Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Have it your way! - hangzik a Whopper szlogene, arra bíztatva a vendégeket, hogy kérjék úgy a hamburgerüket, ahogy ők szeretik. A Burger Kingnél ugyanis elvileg bármit kérhet az ember a hamburgerébe, legyen az extra sajt, plusz uborka, de talán még spongyabobos herkentyűburgert is csinálnak, ha kéred. Erre a lehetőségre úgy próbálták meg felhívni a vendégek figyelmét, hogy a sorbanállás közben lefényképezték őket, majd a sebtiben készült portrékat rányomtatták a hamburger csomagolópapírjára. Így a vásárlók személyre szabott, a saját fejükkel díszített csomagban kapták a szendvicsüket. A felvételek tanúsága szerint mindenki marhára boldog volt attól, hogy pofánfotózták az étteremben, de az is lehet, hogy azokat, akik nem vették jónéven ezt a húzást, valahogy véletlenül kifelejtették a promóanyagból. Merthogy maga az ötlet ugyan jópofa, viszont egy közepesen fejlett adatvédelmi biztosnak égnek állna tőle a haja. Én azt hiszem, csak mosolyognék a dolgon, de el tudom képzelni, hogy egy öntudatosabb vásárló olyan pert akasztana a BK nyakába, amilyet még Ernő sem látott.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.