Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nehéz dolga van ám egy art directornak, amikor szeretne egy figyelemfelkeltő hirdetést készíteni. Ennek legegyszerűbb módja az, ha valahogy egy mellett csempész a sajtóhirdetésbe, de ez nem olyan könnyű feladat, mint amilyennek látszik. Ha nem Fa reklámot készít az ember (ahol szinte kéri az ÖRT, hogy mutassunk melleket), akkor nem igazán tolerálják, ha a maguk természetes valójában jelenítjük meg a ciciket. Ezért aztán az egyszeri art directornak leleményesebbnek kell lennie az Aktív szerkesztőinél is, ha kedvenc melleit bele szeretné csempészni a sajtóhirdetésbe. A megoldások száma azonban véges, így nem csoda, ha egymásra nagyon hasonlító variációk látnak napvilágot.
Jól látszik ez a jelenség az utóbbi napokban gyors egymásutánban megjelenő két printen is, amelyeken különféle emberi testrészeket mutatnak nekünk olyan beállításban, hogy azok első ránézésre melleknek tűnjenek. Az elsőt a perui Young&Rubicam jegyzi, ez két kopasz fejet ábrázol, és elvileg a mammográfia fontosságára igyekszik felhívni a figyelmet. A másikat a bangkoki McCann iroda fundálta ki, hogy a térdekből készült álmellekkel bizonyítsák be, milyen szexi is lesz egy térd, ha egy bizonyos krémmel kenegetik. Akinek nem tetszenek a hirdetések, vagy becsapva érzi magát, amiért valójában egy pár térdre izgult rá ennyire, az itt helyrebillentheti lelki egyensúlyát, és az orrmellbimbók helyett gyorsan megnézhet egy pár valódi cicit ábrázoló reklámot.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.