Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az oroszoké a világ legnagyobb plakátja

Bár magát a reklámfelületet tekintve volt ennél megalománabb vállalkozás a reklámtörténelemben (elég a gabonaföldeken növesztett, cropvertisingnak csúfolt hirdetésekre, egészen konkrétan például a Papa John's pepperónis pizzájára gondolni), az óriásplakátok között még biztosan nem volt példa ennél nagyobb méretű hirdetésre. A Carte Noire kávé gigantikus közterületi reklámját az oroszországi Jekatyerinburg közepén álló, félbehagyott, 35 emeletes felhőkarcoló szerkezetére erősítették fel. A kivitelezéséhez több mint egy hónapra volt szükség, ennyi ideig tartott, mire a sok szorgos orosz kéz elkészítette és felállította a 10500 négyzetméter nagyságú óriásposztert. A gigantikus plakát most uralja és egyben tönkre is teszi a városképet (bár az is igaz, hogy a betonmonstrum előtte sem volt szép), tökéletes példáját adva annak, hogyan sok pénzt elkölteni valami egészen ostoba dologra. Mert ha már ennyi energiát öltek a készítők a megvalósításba, talán juthatott volna még egy kis idő és pénz a kreatív anyag kitalálására is, mert annak, hogy egy végtelenül ciki, táncolós-szerelmes párocskát nyomtattak a felhőkarcoló oldalára, különösebben sok értelme nincs. via:animal

Címkék: köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr171794410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuki123 2010.02.27. 14:02:52

Hát ezzel már Gyurcsány plakátja sem versenyezhet....

2010.02.27. 14:11:48

ezen a város képen nem lehet rontani :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.27. 14:37:30

@B.Cs.: Mondjuk ez igaz, kicsit olyan, mint a bukósisak Árpy fején. Előnyös, mert sokat takar.

HgGina 2010.02.27. 15:02:28

Most, hogy így megtudtam, mi teszi tönkre Jekatyerinburg városképét, csak egy dolgot írhatok a figyelmes és rendkívül kreatív posztolónak: ökör.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.02.27. 15:13:51

@HgGina:
Ó, köszönöm, egyúttal kívánom, hogy a házatokon legyen egy gigantikus hüvelygomba reklám!

monduku 2010.02.27. 15:31:03

Én eddig azt hittem, az oroszok a miniatürizálásban világelsők...

IV. (Parkoló) Béla · http://aparkolokiralyai.puruttya.hu 2010.02.27. 15:40:23

@reklámbuzi:

Szerintem is ökör a posztoló. Az én meglátásom szerint nem a posztban leírtak miatt, hanem mert leáll vitatkozni a kommentelővel.
Ez a reklám lehet, hogy nem szép, de még mindig nem annyira nyomasztó, mint egy 35 emelet magas félkész beton építmény.
Szerintem annyira nem vészes, a csupasz betonhoz képest.
Ápol és eltakar.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.02.27. 16:03:20

egy újabb nem megvalósult ötletemnek kuka:(
anno egy sörmárka új dobozos sörének bevezetéséhez szerettem volna a Körszállót építési hálóval bevonni(a háló, így a szálló is úgy nézett volna ki, mint egy óriási sörösdoboz),
még a feliratot is átirattam volna Sörszállóvá...
miért nem voltam erőszakosabb? én ökör:)

gitáros 2010.02.27. 17:54:59

Szerintem se olyan gáz, mármint beton helyett.
Egyébként a poszt első sorában a "megalománabb" szót futtomban "legrománabb"-nak olvastam, és nem is akadtam fönn rajta... :)

gitáros 2010.02.27. 17:56:20

@reklámbuzi:
Télleg egy ökör vagy...
Hol láttál te hüvelygomba-reklámot?
:))

Unommáazegészet 2010.02.27. 18:16:06

Gyurcsány látod? Neked is nagy pofád volt Zuglóban 2006-ban. Egy ekkora plakáton gigantikus lenne a pofád!

Ainult Mina 2010.02.27. 18:28:19

Nem is tudtam, hogy ez a Szverdlovszk ekkora világváros.

pixmac3Cmanager · http://www.pixmac.hu 2010.02.27. 21:14:44

Szerintem is jobb képet is rakhattal volna fel. Talán egy történetet ami körbeérve elmesély valamit. Igen, egy kis több kreativitás nem lett volna rossz...

Üdv. István Lőrincz,
pixmac.hu manager

ad_d_el 2010.02.27. 21:33:00

Legalább megpróbáltak megnyilvánulni.Bár lehet egy hasonló kondom reklám növelné a város népszerűségét, és akkor már a hüvelygomba sem nagy kaland.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása