Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lávafolyam a reptéri csomagkiadóban

Ez már csak ilyen reklámos betegség, de a múltkor éppen azt nézegettem a reptéri csomagkiadó futószalagnál állva, hogy a várakozók előtt kanyargó hosszú csík adott esetben mennyire jó hirdetési felület lehetne. Erre most szembejön velem egy ügyes, látványos és a jóisten által is kifejezetten a futószalgra teremtett ötlet. A Visa támogatásával megszületett, Pompeiről szóló kiállításnak ugyanis úgy csináltak egy kis hírverést, hogy egy lávafolyamot idéző matricát ragasztottak a felületre, ami a szalag folyamatos mozgásának köszönhetően olyan érzést keltett, mintha az utasoknak egy valódi lávafolyamból kellene kihalászniuk a csomagjaikat. Egész egyszerűen nem lehet nem a hatása alá kerülni egy ilyen megoldásnak, ami szinte szó szerint beleégeti az ember retinájába a reklámüzenetet. Aztán lehet gondolkozni, hogy ez vagy egy a reptéri út mentén felállított giga-mega-világítós poszterről integető mosolygós nő maradte-e meg aznap az utasok fejében...

Címkék: ambient

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr701845637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chalabre 2010.03.17. 08:26:56

Hát, még ha ragadós trutyival oldották volna meg, és minden utas haza is vihette volna az élményt, nem oly könnyen elfeledve, hanem még sokáig emlegetve, törölgetve :-).
Így remek tisztítószer ingyenmintákat lehetett volna még akár hozzá osztogatni, vagy új bőröndöket kiállítani, a sérült bőröndök tulajdonosainak jelentős kedvezménykártyákat ajándékozva stb... :-)

A Bodies kiállítás kapcsán pedig preparált emberi szervek között nyomulva kereshettük volna bőröndjeinket egyben az Amnesty International emberi szervkereskedelem ellen tevékenykedő csoportjának munkáját lehetett volna látványosan bemutatni, és transzplantációra jóváhagyást adó nyilatkozatokat a bőröndökre ragasztani stb...

Utálom, hogy minden szabad felületet, területet ki akarnak használni a reklámosok, de ha kreatívan, figyelemfelkeltően, előremozdítóan teszik ezt, nem pedig csicsás gagyidömpiggel sújtva minket, akkor tetszik.

konyvelomo 2010.03.17. 09:29:08

Melyik reptéren jött ez veled szembe? Igazi pokoli hangulat lehetett...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.03.17. 10:56:04

Korn! Kitartás, már kint van a reklámrejtvény:)

geb@sz 2010.03.17. 11:28:21

A zene meg alatta: Mr. Láva láva...

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.03.17. 11:47:21

Ugyan ez csorgó csokival és "Vegyél Lindt csokit a Duty Free Shop-ban!" táblával? :D

Zölderdő Béla 2010.03.17. 11:47:32

Tényleg szép, meg ötletes, meg minden, reklámnak tökjó.
Kár, hogy Pompeit amúgy nem lávafolyás tüntette el, de ez mellékes.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.03.17. 11:57:26

Gyertek, és játsszatok a kütyüsop ajándékáért a rekléámrejtvény rovatban!

(Ilyen se volt még, magamat spammelem, amiért egésezen bizonyosan a reklámpokol tüzén fogok égni, ahol egész álló nap Maxi King szpotok mennek majd, óránként megszakítva egy kis jégkockacsörgésessel.)

h4z4rd 2010.03.17. 12:27:06

@korn: höhöhö, ez bizony bombagól! :D

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.03.17. 12:30:58

Ez mekkora!! :D
Gondolom nem Ferihegy... :S

movhu 2010.03.17. 13:21:36

Többször jártam Pompeiben, óriási élmény feltekinteni a Vezúvra és belegondolni mi volt ott 2000 évvel ezelőtt. Igaz, a láva nem ért le odáig, csak a hamu :)
Az a baj, hogy ami igazán érdekes a városból, azt nem lehet bevinni egy múzeumba. Az érzés benne az igazi, hogy ott jársz egy jó állapotú városban, ahol csak a tetők tűntek el, a többit konzerválta a hamu, elég időutazós feeling. Közben szinte látod magad előtt a boltban az árukat, a tömeget a tereken...aki tudja ne hagyja ki.

thinker_ 2010.03.20. 19:19:45

van még olyan négyzetcentimétere a földnek, amit nem reklám borít? és akkor csodálkoztok, hogy az ember meggyűlöli őket.

kezdi.cs 2011.01.06. 21:15:15

Ez egy nagyon jól kivitelezett reklámfogás, hogy így alakították ki a reptéri csomagkihordót. Összhangba hozva a hatalmas plakátokkal. Szerintem a helyválasztás a legsikeresebb, mivel olyan emberek láthatják akik nagyobb távolságokon is utaznak(nem félnek eljutni Pompei-be). Nem hiszem hogy ekkora sikere lenne egy bevásárlóközpont mozgólépcsőjén, ahol az emberek egyik standból a másikba rohangásznak.

Dr.pillango 2011.01.07. 22:00:47

Ez egy jól átgondolt reklám így a képeket megnézve is kedvem egy ilyen valóság helyzetbe bekerülni ahol körülvesz a szinte már forró lávarajz. Egy ilyen szimulációt kipróbálnék én is szívesen már csak a hamu és a füst hiányzik...

szbarnaus 2011.01.07. 22:30:23

Az ambient reklámok elterjedt változata inkább, hogy a szemlélő helyváltoztatásával jön ki az igazi mondanivaló. Az eddig általam legtöbbet és kedvelt reptéri ambientek az összemosódó lépcsők, nameg a padló-reklámok.

MIndenképp a kreatív abban nagyon jó, és ötletes, hogyha utánanézünk, a pompeiiben a már vrosban érkező lávafolyam is lelassul arra a hasonló sebességre, amilyennel a csomagkihordó is működik.
Ugyanakkor a reptereken egyik legnagyobb félelem az elveszett csomag. Éppen ezért, a lávát idéző felületen jövő csomagunk elgondolkoztat milyen szörnyűségeken mehettek át a pompeii lakósok. Mindenképp szerintem egy nagyon jól eltalált és figyelemfelkeltő kreatív.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása