Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Úgy látszik, hogy rossz idők járnak azokra, akik a szaunában izzadós-pöcsnézegetős vagy a légkondira bekeményedő mellbimbós Skoda-reklámokat szerették. A sikamlós poénokra épülő reklámoknak hála istennek vége, legalábbis külföldön biztosan. A legújabb Skoda-szpot például egészen meglepően jó. Nem is maga az ötlet, hanem az az elegancia, ami a filmből árad. Itt már nincs nyoma az autókereskedős aljahumornak, a helyét átvette a nagyvonalúság. A márka nem tolakodik előre, nem egy nagy packshot az egész film, maga a kocsi csak egy pillanatra tűnik fel, akkor is szolidan. Bár a reklám akár CGI-nek is tűnhet, bizony az abban szereplő fickó (bizonyos Peter Spatina) valóban képes arra, hogy ilyen bonyolultságú darabokat is megszólaltasson kis üvegpoharain. A választott darab, a végén belecsempészett kis üvegpoharas-logós finomság velem megszerettette a reklámot, még ha arról nem is győzött meg, hogy Skodát kellene vennem. Talán majd ha egyszer megváltoztatják ezt az indiános-nyílvesszős-kakasos zöld logót.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.