Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szívet melengető gázreklám

Az urban knitting, amikor csak úgy minden ok nélkül elkezdik körbekötni a különböző köztéri tárgyakat egy-két éve még eredeti volt, de mostanra egy kicsit már megkopott. Én már csak fáradtan nézek, ha az interneten szembejön velem egy nagymamásított korlát vagy faág. Ennek ellenére a brüsszeli TBWA által a természetes gáz előnyeinek bemutatására készített filmet csak mosolyogva tudtam végignézni. Ezzel a  stop-motion technikával, ebbe a kontextusba helyezve valahogy elkezdett működni a dolog. Egyszerű ötlet, amit rohadt nehéz lehetett leforgatni (a werkfilmet itt megnézhetitek), de a végeredményt látva érdemes volt vele vesződni. Akie egy kis melegségre vágyik a 80 kilométeres széllökések közepette, az nem fog benne csalódni.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr831836225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2010.03.14. 19:11:34

Azért elgondolkodtam, hogy hány nagymama kötött

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.14. 20:30:24

@Cigiző: őőőő vagy hogy megérte-e...

érdekes a versenyhelyzet a gázszolgáltatók piacán, igazából az áron kívül egyik se tud különösebben a másik fölé(jobbanmondva alá) licitálni.
a mi gázunk jobb? környezetbarátabb? mert?

konyvelomo 2010.03.14. 20:50:11

Nekem ez új, és tetszik. Bár stop-motion ide v oda el nem tudom képzelni hány nagyi kötött 24órában...

jubilleum 2010.03.14. 20:52:16

Lehet hogy tájékozatlan vagyok, de az urban knitting most hallotam először:D
egyébként:amikor [b]cak[\b] úgy minden

fiziqs 2010.03.15. 00:03:31

A "natural gas" az magyarul földgáz, nem természetes gáz.

Amúgy a Galaxis útikalauz stopposoknak filmváltozata ugrott be a reklámról.

- Rendi - 2010.03.15. 03:12:12

@asbi: Éppen kérdezni akartam, mi is az a természetes gáz; persze egészen más ötletem volt :]

papugaja 2010.03.15. 08:45:14

Lehet bunkó vagyok, de fingós reklámot vizionáltam.
De így mégiscsak jobb...

jubilleum 2010.03.15. 16:58:59

mi@papugaja: a fingást nek reklámozni? :D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása