindenképpen, de mivel nem telt el túl sok idő a tender és a kampányindulás között, simán el tudom képzelni, hogy ez volt a tenderanyag.

scsaba1 2010.02.10. 12:21:14

Akkor most Winkler igazi celeb lett?

marion 2010.02.10. 12:24:56

ez egy akkora fos reklám, hogy komolyan nem hiszem el, hogy bevállalták. a upc-nek nagyon jók voltak az ujjbábos spotjai, szerintem, mert vicces, leleményes, informatív volt mindegyik. de ez??? olyan unalmas, annyira tré, annyira sótlan, hogy ettől én nem vennék netet, az biztos.

Neménvótam 2010.02.10. 12:24:58

Egy ilyen interetet én is vennék.

Hara Mati 2010.02.10. 12:35:07

Két, saját nemcelebségébe belefáradt celeb próbál eladni gyors netet. De lehet, hogy ez még csak a teaser...

vagyok59 2010.02.10. 12:42:16

Az UPC-nek elég jó reklámjai szoktak lenni, de ez biztosan nem jó. Már vagy hatszor láttam félszemmel, direktben, figyelmesen egyszer sem néztem végig, így azt sem tudom, hogy konkrétan mit reklámoz. (Netet, az biztos). Nem vonzza a figyelmet, ellentétben az UPC most futó üzleti netjének reklámjával, ami nekem pld. nagyon bejön. (Eleve az abban szereplő két fazon minden reklámja tetszik).
Winkleréknél még a bábok is nagyságrendekkel jobbak. Azt nem kétlem, hogy Winkler jó srác (lehet, hogy nem, nem ismerem), de ez az UPC reklám egyszerűen csapnivaló. Nem mondja azt, amit pld. más UPC reklám simán mond, hé, most figyelj ide, én jövök.

És ha most valaki azzal jön, hogy miért nem nézem meg akkor figyelmesen, az gondoljon bele, ilyen alapon akkor az összes TV-s reklám egy egy perces felirat lenne. Nem a nézőnek kell megfognia a reklámot, hanem a reklámnak a nézőt.

báró Csekonics 2010.02.10. 12:46:25

Szerintem ez a reklám még a bábfigurás UPC reklámoknál is ócskább.

Laliath 2010.02.10. 12:50:23

Nekem bejött, amúgy is csípem a két arcot. És még értem is.
A zoknibáboktól meg már elsőre is kiütést kaptam, ami idővel csak rosszabbodott.

f74 2010.02.10. 12:50:26

Egyetértek vagyok59-cel. Én is fél szemmel láttam párszor a tv-ben. Nem jött le, hogy mit reklámoz, és hogy hol van benne a poén.
Most itt figyelmesen megnéztem. Már értem, hogy mit reklámoz, de poént még mindig hiányolom. Egyszerűen unalmas.

kerikak 2010.02.10. 12:50:33

nagyon bénák ezek a reklámok, szikrányi humor sincs bennük

1kutya 2010.02.10. 12:51:24

szerintem simán hülyék (eddig is azok voltak) és ez így jó, ahogy van.

OmegA404 (törölt) 2010.02.10. 12:58:07

Szőke kapitány soha nem érik utol.

pokesz70 2010.02.10. 13:01:18

Csak én érzem azt, hogy azért ez mégsem ugyanaz a kaptafa, mint a Szőke kapitány? Ott láttunk két viccesen idióta embert idiótáskodni, a klasszikus absurd alternative reklám archetipust felhasználva (hogyan tudnám pótolni a terméket/szolgáltatást, ha az nem lenne?). Itt valami teljesen más történik. Winkler és Karotta hasonlót művelnek, mint anno a TotalCarban: tesztelnek. Ha jól értem, Karotta mester is erről beszél az interjúban. Vagyis bemutatják, hogy mi történne, ha a kedves néző UPC internetet venne: pl. 15 mp alatt 2 és fél weboldalt tudna letölteni. Nekem ez bejön.

pogacem 2010.02.10. 13:02:40

Engem egy megjegyzés fogott meg: "az, hogy egy film szórakoztató legyen, ma már alapvető elvárás egy reklámfilmtől, így nem biztos, hogy a nézők ennek különösebb jelentőséget tulajdonítanak"
Nem vagyok biztos benne, hogy a jelenleg a magyar televízióban/rádióban/újságokban/akárhol futó reklámokon ezt látom (és az addictos bejegyzésekből sem ez jön le). Vagy csak én látom a helyzetet sötéten, és tényleg alap elvárás a szórakoztatás?

cso zsi 2010.02.10. 13:12:59

Csípem a fiúkat, de a reklámot nem láttam.
Képesek lesznek-e eladni a UPC egyre csökkenő tv-műsor kínálatát is?

Sikamlós Jim DiGriz 2010.02.10. 13:18:00

Szó szerint remegek a dühtől amiért képes voltál kihagyni egy betűt a címből, reklámbuzi. Olyannyira szétcseszi az idegeimet, hogy a vörös ködtől alig-alig tudtam csak beírni ötödiknek, hogy mennyire elképesztő, amit művelsz. Ez a blogoszféra halála, posvány, a nemtörődömség és a fizető ügyfelek totális semmibevétele. Most kimegyek, és bedugom a fejem egy mélyebb hóbuckába, hogy ott öt percig üvöltve megóvjam magam a teljesen jogos felháborodás okozta egészségkárosodástól.

No, mai szarkazmus megvolt.

Az anyaeladós szpotot most láttam először, és bevallom, felröhögtem rajta. Persze nekem (és még néhány sorstársamnak) hiába reklámoznak UPC-t, ha T-ávközlési monopolterületen élek, de persze inkább költsék a pénzt reklámra, mint esetleg piaci versenyre.

Bassza meg, megint szarkazmus.

petya.bacsi 2010.02.10. 13:20:24

Ennyi erővel a Boros-Bochkor páros is reklámozhatna. Hasonló színvonalat nyújtana...

settapesoundoff 2010.02.10. 13:27:55

szerintem jó, mármint nekem tetszik a szpot, de kíváncsi vagyok ki fogja majd a humorukat... én röhögtem rajta, de asszem akinek el kell adni konkrétan a UPC netet azt nem fogja meg. ez a reklám olyanoknak érthető, akik azt az üzenetet is értik hogy 15 Gbit = 4000 Ft és már fizetnek is elő.

de nyilván mindenki aki ebben dolgozott pesti 30 körüli reklámos/újságíró/manager azt mondja majd ejj de krvajó lett elégedett vagyok, igyunk egy pálinkát/tekerjünk egy cigit. végre nem csak a szar a mainstream, milyen jók vagyunkmá! csakhogy ez még mint reklám ami net vásárlásra készteti majd a nézőket szerintem nem működik. (bár nem ismerem a statisztikáikat, hogy mi alapján és kinek szánták)

uff

El Argentino 2010.02.10. 13:31:15

Ostoba belemagyarázás amit írsz. 2 népszerű figura, akik sokkal kellemesebb képet mutatnak minden celebnél.

Önjáró Talajgyalu 2010.02.10. 13:34:41

A reklam jo, kar, hogy az UPC egyre nagyobb rakas fos. Meg jo, hogy mar huzza a Digi a drotot az utcankban, nyaron megyunk at... (Pedig kb. 6+ eve van UPC netem...) Gondolom persze par even belul a Digi is fos lesz, mint minden ceg, amelyik eler egy bizonyos meretet, de akkor majd megint atmegyek az aktualis jobbhoz.

Picsasereghajtó 2010.02.10. 13:38:17

Elég gagyi dolog gyors netet azzal reklámozni, hogy milyen sok oldalt be lehet tölteni vele. Manapság ez már rég nem a kapcsolat sebességén múlik, hanem hogy a szerver milyen gyorsan futtatja le az esetleges PHP parancsokat, meg a böngésző milyen gyorsan rendereli az oldalt, vagyis ennyi erővel tök fölösleges a Fiber 120, mert nem gyorsabb mint a legolcsóbb leggagyibb.

pokesz70 2010.02.10. 13:40:25

@Sün! balázs:
Ez az internet Startról szól, nem a Fiber 120-ról. Ha jól tudom, a Start 2MB/s, az csak az ADSL-hez képest gyors, viszont 1500 valutáért megkaphatod.

Nick Leeson 2010.02.10. 13:50:06

Szerintem a reklámok csapnivalóan szarok. Az első totálisan!
Karotta egész jó lenne, de maga a sztori megöli a személyiséget.
Winkler nekem mindig is semleges figura volt, soha nem láttam tőle azt, hogy igazán természetesen tudna laza lenni.
De, mióta az idióta bajusz, a szőke kócos hajjal párosul, azóta nálam lecsúszott az emberke.
Olyan "Celeb vagyok, nézhetek ki úgy mint egy rakás szar" feelingje van...

andreasue (törölt) 2010.02.10. 13:50:09

UPC panaszlevél:
"A 2009.11.12-én tett internet szolgáltatásban tapasztalt hibabejelentése érdekében technikus kollégánk 2009.11.13-án megpróbálta orvosolni a problémát, mert Ön akkor nem tartózkodott otthon, illetve az adatbázisunkban nyilvántartott telefonszámon sem sikerült a kapcsolatot felvennünk Önnel. Kérjük, amennyiben az Ön által észlelt hiba még jelenleg is fennáll, jelezze társaságunk felé a 1221-es telefonszámon."

Kijelentem, hogy a fent említett napon végig az otthonomban tartózkodtam, és a kollégáját vártam, maguk meg itt buziskodnak velem. Az, hogy mint utólag kiderült, Önök nem tudnak beírni egy telefonszámot, úgy vélem nem az én hiányosságom. A megadott címen található lakás nincs körülvéve sem vizesárokkal, nem vezettem villanypásztort a kaputelefonba, valamint nagytestű harci kutyák sem őrzik azt. Két kollégájuknak furcsamód már sikerült eljutni a lakásba, valamint felhívni engem a rosszul rögzített telefonszám ellenére - bizonyára Danny Blue és Christian Panthera - szintű telepatikus képességeik segítségével. Mivel a kollégája baszott kijönni, és a hibát nemi szerve ritmikus húzogatásával próbálta elhárítani, az általam érzékelt probléma még mindig fennáll. 9 -szer pofáztam el maguknak, hogy hibás a modem, amit Önök biztosítottak. Maguk hülyének néztek, hiszen az Önök adatai szerint minden rendben.

Ezek után persze még én hívjam fel magukat 10-edjére is, amivel úgy vélem, kimerítik a pofátlanság határát. Véleményemet az ügyről, a szolgáltatásról és a cégükről egyetlen köpéssel kifejezhetem. Öröm az ürömben, hogy ügyintézőik nagyon kedvesek és segítőkészek, az meg egy másik dolog, hogy a "kapcsolja ki a tűzfalat és a vírusirtót" - színvonalú tanácsaikkal nyugodtan kitörölhetem ám a seggem. Ha kellemes társalgásra vágyom, egy más jellegű emelt díjas telefonszámot tárcsázok. Mellékelten bátorkodtam elküldeni az önéletrajzomat is, mivel ennyi szaktudással én is rendelkezem, ezért örömmel lennék egy ilyen remek, dinamikus csapat tagja.

Szerencsére szolgáltatásuk ingyenes, vagyis pontosan annyiba kerül, amennyit ér, ez megmagyarázná, miért is akciós az első három hónapban. Megkísérlem elmagyarázni még egyszer, utoljára: 1. A problémán forrása a hibás modem. 2. Önök küldenek egy szerelőt, aki ért a számítógéphez, valamint egy működő modemet, továbbá egy hálózati kábelt, mivel ez a szar ami itt van, csak fojtogatós szexre alkalmas, másra nem. 3. Küldenek a szerelővel egy embert, aki tudja használni a telefont, a kaputelefont, valamint a liftet, bár jöhetnek lépcsőn is, így ez csupán ajánlott opció. 4. Kicserélik a modemet. A szerelő bejön, köszön napszaknak megfelelően, leveszi a cipőjét, visszautasítja a felkínált frissítőt és kicseréli a modemet. A közlekedős ember kint marad. 5. Aláírom a munkalapot, a szerelő elköszön és kimegy. 6. Működik a szolgáltatás és mindenki boldog.
Amennyiben a fenti hat pont nem megvalósítható, akkor ne fáradjanak a szolgáltatás kikötésével, mert kibaszom az egészet a picsába, mivel Önök megvalósították a szerződésszegés fogalmát, ugyanis ez nem szolgáltatás, hanem egy fos. Egy FOS.

Feltételezem, Önök jobban szórakoztak levelem olvasása közben, mint jómagam, de ne gondolják, hogy viccnek szántam, ez egy kibaszottul HIVATALOS PANASZ. Sajnálom, hogy méltatlan helyzetbe kerültem maguk miatt, de csak azoknak adom meg a tiszteletet, akik : 1. Szintén megadják, 2. Kiérdemelték, 3. Félek tőlük. Sajnálatos módon Önök egyik kategóriába sem esnek bele, ezért hát levelem keserédes hangvétele. Amennyiben hajlandóak rendesen végezni a munkájukat, akkor Önök felhívnak az általam megadott telefonszámon, és egy Önök által kiválasztott időpontban készséggel állok rendelkezésükre.

Várom megkeresésüket! Nyomorékok...

Tisztelet nélkül:

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2010.02.10. 13:50:27

kar hogy winklair mar nem olyan jo arc mint tizenegynehany eve volt. szanalmas hogy penzert mire nem kepesek az emberek.

fucksatan · http://gubafan.atw.hu/ 2010.02.10. 13:52:21

jah azt kihagytam hogy 100bol 99en szidjak upc-t

Musaic (törölt) · http://www.musaic.hu 2010.02.10. 13:54:34

Na, ilyen bloggal lehet bújtatott reklámot csinálni valaminek.

Denz 2010.02.10. 13:58:32

@andreasue: ez egy fibernetnek szóló levél. legalábbis eredetileg úgy indult a karrierje a masszában.
mára upc-s lett.

Nick Leeson 2010.02.10. 13:59:40

@fucksatan: Én nem szidom, 5 éve vagyok előfizetőjük, többnyire mindig normális áron, normális szolgáltatást kapok.
Mielőtt naív baromnak néznél. :) Szakmabéli (nem UPC-s!) vagyok, tehát ismerem a többi szolgáltatót is...

Huffa Huffa 2010.02.10. 14:00:15

Szőke és Badár ezerszer viccesebb volt.

Őket most itt nézhetitek :) :

www.szigatech.hu/tv/

Blogerovac 2010.02.10. 14:02:00

A szereplők jók, az ötlet eröltetett, a reklámérték alacsony.

De akkor hibák a szövegben:

1. az meg mekkora hülyeség, amit Karotta mond, hogy elolvasnál 3.8 internet oldalt: ja, méret, terjedelem nem számít, az internetes oldal egy állandó mértékegység?!

2. ha bírnák a szemmozgató izmaid. Aha, nyilván az agy simán befogad mondjuk 4 db A4-es lapnyi információt, ha a szemmozgató izmok bírják. Bahhh!

3. még elmondanám azt is, hogy hiába van nekem nagy sávszélességem, ha a kiszolgáló szerver, ahol olvasgatnék, lassú. Lásd freemail, iwiw kb. mindig.

Mondjak még hibákat erre a pár másodpercre? Ez a reklámügynökség nyert? Egy valós mondat nincs a reklámban, miért hinnék a szolgáltatónak?

eibmurb 2010.02.10. 14:03:06

Én azt hittem borotvát akarnak eladni a reklámmal ...

Neménvótam 2010.02.10. 14:04:51

andreasue: engedelmeddel majd használnék néhány bekezdést a leveledből (nem nyilvánosan, nem anyagi haszonszerzés céljából)kedvenc szolgáltatóimmal történő baráti kapcsolattartás során:)

Szelid sunmalac 2010.02.10. 14:07:34

Egyszer meg vicces, masodszorra meg elhuzza egy mosolyra az ember a szajat, de harmadszorra mar igencsak unalmas...

Sikamlós Jim DiGriz 2010.02.10. 14:08:03

@Blogerovac: meg az is milyen szar volt, mikor a Citroen robottá változott a parkolóban. Hát ilyen meg hogy a fenébe létezhetne? Talán a NASA-nál meg a CIA-nál! Hülyítik ezek az ember orrbaszájba, bazzeg. A sok hülye meg elhiszi.

Hegyi 2010.02.10. 14:09:10

Annak a szőkített csávónak, se komolyból sem viccből nem jó az a haj.

newnt55 2010.02.10. 14:14:37

Bazsó Gábor antiférfi hangjától a falra mászok. Meg az a tudálékos beszéd: "szemmozgatóizom" A szöszi meg gusztustalan.
Háát, van az a pénz amiért elvállalták... soksoksok számjegyű.
Ocsmány médiak.-k lettek. Régen jók voltak az őstotalcarban.
Sajnálom őket.

Blogerovac 2010.02.10. 14:15:46

@Jim "Marlboro" DiGriz "meg az is milyen szar volt, mikor a Citroen robottá változott a parkolóban. Hát ilyen meg hogy a fenébe létezhetne?"

Az látványos volt és nem azt mondták vele, hogy ha az autóba kerozint tudnánk tankolni, akkor képes lenne robottá alakulni. Nem volt mögötte áltudományos baromság, szimplán egy látványos filmtrükk volt, amiről 3 éves kor fölött mindenki tudta, hogy nem valós.

Ha itt lett volna egy olyan látványelem, hogy x másodperc alatt milyen mennyiségű betű, vagy szöveges oldal képes közlekedni a szolgáltató hálózatán, az szerintem szemléletesebb lett volna, mind bemondani egy ilyen brit tudósokat is megszégyenítő mondatsort :)

murunga 2010.02.10. 14:17:49

kismagyarmédiacirkusz ugyanazokkal a majmokkal, újraésújraésújra...
dehát ezek az ismétlődő arcok úgyis univerzális szagemberek, hajrá!

néha jó azért egy friss arcdobás - pl. sziget kampány, hmmm?

newnt55 2010.02.10. 14:17:58

"Karotta"...ez is milyen gáz már.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.10. 14:21:47

@pokesz70:
Az első szakaszban Badár kutyaszánokról beszélt, meg öltönyt próbálgattak Szőkével: "Ebben meg tudok inni egy kávét". Emlékszel?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.10. 14:23:03

@Musaic:
Igen, ez a blog a bújtatott reklámokról szól. Már vagy 2,5 éve bújtatom őket itt a kamrában. Most meg előjöttek.

3CPO-R2D2 2010.02.10. 14:25:50

Várjuk ki a végét.
Egyébként 2M net 1500-ért nem sok. Ráadásul a felét garantálják. Nekem is upc netem van, de eddig semmi problémám nem volt vele.

newnt55 2010.02.10. 14:34:54

Nekem is upc van, 30Megás, 6500 ért.
2M 1500-ért? Hm.

Bejgli 2010.02.10. 14:36:11

Valaki legyen olyan drága és szóljon Winklernek, hogy vágja le azt a rettenetes harcsabajszát, mert elcsúfítja vele az arcát! Köszönöm, kéremkapcsojjaki

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.10. 14:43:38

@Cionista Pista:
Ha meg nem sértelek, nem mennél máshova a baromságaiddal?

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.10. 14:49:03

Gyenge reklám. A Badár-Szőke verhetetlen...

nylon 2010.02.10. 14:53:26

Sziasztok!

@reklámbuzi: "Akkor is azt gondoltam, és ezt most is tartom, hogy ha már celebet kellett választani, akkor ők ketten nagyon jó döntés voltak, hiszen az internetből nőttek ki a mainstream médiába, így hiteles és ismert arcok."

Ez az internetre igaz. De vajon a UPC egyéb szolgáltatását (például tányérostévé és telefon) is ez a páros reklámozza-e majd. Felteszem igen. Ez esetben viszont kicsit vitatom, hogy a celebválasztás biztosan jó döntés.

Sziasztok!

geb@sz 2010.02.10. 14:53:48

Új mûsor született: TOTÁLGÁZ!

Vincenzo90 2010.02.10. 15:01:57

Winkler egy balfasz lúzer, aki legalább nem ért az autókhoz se.

3CPO-R2D2 2010.02.10. 15:09:06

@newnt55
:) Olyan ez, mint a fólia! Minél nagyobbat veszel, annál olcsóbb métere :D

fraki 2010.02.10. 15:23:20

Én azt hiszem, hogy itt a szereplők maguk sem hiszik el magukról, hogy jó reklámot csinálnak.

Môžeš mi pomôct'? 2010.02.10. 15:26:26

@Vincenzo90: mondjuk ez tényleg így van. De meg az a baj vele, hogy maga se tudja, tulajdonképp Hunter Thompson vagy Trey Parker ihleti igazán. Bár mit számít? Leírta, hogy ő kocogás közt leguggol kutyaölelni a rómain, mert így elkerülhető a támadás. Ez pedig - Karfiáth Orsinak a halak intelligenciájára vonatkozó közlése óta - az egyik legjobb online fejlemény - leszámítva ha gyakorlatba ülteti, mert azzal rövidrezárja a kampányt vele.

pokesz70 2010.02.10. 15:37:49

@nylon:

Én spec őket a TotalCarból ismerem, ami egy tévéműsor volt, vagyis ugyanúgy jól állhat nekik a tévé reklámozás, mint az internet. A telefonhoz meg majd leszerződtetik Puskás Tivadart.

pokesz70 2010.02.10. 15:38:56

@reklámbuzi:

Emlékszem, de ezzel most egyetértettél velem, vagy ellentmondtál? :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.10. 15:44:06

@pokesz70:
Annyiban ellent, hogy az általad említett reklámséma, vagyis hogy hogy lehet pótolni a terméket marhaságokkal, csak Szőke kapitány születésével indult.

Először ők is csak "tesztelték" a szolgáltatásokat. Szőke például festékkel berajzolta az a teret, ahol még lehetett fogni a zsinóros telefon jelét.

pokesz70 2010.02.10. 15:54:34

@reklámbuzi:

Á, értem. Ok, igazad van, azok tényleg hasonlóak voltak stratégiailag is. Bennem inkább már csak a kapitányos epizódok maradtak meg. De végignézve a Bazsó interjút, amit belinkeltél (köszi érte), nekem ez teljesen rendben lévő dolognak tűnik. Bevallom, én is a reklámipar szolgája vagyok és ha az volt a kommunikációs stratégia, hogy fogjunk két embert, akik hitelesek a maguk területén (autók tesztelése), ráadásul mindezt szórakoztató és érdekes módon teszik, majd szabadítsuk rá őket a UPC termékekre, akkor az nekem tetszik. A végeredmény meg szubjektív, hogy kinek mi vicces.

Ленина · http://szanalmas.hu 2010.02.10. 16:08:30

Jó ez a két arc, maradhat. :)

zeregély 2010.02.10. 16:08:43

az a két baj van, hogy a UPC az egyik legrohadtabb szolgáltató a piacon, a reklámok meg nem jók

Rá Dios 2010.02.10. 16:13:38

Az (édes-)anyjuk eladása vagy nem eladása szánalmas poénkodás.
Van egy régi - talán elfeklejtett szabály - hogy vagy az eladni kívánt portéka, vagy az eladó legyen ismert. Itt két ismert- de máshonnan ismert - figura ismert dolgot kínál 8sután). Fölösleges.
Még valami: Totálkárt pedig ezentúl fanyalogva olvasok, mert eladták az elfogulatlanság látszatát. Nem hitelesek, ha egy darabig megint jobban is élnek, mint négy éve.

Rá Dios 2010.02.10. 16:14:34

na mégegyszer:
Van egy régi - talán elfelejtett - szabály, hogy... Sorry

pokesz70 2010.02.10. 16:19:37

@Rá Dios:

Hát, ha majd UPC autót tesztelnek a TotalCarban, én sem fogok hinni nekik egy csöppet sem!

Idet 2010.02.10. 16:20:56

@Jim "Marlboro" DiGriz: Szomorúan jelentem, bassza meg, hogy ez nem szarkazmus. A szarkazmus a gúny vérre menő változata, szellemes,éles, találó.

Ez csak hajánál fogva előrángatott szókatyvasz, írott hiszti, nem szarkazmus.

marion 2010.02.10. 16:25:11

@ergerberger: köszi az értékes és témábavágó hozzászólást. :)

min 2010.02.10. 16:32:09

Hát már csak ilyen szarok kerülnek ki a marketingszakon végzettek kezei közül.

sulcus (törölt) 2010.02.10. 16:37:21

Kár ,hogy már nem vezetnek autós műsort ahhoz értettek,csak a végén már túl baromkodták.Gonolom ezért rúgták ki őket.Kár értük.

nyesi 2010.02.10. 16:37:34

Egy unalmas, igénytelen reklám ez a upc-s. A régiek jobbak voltak. Amatőr a Winkler meg a pajtija. Szarok a poénok. % perc alatt jobbat kitalálok.

vagyok59 2010.02.10. 16:55:36

Mint írtam, az UPC reklámjuk nekem nem jön be, de ez miért kurválkodás? Ettől rosszabb cikkeket írnak? Kevésbé értenek az autókhoz? Mellesleg ami a Totalcaron megy is baromság, a hozzászólók lebasszák, hogy miért írnak rosszat egy autóról, némelyik komolyan vérig van sértve. Ha meg dicsérik, akkor eladták magukat.

Felkínáltak nekik egy lehetőséget, elfogadták. Ki utasítana ilyet vissza? Max. akit köröznek.

sertésszamba:-/ malacmambó 2010.02.10. 16:56:07

szabolcsi gyümölcs, sikló,talpas szállító eszközön nem kevés!

eprom 2010.02.10. 16:56:19

Semmi gond sincs, mármint a szereplőkkel, nekem hitelesek :), az ügynökségváltástól persze sokkal többet vártam, ez nulla, fing.
Maradok bábos fan bár a szerelők se voltak rosszak, ...persze, hogy mind2őt a laboratory csinálta ;)

Ja upc-os (8 év) vagyok más sajnos nem lehetek, de társasházi kedvezménnyel megkapom a Fiber120at 6000 Ft-ért, úgyhogy kussolok :)

milladuo 2010.02.10. 17:16:57

jó arcok, én birom ôket, de nem itt és nem így
a huszadik bôrt lenyúzni ugyanarról az upc-nél meg tök gáz, ez már a szenvedôs, "jajcsakmégegykurvajóötletkellene" vonal,
izzadságszagú

winkler meg olyan (akar lenni?) benne, mint a jack black, csakhát az eredeti jobb, na

szmoker (Homo Trollicus) 2010.02.10. 17:34:13

Ennyire szarul fizet a Totalcar?
Nagyon szánalmas dolog befeküdni egy UPC kalberű cégnek.

Gondolom a médiaribanczoknál az önbecsülés nem elvárás :)

pause 2010.02.10. 17:42:35

..és akkor leültek vala és összedugák vala a fejüket.
kell nekünk is egy híres ember hiszen a zottépének ott vannak a sztendápos srácok,az ödön banknak ott van rómeó és júllija,a potemix elvitte a nagy ferót,a müszis csávóra meg senkise emékszik.
te sanyi,letettsztelték a totálkáron az új opelt,veszel az asszonynak egyet?
ááá hagyd már,villanyszámlára sincs pénz,megaztán itt ez a upéccés is,hogy kéne nekik új reklám új arcokkal
te sanyi a tottálkárból a winklerék jófejek,szerinted nem lesznek jók?
.
.
.

micu · http://www.ingyentv.hu 2010.02.10. 17:55:51

Nem kell bántani a fiukat és nem kell tőlük sajnálni a pénzt. De aki kiválasztotta őket és elfogadta tőlük ezt a nagy adag kakát, azt sürgősen el kellene zavarni egy másik pályára. A Szőke/Badár figurák jók voltak, a szövegüket tisztességesen megírták,tudni lehetett,hogy miről szól a reklám,képileg szépen fel volt építve, volt egy gondolati íve. Ezeknek itt nyoma sincs. Még azt sem hiszem, hogy jelenlegi hőseink hitelesek net ügyben. Persze. Azok számára akik naponta Indexet/Totalcart olvasnak esetleg emlékezenek egy-két tévé-
epizódra. Ez inkább egy belterjes, autóimádó yuppie réteg. A
UPC előfizetők és leendő előfizetők x százaléka. Az x nagyon
kicsi szám. Na, most lehet anyázni.

nincsde 2010.02.10. 18:02:52

Olyan fos ez a reklám, amilyenek a fiúk a rádióban. Hiába, öregszenek, hülyülnek, ami jó volt megvágva a Totalcarban, az ma már nem jön össze. Winkler egyébként ezzel az arccal pont olyan lett, amilyen arcokat anno kigúnyolt. Karottáról meg mindent elmond a neve. Ne már fiúk, a retro ebben a műfajban nem divat, a Coca Colát se lehetne eladni az 1900-as évek reklámjával.
Ez az egész egy rossz ötlet, rossz szereplőkkel, rosszul megvalósítva.

Chalabre (törölt) 2010.02.10. 18:33:56

Az egyikbe már belefutottam többször is, de nem is gondoltam volna, hogy reklám, csak e posztnak köszönhetően esett le... Én egész eddig azt hittem, hogy szimpla Totálkár ajánlót, előzetest látok... Komolyan! :-))) Ha ez a két fickó együtt megjelenik, automatikusan az ugrik be és ettől úgy tűnik egyelőre nem tudok elvonatkoztatni...

Amúgy a UPC-vel egyszer már megjártam, és nem óhajtok mégegyszer bármit is tőlük. Winkler ide, Bazsó pda... Pedig kedvelem őket, de inkább lúzer harcsabajusz nélkül...

A Szőke-Badár UPC párosra alig emlékszem... Nekem nem jöttek be... Pedig imádom őket is... Főleg Szőke Andrist.

Chalabre (törölt) 2010.02.10. 18:37:54

Érdekes, hogy akkor a UPC a falusi, internettel csak barátkozó, amatőr, egyujjas pötyögő Szőke-Badár párossal kezdte és váltott városi, profi netfüggő újhullámos duóra...

Sikamlós Jim DiGriz 2010.02.10. 19:06:34

@Idet: bassza meg. Szerintem meg az, tekintettel az első négy agyatlanra, aki behányta az elgépelés témáját, de hát istenem, mások vagyunk.

(nem hisztiztem igazándiból, ugyanis)

cso zsi 2010.02.11. 00:09:50

@Jim "Marlboro" DiGriz: Arról azért nem ártott tudni, hogy Transformers reklám is volt egyben, avagy licenszelték az átalakulós figurát.

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.02.11. 09:57:21

Én már a kampány előtti filmet is értetlenül néztem, a maga fél-intellektuálisnak szánt, humortalan dialógusával. Kár, mert Winklert és Karottát kedvelem.
A reklámfilm meg aztán végképp "miaf*szvaaan?" kategória. Bocs, de aki ebben meglátja a poént, az bármin tud röhögni.

Gergely István · http://www.istvanovics.hu 2010.02.11. 10:08:43

Igazi bugyuta fos! Amikor előszőr láttam azt hittem egy másik net szolgáltató és mikor megjelent a UPC logó a végén, akkor nem akartam elhinni. Egyértelmű visszalépés! A két faszit nem ismerem. Amatőr erőltetett bohózatnak tűnik. Nincs semmi tartalma! A Szőke-Badár filmekből már a legelső is jó volt... sőt jobb mint a későbbi szőke kapitány stílus. Ezeknek meg ez a belépő film ? :)

Tudja valaki, hogy a UPC-nél lehet-e vásárolni a zoknibáb figurákból ? Annyira tetszett, hogy vennék egyet.

bolsita 2010.02.11. 15:50:28

Ez a UPC reklám-sorozat számomra nem hozta az elvárt szintet. Unalmas, kreativitásban nem innovatív, pedig sztem ez már hozzánőtt a brandhez. Plusz úgy érzem, nem vagyok célcsoport (nő vagyok). A két techi-szaki szerintem abszolút pasikat céloz meg, nem köt le, mit dumálnak. Biztos felmérte a UPC, hogy a pasik hozzák a döntést arról, milyen netet fizessenek elő a háztartásokban, másra nem tudok gondolni. Kb a tehetségkutató-show tematikájú sorozathoz tudom hasonlítani az ütősségét. A bábos sorozatot imádtam, a zene is jó volt hozzá! :-)De az abszolút kedvenc a 2 szerelőcsóka volt!!!!

Szabó Patrícia 2010.02.12. 14:49:59

Szerintem a filmek nem rosszak, a UPC meg egy rakás fos.

miezitt (törölt) 2010.02.15. 11:45:13

Tudtommal benne volt a briefben, hogy "legyen benne karakter".
Ekkora balfssagot! Nem az ugynokseg feladata volna, hogy egy adott problemara megoldassal szolgaljon? Jo, hogy nem szabjak meg, hogy milyen legyen a Winkler frizuraja.
K+W rulez, de nagy bakloves volt beszallni ebbe a hintaba.

ErEr 2010.02.17. 16:25:15

Menjenek vissza autós TV műsort csinálni az való nekik. Egyre izzadságszagúbb minden amihez fognak, pedig semmi bajom velük, a műsort anno szerettem is. De most van egy alacsony amcsi kamionvezető design figura meg egy hasonlóan nem égimeszelő értelmiségien kommunikáló, viszont kondizós hobby-autószerelős figura akik egyben netcelebek is. Kicsit zavart érzek az erőben ezzel már - inkább akkor írjanak cikkeket :-)

betonbotond 2010.02.19. 00:36:33

Megnéztem az interjút a Bazsóval, mert nem tudtam mit akar az ügynökség. Megértettem. Stílussal kellett volna ezt megcsinálni. Formailag és képileg egyaránt, mert ez semmi. A két pali tán jobb lesz már a következőkben, de a körítés az silány.

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2010.02.23. 09:04:18

"A legvékonyabb zsinórt..." - istenem, ez mekkora hülyeség...

JobbanTudom 2010.03.10. 16:00:51

Nekem a zoknibábosból volt, ami tetszett. Pl. amikor az egyik kis fickó netezik és kirobban a cucc a monitorból, a többiek meg a háttérben pogóznak. Na, azt sose bírtam ki idióta pogózás nélkül :D Hogy ettől megvenném-e a terméket? Hmm... Ilyesmit nem reklámhatásra veszek, hanem utánajárás, összehasonlítás...

aye! 2010.04.02. 15:18:49

nagyon rossz, nagyon erőltetett az egész. szegények, mert amúgy jófejek lennének, de ez a többtízéves totálkáros "jólbevált stílus" nyomatása, állazaság ultragáz.

pingvinmadár 2010.04.19. 16:28:54

nemtom kik ezek, de elsőre amolyan kütyükreizgulós egésznap netező semmirekellőknek tűntek, nem szimpik.
lehet, hogy nem azok, de a reklámból ennyi jött le, bocsi.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása