Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Whoopie Goldberg bepisil

Hála istennek csak egy reklámban, amiben viszont elég váratlan módon Mona Lisát alakítja. A film a Poise nevű betétnek készült, amelynek gyártói azt állítják, hogy minden harmadik nő egy úgynevezett LBL (light bladder leakage) nevű problémával küzd, amelynek lényege, hogy tüsszentés vagy nevetés hatására egy kis vizelet préselődik ki a húgyhólyagból. Na nem kell mindjárt a Manneken Pisre (illetve nőkről lévén szó a Jeanneken Pisre) gondolni, épp csak annyi távozik a szervezetből, hogy ne látszódjon, de azért még kényelmetlen legyen. Akárhogy is van, az biztos, hogy erre a reklámra nem ad magyarázatot, ami annyira vacak, hogy az Agency Spy magazin szerkesztője szerint egész egyszerűen a reklámok végének eljövetelét jelzi.

És valóban, Whoopie-éhoz képest Egerszegi "Danonepuding" Krisztina alakítása kifejezetten érett színészi teljesítménynek tűnik. Ennél még akkor is jobban járt volna a kedves Goldberg kisasszony, ha Pécsi Ildikóhoz hasonlóan a szövetszálak között kell sétálnia, vagy László szerepébe bújva egy festményt kellett volna ráennie a pólójára. De ő nem úszta meg ennyivel, ugyanis Mona Lisa szerepében kellett az őt festő, és közben idióta vicceket mesélő Da Vincit leszidnia, amiért megnevetette. De ezzel még nem érnek véget Whoopie szenvedései, mert a gázsiért még Kleopátra és a Szabadság szobornak modellt álló nő szerepében is hülyét kellett magából csinálnia. Én eddig sem nagyon szerettem Whoopie-t, így nem volt csalódás ez a reklámkampány, aki viszont kedveli, az inkább ne nézze meg, mert a Ghostot sem fogja tudni többet betenni a DVD-lejátszóba.

via:

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr251810139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szeptim 2010.03.07. 12:29:32

minden harmadik? gyanúsak is voltak

sasfiók 2010.03.07. 12:41:42

Ostobaság Egerszegihez hasonlítani ezt a nőt vagy az egész szitut.

soproni1 2010.03.07. 12:42:18

Egérkének a hangját kellett volna utószinkronizálni, mert ezzel a fejhanggal belegravíroz az üvegbe. Csisztu detto.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.03.07. 12:48:17

nem is értem miért kell Egérkétől bármiféle szinészi teljesítményt is elvárni, tekintve, hogy ő a nevéért és sportteljesítménye miatt lett sokak számára befolyásoló tényező... és biztosan sokakat meggyőztek azzal, h ő adja el a pudingot vagy nem is tudom mit...
a reklám, meg háát... nekem az jutott eszembe, h azért lenne Mona Lisának hamiskás mosolya mert épp bepisilt??? na ilyen mélyre mégsem süllyedhetünk :S

hirado 2010.03.07. 13:29:38

Egerszegi nem jutott eszembe. Inkább az, mennyire hasonlít az erste reklámokhoz. Minenkinek vannak pénzügyei—mindenkinek vannak vízügyei. Még a karakteres megoldás is stimmel.

Az inkontinencia egyébként irtó tabu, nem csoda hogy ilyen kis viccesen közelítenek hozzá.

borovi 2010.03.07. 13:35:49

@druszilla: A baj csak az "Egérkével", hogy az újabban felnövekvő generációk lassan már csak a pudingreklámhoz fogják kötni az arcát.

balazsman 2010.03.07. 13:41:18

Whoopi az egyik szereplője és producere a LifeNetworkön most induló sorozatnak (Mrs Klinika)

2010.03.07. 14:08:47

mona lisa is ronda, ez a woopi is kifejezetten ronda, jól összeillenek

kizsgabi 2010.03.07. 14:14:15

Vannak ennél ezerszer szarabb (pisibb?...bocs) reklámok is, szerintem.
Persze én csak egy vidéki suttyó vagyok, ahol nem is létezik inkontinencia - annyira nem beszélnek róla az emberek.
Ezt a témát tényleg baromi nehéz lehet megközelíteni/tálalni, ha így nézzük, akkor pedig egészen jó...

Ez olyan mint maga Mona Lisa: tetszik, nem tetszik.
A kritikusok meg abból élnek, hogy kritizálnak, meg pontoznak, mert nem értenek semmihez :-)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2010.03.07. 14:17:38

nini, ezek tényleg hasonlítanak; monalisa fekete volt?

monduku 2010.03.07. 15:36:11

Szakmailag mi is a baj ezzel a reklámmal? Célját eléri, nekem úgy tűnik.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.03.07. 15:43:03

Hagyjátok Egérkét. Ő akkora ajándékhalmot tett le az asztalra versenyzőként, hogy nagyon rossz dolgot kell művelnie ahhoz, hogy a neve besározódjon. Egyébként én már régen leszoktam arról, hogy a tévéreklámokat utáljam, annyira belefásultam. És ennek ellenére, bármilyen furcsa is, még mindig megnézem Egerszegit, ahogy a pudingok között mosolyog, mert olyan kedvesen teszi, hogy örülök akár a mindennapi találkozásnak. Ahogy a kislánya is, aki már valószínűleg nagylány, nagyon aranyos, és a mozdulatát nem lehetett előre megtervezni.

A hangjáról semmit nem tudok, mivel a reklámok kivétel nélkül lenémítva mennek nálam. Mint sok embernél, úgy sejtem. Lassan észbekaphatnának az üvöltő és éneklő reklámok készítői, és elkezdhetnének képekben dolgozni, nem magyarázásokban. Kinek hány olyan (többnyire angol) reklám van a kis gyűjteményében, amelyben legfeljebb a végén szólnak egyet? És kinek került a gyűjteményébe mittudomén Ildikó művelődésszervező kiselőadása, vagy Pécsi Ildikó vaxolt fejű menyének szózata a szálak között, hm?

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.03.07. 16:37:33

@Androsz: "Kinek hány olyan (többnyire angol) reklám van a kis gyűjteményében, amelyben legfeljebb a végén szólnak egyet?"

Nekem van egy, ami magyar, amihez ráadásul nem kevés közöm is volt :) A Fidesz tavalyi EP-kampányfilmje: www.youtube.com/watch?v=UWTjSxDgH5c

Pont az volt a koncepció, hogy csend egy csipetnyi sejtelmes hanggal fűszerezve ma már sokkal figyelemfelkeltőbb, mint bármilyen süket duma ami elvész a reklámtömegben.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2010.03.07. 17:13:01

@Gery.Greyhound: Jól beszélsz. A sok süket duma elvész a reklámtömegben, és a fogyasztó már a felmérések szerint is immunissá kezd válni. Egy jó reklám, az ma már más. És szerencsére még magyar reklámban is van, amelyiknél ezt megértették. Az a ritka.

A reklám, amit mutattál, egy példa a tökéletesre. Gratulálok.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.03.07. 19:08:34

Egerszegi "Egérke" Krisztinát imádom, végigszurkoltam az összes olimpiai úszoszámát, de éppen ezért háborít fel az, ahogy a Danone darabokra cincálja szegényt. Persze, pénzt kap érte, de attól, hogy valaki az arcát adja egy termékhez, még nem kellene felmosni vele a padlót. Érte haragszom, nem ellene.

reccs 2010.03.07. 19:26:46

@reklámbuzi: Jaja, látom magam előtt a jelenetet, ahogy 2 Danone-Oberstumbanführer jön érte és elviszi reklámfilmet forgatni :)

Ettől függetlenül aki ezért nem tiszteli őt, az csak irigy és okot keres, hogy utálhassa.

A WG-reklámanak meg semmi baja.

konyvelomo 2010.03.07. 20:56:39

Whoopie mostanában keveset szerepel, én utoljára a 30 Rock-ban láttam epizódszerepben - valami USA-ban betiltott, de máshol/másoknak azért elmegy életveszélyes konyhai eszközt reklámoz az ukránoknak, ukránul. Ott jó volt :-)

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.03.08. 02:12:55

@borovi: a kedves felnövekvő generációnak figyelmébe ajánlom a könyveket és a beszélgetést a szülőkkel,
lassan a reklámokhoz is csatolhatjuk a 12-es karikát v szülői felügyeletet / magyarázatot, mert kíváncsi lennék mit szűr le ebből pl egy tizenéves amerika srác :)))

NIN|JA (törölt) 2010.03.14. 20:54:57

Én a star trek-be szerettem. Az inkontinencia pedig csak egy újabb öröm amivel megáldották a nőket...én is inkább pasinak születtem volna.:)
A hüvelygombás reklámnál mégiscsak ötletesebb.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása