Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Erre a reklámra irigy vagyok!

Rég láttam olyan egyszerű, letisztult, szép print hirdetést, mint amilyennel a JWT dubai irodája rukkolt elő a Reynolds tollaknak. Azért is vagyok irigy ezeket a printeket nézve, mert egy már ezerszer körbejárt termékelőnyt fogtak meg egészen új és érdekes oldalról. A nagyon vékony hegyű tollakhoz már rengeteg, főleg egymást ismétlő megoldás született katicára, körömre meg még ki tudja milyen apró felületekre húzott vonalakkal. Az egymáshoz közel álló jelentésű szavak szembeállítása, és a közéjük húzott vonal a "For fine lines" sorral egyszerre elegáns és okos megoldás. Boldog az én egyszerű kis lelkem, amikor ilyeneket látok. (A tovább után még két gyöngyszem)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr521829743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JobbanTudom 2010.03.10. 21:11:37

Egyszerű. Tiszta. Szép.

Remy 2010.03.10. 22:09:03

@Pikszi:
Vagy az MDF-SZDSZ!:)

egygrafikus 2010.03.11. 09:09:51

Nagyon kicsi a logo, növeljetek rajta, a termék beleveszik a háttérbe, próbáljátok meg más színnel is, nehezen olvasható a szöveg, ezt javítsátok légyszi. Kéne valami bôvebb ismertetô szöveg isa termékrôl, milyen vékony vonalat húz, miért jó ezs, stb, van hely bôven a layouton, és az akciós árra is csináljatok valami megoldást (szerintem egy sárga csillagban jól mutatna). Amúgy tetszik az ötlet, de azért csináljatok még néhány variációt. Ja és holnapra kéne, délután leadás van, elfelejtettem szólni.

:)

Vaandor 2010.03.11. 11:34:26

@Remy: Ők már radírt reklámoznak! :-)

Szabó Patrícia 2010.03.11. 12:25:05

@egygrafikus:

...ás a vonal legyen kicsit vasgótagabb. Alig látszik.

egygrafikus 2010.03.11. 12:52:15

@bulgakov: nekem a vasgótagabb jobban tetszik, bármit is jelentsen:)

JobbanTudom 2010.03.11. 13:15:18

@egygrafikus: ...és azt lehetne, hogy egy szépen manikűrözött (lehetne francia lakk?) kéz tartsa a tollat? Ja, női persze! És hol vannak a kereskedők, partnercégek logói? Itt már senki sem tudja, hogy mit csinál? Nem igaz, hogy mindenre nekem kell gondolnom :)

Szabó Patrícia 2010.03.11. 13:19:55

És a legújabb divat-komment, ami mindent visz és vitatkozni se nagyon lehet vele:

"Megmutattam pár embernek az irodában, és nem értik..."

Hiszen valóban megmutatta, és valóban nem értik.

egygrafikus 2010.03.11. 14:36:10

@bulgakov: Persze, hogy nem értik, hisz vasgótok

ET-nick 2010.03.11. 18:14:53

Csak egy valamibe tudok belekötni: ez a vékony hegyű toll nem tud valami egyenletes megbízhatósággal működni. Lásd főleg az első és második képen a vonal vastagságának, színerősségének részegségét.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2010.03.11. 18:37:38

tényleg egyedül nekem gyanús, hogy scam?
ilyen tömegterméket nem nagyon szokás reklámozni.

ettől még szép.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.03.11. 18:45:53

chimie te hitetlen kutya! Have faith!:)

NIN|JA (törölt) 2010.03.14. 20:38:04

Vasgótok! Hát ez kurvanagy! :D
Ezentúl így hívjuk őket!

Egyébként pontosan így működik ahogy írtátok, mindez megspékelve azzal, hogy csináld lehetőleg ingyen.:)

De azért ne vegyük el RB lelkesedését! Lehet itthon is ilyet biztos!:P

borzalmacska 2010.03.17. 11:58:23

Hol van itt a lájk gomb?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása