Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A közel 6000 méter magas honlap

Bár a kampány egy hónapja már véget ért, de az alapötlet annyira tetszett, hogy jobb későn mint soha alapon érdemesnek láttam szót ejteni róla. Januárban a HP kezdeményezésére egy csapat hegymászó és közszereplő indult el, hogy megmássza a Kilimadzsárót, és ezzel az akcióval felhívja a figyelmet a Föld vízkészletét fenyegető veszélyre. Az egészbe a HP csak annyira folyt bele, hogy a túráról a HP eszközein számoltak be a résztvevők, akik képeket, videókat készítettek vagy éppen live lehetett velük chatelni a táborban. Mindehhez egy különleges honlapot is készítettek, ami akkora volt mint maga a hegy, vagyis 19 000 láb, 5895 méter, illetve 16 millió pixel. A különféle tartalmakat a honlapon abban a magasságban helyezték el, ahol azok készültek, így a felhasználóknak együtt kellett "mászniuk" a résztvevőkke a képekért, videókért, csak ők nem a jégcsákányt, hanem scrollt használtak eközben. Érdemes megnézni a honlapot, szerintem nagyon fasza még így utólag is, itt pedig egy filmet találtok az egész kezdeményezésről. Jó mászást mindenkinek!

via: myawardsshow

Címkék: online

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr721832838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OkoskaTo:rp 2010.03.17. 20:54:30

Ha a HP sem árazná úgy a termékeit, hogy olcsóbb egy új nyomtató, mint a patroncsere, azzal talán jobban hozzá tudna járulni ahhoz, hogy megmaradjon a Kilimandzsáró hava.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2010.03.17. 21:00:27

@OkoskaTo:rp: De lehet, hogy az is elég lenne, ha nem akarnának felmászni rá.

konyvelomo 2010.03.17. 21:33:00

Eredeti ötlet, ilyenekből kellene több a neten...

The Great Destroyer 2010.03.17. 21:40:30

Az ötlet király a megvalósítás hagy némi kívánnivalót maga után...
Mi a tökért nem támogatott browser a Opera???
Mert az csak a webes szabványokat szereti?
Még jó, hogy van safari is a gépen :P

Mylady 2010.03.17. 21:44:28

@OkoskaTo:rp: Nemcsak az árazás, hanem az egész termékéletciklus.
Ha úgy általában nem úgy gyártanák a "tartós" fogyasztási cikkeket, hogy pár év használat után cserélni kelljen...

AkarkiJ 2010.03.17. 21:47:00

@Mylady:

"Ha úgy általában nem úgy gyártanák a "tartós" fogyasztási cikkeket, hogy pár év használat után cserélni kelljen... "

Akkor gyorsabban becsődölnének, mint így... Ennyi, a cég az eladásból él, ha pedig tartós a termék, akkor nem ad el újabbat.

Mylady 2010.03.17. 22:05:27

@AkarkiJ: Hiszem, hogy van más megoldás. Lennie kell. Nem tehetjük teljesen tönkre a Földet.

Egyébként régen mintha nem kellett volna háromévente új mosógépet venni...

Jozsó_ 2010.03.17. 22:48:09

Most tényleg ez milyen már, hogy megy Chrome-al, meg Safarival, csak Operával nem??? Még a kósza gondolata sem létezett ezeknek a vackoknak mikor én már rég az Operával böngésztem...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.03.17. 22:56:27

@Jozsó_:
Én szégyellem magam a készítők helyett.

röntgenszeműlány 2010.03.17. 23:19:35

@Mylady: Ez akart lenni a megoldás. Hogy a tintáért fizetünk sokat. Erre meg leszólják.

Phxmike 2010.03.18. 00:45:17

Es errol miert kellett beszamolni? Mitol hir ez?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása