Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Újabb gyönyörű Nike szpot

A Nike nálam nem tud hibázni, egyszerűen nincs rossz húzásuk (na jó, a Wieden ideiglenes elhagyását leszámítva), szinte nincs olyan filmjük, amit nem szeretnék meg első látásra. Az új kampánnyal sincs ez másként, a Human Chain névre keresztelt film is azonnal belopta magát a szívembe. Gyönyörűen fotózott jelenetek, iszonyatosan jó, a filmmel együtt élő, fülbemászó zene és a szokásos magával ragadó Nike hangulat, aminek eredményeképpen a film végére összeszégyellem a nadrágomat, amiért megint eltelt az évből majdnem két hónap anélkül, hogy érdemben sportoltam volna valamit. Pedig csak menni kéne, és csinálni, ahogy a pipások is mondják már rég. via:glossy 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr71758844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.02.15. 12:10:44

De hogy tudtak találni ennyi egyforma embert? :P

KCB 2010.02.15. 12:57:32

Nem rossz, de szerintem az egyik legtutibb.
www.youtube.com/watch?v=obdd31Q9PqA

Picsasereghajtó 2010.02.15. 13:02:33

Technikailag kifogástalan a film, reklámként annál kevésbé. Ha nem lennék alapból is nagy bringás, lehet hogy kedvet kapnék hozzá, de hogy miért jó nekem ha nike cipőt veszek, azt nem tudtam meg a reklámból. Az meg, hogy a Nike, mint márka létezik, nem újdonság. Szóval mi is a célja a spotnak?

@agyvihar: A bluebox csodákra képes. :)

2010.02.15. 13:27:32

Hát ez most valahogy unalmas. Rendben lévő nyúlós műanyag, de nem igazán mozgat meg.

SpeedFreak · http://speedfreak.blog.hu/ 2010.02.15. 13:28:46

@Sün! balázs:

Ez nem termék, hanem brand image promó, így az üzenet sem a termékekkel kapcsolatos, hanem a márka imázsát hivatott építeni, és mint olyan, tökéletes. A rengeteg ismert sportoló (Sharapova, Armstrong, Tomlinson és a többiek)és a dal szövegének sommája ("Don't give up!") tökéletesen alakítja ki a vállalatról a "sportszergyár" helyett a "mecénás-képet". Reklámpszichológiai oldalról hibátlan, a minőség is ötös, de a koncepció mintha kicsit a "Bravia-labdák" vonalon mozogna. Mivel az üzenet átjön, jár a bónusz, így 4/5.

közlekedési bűnöző (törölt) 2010.02.15. 13:36:33

Ennek a filmnek az árát ki is fizeted, mikor cipőt veszel. Jól megetettek. :-)

RobertRoy 2010.02.15. 13:42:04

Melyik zenekar játssza a dalt? Nem találom a neten..

stemate84 2010.02.15. 13:51:38

Érdekesség, hogy Alit az Adidas támogatja. Jól megtalálta a megfelelő zenét a Nike :)))

Accordion 2010.02.15. 14:02:57

Középlapos történet, százszor hallott zenével.

Az „öszeszégyellem a nadrágomat” beszólás pedig rendkívül nyálas.

bbking 2010.02.15. 14:07:40

Legalább van benne MMA is.

KentaurBen · http://olomuveg.blog.hu 2010.02.15. 14:46:08

karon lúdbőrözés megvolt, úh. bejött.

bár lehet, hogy csak azért, mert mostanában a "most-már-tényleg-kéne-sportolni-valamit"-trippen vagyok :)

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2010.02.15. 14:46:29

miért kéne a reklámnak azt üzennie, hogy vegyél egy nike cipőt....?
nekik elég hogy megint kaptál egy fröccsöt az agyadba, hogy a nike magas színvonal... tökéletesen megfelel ennek.

Frizer 2010.02.15. 15:02:56

Igen, igen igen. Ettől a reklámtól is borzongásba estem. Ezért jó ez a Nike reklém is.

stower 2010.02.15. 15:41:15

A film tényleg jó. A termékek viszont évek óta egyre gagyibbak. Tiszta műszál és műanyag minden. Kár.

Denz 2010.02.15. 16:05:10

@Sün! balázs: nem kértezted ezt komolyan! én érzem!

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.15. 16:14:03

Kicsit hosszú... De egy áráért ennyi cucc is jár??? Na az volna a cool:)

ebenbry (törölt) 2010.02.15. 16:15:09

@agyvihar: egyforma embereket a számítógép merevlemezéről töltenek le. Mint a filmekhez is.

A reklám elég gagyi, nem tudtam meg, hogy NIKE-t hordani miért jobb, mint kínait. Bár mindkettő ugyanazon a gyártósoron készül, de azért győzködhettek volna.
Ráadásul sok sportnak, amit bemutattak semmi köze a márkához: MMA, kung-fu-s lány.
A zene se jó, elcsépelt, közhelyes. Semmi poén.

ebenbry (törölt) 2010.02.15. 16:20:59

A The Hours zenéje annyira közhelyes, hogy akár a U2 is játszhatná.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.02.15. 17:13:27

Azért ha a bicajosokat mutatták volna elesni vagy a pálcás lány döfte volna magába, akkor más lenne a hangulata... :-) Azért így jobb.

Villy 2010.02.15. 18:42:25

@Kerek Perec: Hát ennek a vége tényleg ütött.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.02.15. 19:35:14

hmm:) mennyi ikrek:)

na jó, általában úgy vagyok a Nike, Adidas, stb reklámokkal,mint a Coca-Cola-val, hogy annyi pénzből már szinte nehéz szart kihozni,de ez most nagyon tetszik ötlet szintjén is.

lépj túl önmagadon, győzd le magad.

victor vacendak 2010.02.15. 19:39:20

Szépen fotózott film, remek zenével. Nem kell azt üzennie, hogy vegyél Nike-t. Éppen ez a jó, hogy nem tolakodó.

gpetersz 2010.02.15. 20:21:25

Azért ne szarjuk össze magunkat tőle. Jó, szép, de azért nem egy bajnok.

csendesbob 2010.02.15. 21:17:38

@ebenbry: akkor sportolj kínaiban
a magadfajtáknak találták ki az "árelőny", "akció", "kettőt fizet egyet kap" hívószavakat...

Jedlik_ 2010.02.16. 08:46:11

Akkora nevetség tárgya, hogy a sportot mindig mint valami élethalál küzdelmet ábrázoljak, hogy csak na.

Plusz a Nike protéziseket is gyárt?

Persze technikailag tökéletes meg szép reklám, meg úgy egyáltalán, csak ez a Nike filozófia nagyon gagyi, de ahogy látom sokaknak bejön.

Picsasereghajtó 2010.02.17. 13:13:24

@csendesbob: "a magadfajtáknak találták ki az "árelőny", "akció", "kettőt fizet egyet kap" hívószavakat... "

Nem, én pont kifejezetten rühellem az ilyesmit. Az "akció" szó jelentése számomra azt üzeni, hogy gyere már te balek, senkinek nem kell ez a fos, de te vedd már meg, úgyis eladnád az anyádat is húsz forintért, most meg pont ennyit spórolsz ezen a gazdaságos virslin.

Ez a Nike reklám viszont semmit sem üzen. "tökéletesen alakítja ki a vállalatról a "sportszergyár" helyett a "mecénás-képet" - nekem ez nem jött át. Eddig is az volt a Nike-ról alkotott képem, hogy egy cég, amely túlárazott cipőket árul az arra fogékony sznoboknak, és ez egy fikarcnyit sem változott a reklám hatására. De biztos nem én vagyok a célközönség, vagy csak immunis vagyok a reklámokra.

korn31 · http://www.hangzorro.hu 2010.02.17. 13:56:05

állat! mozgalmas és még így erős íve van. kár, h előítéleteim vannak a nike-val.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása