Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ez már csak ilyen reklámos betegség, de a múltkor éppen azt nézegettem a reptéri csomagkiadó futószalagnál állva, hogy a várakozók előtt kanyargó hosszú csík adott esetben mennyire jó hirdetési felület lehetne. Erre most szembejön velem egy ügyes, látványos és a jóisten által is kifejezetten a futószalgra teremtett ötlet. A Visa támogatásával megszületett, Pompeiről szóló kiállításnak ugyanis úgy csináltak egy kis hírverést, hogy egy lávafolyamot idéző matricát ragasztottak a felületre, ami a szalag folyamatos mozgásának köszönhetően olyan érzést keltett, mintha az utasoknak egy valódi lávafolyamból kellene kihalászniuk a csomagjaikat. Egész egyszerűen nem lehet nem a hatása alá kerülni egy ilyen megoldásnak, ami szinte szó szerint beleégeti az ember retinájába a reklámüzenetet. Aztán lehet gondolkozni, hogy ez vagy egy a reptéri út mentén felállított giga-mega-világítós poszterről integető mosolygós nő maradte-e meg aznap az utasok fejében...
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.