Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Humanicos cipőben pöttyös bugyit is hordhatsz

Az utóbbi napokban talán mindenkinek feltűntek az utcán a Humanic legújabb kampányának plakátjai. Nekem esélyem sem volt arra, hogy ne vegyem észre őket, ugyanis furcsa módon többen is felhívták rájuk a figyelmemet. Ennél is furcsább volt, hogy a levélírók egy része amiatt ajánlotta őket a figyelmembe, hogy ilyen jó reklámokat hazai óriásplakátokon már rég látott, valaki meg azért ragadott billentyűzetet, hogy lefitymálája őket. Mielőtt a blogra kiraktam, gondoltam érdemes megszondázni a közvéleményt az addict facebook oldalán (vigyázat ez a mondat nyomokoban önreklámot tartalmazhat!). Az előzetes "közvéleménykutatás" meglepő aktivitást hozott, több mind 40-en nyomtak rá tetsziket, míg 24 hozzászóló épp hogy heves nemtetszésének adott hangot.

Bennem is ambivalens érzések vannak a kampánnyal kapcsolatosan. Egyrészt a Shoemanic fősorral futó reklámokhoz (amelyeken nők csókolgatták meg nyalogatták a cipőket) képest hatalmasat lépett előre a Humanic kommunikációja. Ezekre a hirdetésekre jó ránézni, szépen össze vannak rakva, van mögöttük vizuális koncepció, és ami manapság ritkaságszámba megy, egy épkézláb kampánygondolat is felfedezhető. Merthogy a Humanicban vásárolt cipők annyira de annyira faszák, hogy a többiek nem fogják tudni levenni róluk a szemüket. Így aztán ha akarod, akár a galócás bugyidat is kilógathatod, mert a bamba srác az irodában úgyis csak a magas sarkúdat fogja bámulni. És itt érzek én egy kis disszonanciát, mert bár a gondolat kerek, a képek valahogy nem igazán használják ki a kampánysorban rejlő lehetőséget, és megmaradnak a nagyon egypontnullás variációknál ( a burásat például most így hirtelen ha agyoncsapnak se tudnám megmondani, miről is szól) . Nektek hogy tetszik a kampány? Ünnepeljük vagy dobjuk le dulván a padlóla? (kép:kontár.blog)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr381861015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dianafan9 (törölt) 2010.03.23. 12:52:27

mikor a búrást először megláttam, azt hittem, hogy az a rubint réka, és valami sztori magazint, vagy mit reklámoz.

aztán elolvastam, de valahogy nem áll össze még mindig.

korn · http://www.facebook.com/pages/Reklamvers-mindenkinek/135522226476780 2010.03.23. 13:36:45

kivitelezését tekintve mindenképpen kiemelkedik a hazai átlagmezőnyből, amiért mégis sokaknak szemet szúr( a codálatos Humanic cipőkön túl), az a már felvetett finomhangolási problémák miatt lehet.

érzem és értem, h az alkotók egy geges szituációt akartak megteremteni úgy, hogy mindeközben a print egy megsztájlingolt divatfotó benyomását keltse, azonban a végeredményen egyik törekvés sem kerekedett felül, a gyerek a két lába között elveszett ;)

A fősor így köszönő viszonyban sincs a beállítással.
A csaj nem úgy tűnik, mint aki ideges, feszült lenne azért, mert vmilyen transzcendens, pszichedelikus oknál fogva kilátszik a gombamintás bugyija. Ergo nincs értelme fősornak:

Nyugi! Csak a cipődet nézik.

Ráadásul a fiatalkori Vágó István-imitátor playboy kollégán sem érződik a Humanic-effekt, és nem fókuszál delejezett droidként hamupipőke topánjára.

Összességében sztem a printkampány egy ígéretesnek indult támadás, ziccerrel, de kapufával a végén.

nagyon kíváncsi lennék Lobelt Ledfold véleményére is :)

Pionír Pál 2010.03.23. 14:06:38

A búrában ég, füstöl a haja. Öt méternél messzebbről nehéz a percepció, de közel mentem.

Globál a kampány, az osztrák Flairben is láttam németül. Mielőtt elkezdjük dícsérni/szidni a magyar kreativitást.

kutyajó 2010.03.23. 14:17:35

@bőlény: ...ennyit arról, hogy csak a cipődet nézik :D A finomhangolás egy feltűnően nem szép nővel is kezdődhetett volna. Na, persze a Humanic nem akarja, hogy csúnya nők hordják a cipőit. Meg a vásárlók se akarnak úgy kinézni, hogy csak a cipőjükre lehessen ránézni. Van némi katyvasz itt, de a cipőnyalogatósat mindenképpen üti.

proto-n 2010.03.23. 14:50:20

jók ezek, csak az bennük a probléma, hogy az ember rohadtul nem a cipőt nézi :D
és ami azt illeti nem is a logót

tehát ha öt perce megkérdeztél volna, hogy mit reklámoz, annyit tudtam volna mondani, hogy valami cipőt (mivel nem értettem a reklámot eleinte egyszer megnéztem mi van a pöttyökön kívül, de egyáltalán nem fogtam fel, hogy humanic reklám)

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.03.23. 15:20:22

Jó a popsi, tehát tetszik a reklám, de rossz a reklám, mert pont a popsi miatt ellentmond magának. Ez most vagy baki, vagy tudatos, figyelemfelkeltő disszonálás. Ergo: a képet hazavinném, a reklámra meg berzenkedek miatta.

a pynás 2010.03.23. 15:37:54

Mondjuk azok se semmik, akik a fasszal szavazást reklámozzák. Az is megérne egy posztot.
www.youtube.com/watch?v=ME4QhMlVXuo

konyvelomo 2010.03.23. 15:39:01

Ötletes, üdítően friss kampány a mai mezőnyben. Messze a zseniálistól, de korrektül megtervezett, végiggondolt, felépített reklám.

A csaj nem vonja el annyira a tekintetet h minden más a háttérbe szoruljon, viszont van egy mondat, amit jó eséllyel azért elolvasunk és ITT indul be a mechanizmus - összerakod a történetet és az marad meg h ötletes és jééé ez a humanic...

NIN|JA (törölt) 2010.03.23. 19:30:25

Akkor ez most nem is hazai?
Pedig a pottyos bugyi miatt azt felteteleztem...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.03.23. 19:49:13

@NIN|JA:
Igen, én is benéztem, és azt hittem van itt egy hazai kampány, amiről lehet vitatkozni. Így most már nyugodt szívvel lehet viszont szidni:)))

Netuddki. 2010.03.23. 20:30:34

Hát nem tudom. A plakáton ami elsőre eszembe jutott erről a cipőről:
Birodalmi rohamosztagos.
Tú-tú-tutú...

NIN|JA (törölt) 2010.03.23. 20:31:15

@reklámbuzi: majdnem elhittem Neked!
...de nem en nem akarom szidni. Nem a legjobb, de nekem hetvegen rogton szemetszurt az oriasplakat rengetegben, mondjuk se humanic-ot nem hordok, se magassarkut...de a 20 lyuku martensemet eleg sokan megcsodaljak. Ezert nekem vicces es meg igaz is.

Meg igazan ronda se vagyok...;)

ne most 2010.03.23. 20:32:51

Ezentúl a Humanicról biztos nem a cipő jut eszedbe.

mateutja 2010.03.23. 20:52:14

"Nem szeretem a lábamat" címsorú plakát jutott először eszembe erről. És a "Nincs DE!" poszterek.
Mi is erre a szakszó? Biztos van rá valami hivatalos terminus. Mikor egy másik termék kampányát meglovagolva hirdeti a saját termékét. Az eredeti médiaanyagot megelőző kampánynak tekintve.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.03.23. 22:41:25

igen,én megkérdeztem, a búrás szerintük mit jelent, de nem volt annyira egyértelmű a szavazás ezidáig.

Mylady 2010.03.23. 23:03:40

Nőként: a plakátokat többször megnéztem, a cipőket megcsodáltam, hogy humanic, azt láttam, viszont a pöttyös bugyi nem tűnt fel...

fds7543 · http://duplaklikk.blog.hu 2010.03.24. 00:11:48

van ebben a reklámban egy olyan technika, aminek nem tudom van-e neve, meg nem tudom szándékos-e, de pár alkalommal már fedeztem fel reklámokon.
A következőre gondolok: nagyjából összerakható egy koncepció, hogy általában véve mit üzen a reklám, de marad hiányérzet, mert nem értem teljesen.
tehát érteni vélem, de nem áll össze a poén úgy igazán, valami hiányzik még a képből. és felmerült bennem többször, hogy ez direkt van. mert én ahányszor meglátom ezt a reklámot, mindig pár percig ezen morfondírozok, hogy mi a poén, mi az a kis plusz, amit eddig nem értettem meg, és amitől kerek lesz - és ami nem létezik. és ezáltal sokkal több figyelmet szentelek neki mint más reklámoknak.
sajnos nem tudok most korábbi példát mondani, de emlékszem hasonló élményre más reklámokkal kapcsolatban.

Lúdtalp 2010.03.24. 06:45:45

A humanic cipők gyatrák. Én már csak tudom.

Plumper 2010.03.24. 07:54:33

valami jó, nagyseggű néger ribancot is tehettek volna a plakátra. rá lehetne rántani a buszmegállóban.:-D

Füredi 2.0 (törölt) 2010.03.24. 08:20:45

@fds7543: Igen, itt nincsen poén. A csaj direkt kirakja a seggét, de nem azt nézik, hanem a cipőt. Akkor nem jó az, hogy "nyugi". Pont fordítva, valami hibának kellene lennie a csajon, amit leplezni akarna, és ez hál' istennek a cipővel sikerül is.

Egyébként nem tetszik, szimpla segg-reklám.

NIN|JA (törölt) 2010.03.24. 08:56:08

Alapvetoen ez egy noknek szolo reklam, ebbol kovetkezik, hogy nem a pottyos bugyi a kozponti elem. Szertintem a nok ismerik ezt az erzest, amikor a ferfiak ugy bamulnak, mint ehes ragadozo.
Ettol eltekintve a kep tenyleg nem stimmel.
Egy no nem nezi a bugyit, hanem eloszor a headline-ra figyel, a pasira es vegul a cipore. A no arckifejezese pedig egyaltalan nincs osszhangban a mondanivaloval.

A pasik eloszor a bugyit nezik, aztan a not es vegul a headline-t, amennyiben a kepen lathato no vonzo.

A marka viszont mindket esetben alulmarad, mert annyi ideig csak egy szakmabeli nezi a plakatot.

NIN|JA (törölt) 2010.03.24. 09:01:00

Arra gondoltam, hogy a celkozonseg nem lett jol felmerve.
Mindket nemnek akartak imponalni, de tul sok lett a kulonallo elem.
Nem igazan vezeti a szemet, ezert sok ido kell az ertelmezesehez.

gyozike (törölt) 2010.03.24. 09:25:53

Még jó, hogy a csávó abból a szögből nem látja a csaj fenekét, így tényleg csak a cipőt tudja bámulni (meg esetleg a csaj mellét)

PointeDuLac (törölt) 2010.03.24. 09:27:10

Kár,h amúgy a Humanic cipők minősége a béka s*gge alatt van.

akos147 2010.03.24. 09:40:10

az feltűnt valakinek, hogy a fickó abból a szögből nem is lát rá a bugyira?

Affeneegyemeg 2010.03.24. 09:59:43

A buráson a legcikibb az a pillanat, amikor a csajnak bekattan, hogy a bugyiját stírőlik egy NŐI fodrásznál!

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2010.03.24. 10:00:29

@akos147: Fel. Mindössze a pasit kellett volna előtérbe tenni, ahogy utánanéz a nőnek. Dehát ez nyilván nem olyan látványos, mint amikor a segget betolják közvetlen az arcodba...

Ami számomra mókás volt, az az a tény, hogy bár a reklámblokkot tudtam azonosítani, csupán most a cikkből jöttem rá, hogy Humanic reklám.
Ennyit az "üzenet" hatékonyságáról...

krampam 2010.03.24. 11:29:17

primitív, sex-orientált szar. képileg persze nem olyan rossz, de az sem extra.
persze, mindenki (ffi) begerjed a hosszú combjára, de pl a nőknek nem valószínű, hogy bejön, illetve gáz, hogy csak ilyen eszközökkel akar valaki eladni valamit.
azt hittem, ennek a korszaknak már vége... sajnos, úgy tűnik, sosem lesz...

Chalabre 2010.03.24. 14:54:27

Nőknek akarnak eladni férfiak figyelmét és nyáladzását felkeltő formás, kis női seggel? Már megint frusztrálják szegény nőket!

Chalabre 2010.03.24. 14:59:35

Melyik férfi nézi először inkább a nő cipőjét (légyen az akármilyen csodaszép), ha egyszer a seggét is megstírölhetné? Tegye fel a kezét! Na, cipőfetisiszták?

Chalabre 2010.03.24. 15:05:59

@gyozike:

@akos147:

Először én is ezt nem értettem, aztán rájöttem, hogy az üzenetnek csak úgy lehet értelme, ha egy tükör felé halad a nő, és nem látja, hogy a pisi után fennmaradt a szoknyája, csak azt, hogy a pasi stíröli, ezért néz vissza, hogy vajon miért. A tükröt valahogy megjeleníthették volna.

De ha már ilyen áttételekkel kell megérteni egy reklámot, s közben még számtalan emberi ösztönökkel való ellentmondással szembesül az ember, akkor ez nálam nem reklám. Egyből le kellene esnie. A plakát nem filozófiai gondolkodtatásra találtatott fel.

NIN|JA (törölt) 2010.03.24. 17:38:56

@Chalabre: engem nem frusztral, sot inkabb hivogato az a fenek, bar mondom en eloszor a headlinera figyeltem fel.:)

kutyajó 2010.03.25. 14:23:51

@PointeDuLac: na látod, itt a magyarázat, hogy miért seggel reklámozzák. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása