Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Miben hasonlít egy reklámügynökség egy kocsmához? Alkohol nélkül nehezen lehet kibírni odabent, csocsótudás nélkül pedig nehéz érvényesülni. Ezért örültem nagyon annak, hogy a Heineken végre rendesen felkarolta ezt a sportot, már ha annak lehet nevezni, bár ha a sakk az, akkor a csocsónak olimpiai számnak kellene lennie. Nem cifrázták túl a dolgot, nem öncélúan trükköző nagymenőket kezdtek el mutogatni, hanem az átlag csocsóst célozták meg a filmjükkel. Ebben a sportág egyik nagyágyúját kérték meg arra, hogy lássa el tippekkel a kocsmák és reklámügynökségek népét. Van itt jó tanács kezdőknek, haladóknak, na meg egy kis parasztvaku a biztonság kedvéért. Akinek ez már mind megy, attól elnézést kérek.
via:mosoda
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.