X-Faktor, Zs-kategória?

A két konkurens kereskedelmi csatorna között hatalmas csata várható a tehetségkutató műsorok terén, hiszen az RTL a Megasztár ellen indítja a világszerte sikeres X-Faktor hazai verzióját. Még el sem kezdődött azonban a műsor, mégis máris 2:0 arányban vezet a TV2. Egyrészt éppen tegnap szúrta magát nemes testrészen az RTL, amikor felszámolta teljes kommunikációs igazgatóságát, amely a műsorok bulvárban való szerepléséért is felelős, nagy előnyt adva a teljes csapattal ezen pörgő TV2-nek. Másrészt elindult a műsor reklámkampánya, ami olyan, mintha a TV2 csinálta volna, hogy elrémíssze a nézőket a versenytárs tehetségkutatójától.

A kampány legfontosabb eleme egy "vírusfilm", ami persze nem az, csak az szeretne lenni. Az egy ideje már minden bannerből folyó reklám főszereplője egy a szó rossz értelmében idegesítő karakter, aki a Ford Fairlane-ből ismert Zuzu Petals figuráját igyekszik lemásolni. Hogy-hogy nem, őt is Zuzunak hívják, és legnagyobb gondja, hogy egy vattacukorral a kezében, csökkent értelmű bulldogját maga után húzva megtaláljon egy űrhajót vagy micsodát. Az, hogy pontosan mi is történik a filmben, hogy egyszerű járókelőből hogy alakul át hirtelen riporterré, hogy kerül köré egy komplett tévéstáb, valamint hogy kihez beszél a mikrofonba, amikor evileg nincs is mellette senki, nem derül ki a filmből. Mint ahogy az sem,hogy miért jó vagy vicces az, hogy a végén megtalál egy nagy X jelet a földön.

Talán arra építhettek a készítők, hogy az emberek majd annyira utálni fogják, hogy épp ezért küldik tovább ismerőseiknek. De még ha így is lenne, el nem tudom képzelni, miért lenne jó a csatornának, hogy még az indulás előtt a porba rántsa a műsor imidzsét, és már az első adás előtt vércikivé tegye az X-faktort. Van közöttetek valaki, akinek a beszédhibás Zuzu rózsaszín haján és a francia bulldogon kívül tetszik ebben valami?

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1/5)

Címkék: reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr951888655

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Megafaktor - csatornák harca 2010.08.24. 10:11:48

"Hát inkább x-faktor, mint 5.-re a megasztár, ami annyi sz.rt adott már az országnak!""...kérdés, hogy a magyar nézők kíváncsiak-e a szórakoztatóipar mocskos küzdelmeire, vagy inkább csak könnyes dalokat akarnak hallgatni a semmiből, a c...

Trackback: Üvölts te is! 2010.04.02. 12:18:19

...az a bizonyos megmagyarázhatatlan plusz, amitől valaki több, jobb, ismertebb és elismertebb lesz, mint mások.Khm. X-faktor. Nem egy kimondott PR-cikk következik, tehát aki már látatlanul is elkötelezett híve a műsornak és/vagy a más országokban ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsur24 2010.04.02. 11:34:18

Nem semmi ez a nő, meg a szemtanú Madonna kutya. ááááááá

2010.04.02. 11:58:00

gondolkoztam azon hogy ez van-e annyira szar hogy már jó? de azt hiszem ez csak szimplán szar

Bocimaster 2010.04.02. 12:15:41

Én nem bírtam végignézni.

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.04.02. 12:21:27

Én az újsághirdetésük mellett nem bírtam elmenni, be is tettem ezt a cikket trackback-be. Akit érdekel az említett posztom, itt találja: korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/2010/03/28/uvolts_te_is

Bankoscsávó 2010.04.02. 12:22:48

Hijnye azáldóját, ez deszar!

Pedig kint egész jó kis műsor az X Factor, de valahogy nem tudom elképzelni, hogy ezt a retekklub is jó minőségben tudja összehozni.

shitgun 2010.04.02. 12:28:52

Ismerem a kiscsajt, cuki. A reklámmal szerintem olyan nagy baj nincsen.

FantomFőtusz (törölt) 2010.04.02. 12:30:23

Nem szép dolog értelmi fogyatékosokkal kisfilmet forgatni.

fabien 2010.04.02. 12:32:35

Sztem pont elérte a célját a szar film. Beszélünk róla, blog készült róla.
Néha a rossz reklám is jó reklám ha érted mire gondolok.

Mondjuk nekem a f@szom kivan ezzel a sok "tehetségkutató" műsorral már.
Vicc hogy az emberek még ma is elhiszik hogy azért csinálják, hogy felfedezzenek olyan "nagy tehetségeket" mint ........ Itt a sor végtelen lehetne, el sem kezdem.

Szennyműsorok nagy nézettséggel.

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.04.02. 12:34:10

@fabien: És most képzeld el, hogy JÓ vírusfilm és úgy készül bejegyzés, úgy születnek kommentek és kritikák ;)

KuruczA 2010.04.02. 12:40:05

Szégyen, ha valaki ezért a hülyeségért még pénzt is fizetett valami kontár, magát marketinges cégnek nevező béna bandának.
Szar.
Tehetségkutató ??? :) Mennyi bőr akarnak lenyúzni még erről a témáról. Nem mindegy mi a műsor címe? A bevétel a tulajnak megy, mindenki más eszköz.

KenSentMe 2010.04.02. 12:44:31

Kövezzetek meg, de nekem tetszik.. mondjuk azt hiányoltam, hogy a kiscsaj a végén nem nyallja ki Madonnát.

kúrórudi 2010.04.02. 12:44:52

Kedves posztoló:

"Van közöttetek valaki, akinek a beszédhibás Zuzu rózsaszín haján és a francia bulldogon kívül tetszik ebben valami?"

Az a jó benne, hogy te is írtál róla. BESZÉLSZ RÓLA. ÍRTÁL RÓLA EGY POSZTOT. TERJESZTED.

Érted?

Ha nem az se baj.

ragamust 2010.04.02. 12:51:41

úúúúú,de gagyelló.

zaq 2010.04.02. 12:53:07

@shitgun: pont ezen gondolkoztam, hogy ez "Cuki vagyok"?
www.youtube.com/watch?v=3IiezmXQSmA

btw a statiszták ebbe beleegyeztek, vagy hogy van ez jogilag?

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.04.02. 12:54:46

@kúrórudi: nézd meg mit írtam fabien-nek hárommal feljebb ;)

A Kárpátok Ostora 2010.04.02. 12:59:11

Ez a "de jó, beszélünk róla, ez volt a cél" érv fals.
Morvai Krisztináról és Lendvai Ildikóról is beszélnek sokat, mégsem piszkálnám meg bottal egyiket sem, szavazni meg végképp nem fogok rájuk.
Nem tudok elképzelni olyan célcsoportot, akit ez a rakás szar kíváncsivá tett volna az X-faktorra, márpedig a cél nyilván ez volt.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.04.02. 13:02:37

@kúrórudi:
Ez az a hozzászólás, amiből nagyon sok volt a blog indulásakor, de szerencsére egyre kopik. Talán azért, mert a kommentelők többször járnak errefelé, és megértenek néhány összefüggést a reklámokkal kapcsolatban.
Az első ilyen tévhit, hogy egy vírusnak annyi a célja, hogy sokan lássák, és ha pörög a számláló, akkor elégedett az ügyfél, munka letudva. De mire jó, ha egy vírusfilmről, és annak kapcsán egy építeni kívánt márkáról azért beszélnek, mert szar?

Vegyünk például téged. Ha csinálna rólad valaki egy kisfilmet, ami arról szólna, hogy te milyen jó fej vagy, és azt csomóan megnéznék, akkor boldog lehetnél, hiszen mindenki megtudta, hogy te egy király csávó vagy. Ezzel szemben készülhet rólad egy rosszindulatú, lejárató filmecske, amiből az derül ki, hogy ritka nagy tapló vagy. Akkor is ugyanolyan boldog lennél, hogy terjed a film, és egyre többen gondolják rólad, hogy egy sültparaszt vagy? Ugye nem, pedig pörög a számláló, elvileg boldognak kellene lenned.

Miért lenne jó az RTL Klubnak, hogy ahelyett, hogy az emberek azt gondolnák róla, hogy ez egy cool, fasza műsor, az rögzül bennük, hogy kontárok készítik? Ha nem a megfelelő üzenetet juttatod el a célcsoportodhoz, akkor tök feleslegesen erőlködtél.

Macska rúgja meg 2010.04.02. 13:06:31

Édes istenem... Némítva is bele-beletekerve tudtam "végignézni"... Életem céljának fogom tekinteni, hogy semmilyen módon ne kerüljek további kapcsolatba ezzel az X Faktorral, bármit is akar jelenteni.

felician 2010.04.02. 13:15:13

ez de szar, jesszumpepi
ilyet másodikos gimnazisták szoktak csinálni
nagyon gáz

Izo 2010.04.02. 13:22:22

Lehet, hogy emiatt rúgták ki a kommunikációs osztályt?

Anakré 2010.04.02. 13:22:43

Ez nem Erzsike (Balázs Show szuperhôse)?

Squazee 2010.04.02. 13:25:46

Ez nem hogy nem jó, de annyira béna, hogy még csak ezért sem terjeszteném tovább.

TH 2010.04.02. 13:26:28

@felician: ne sértegesd a gimnazistákat! :)

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.04.02. 13:30:19

Már kezdtem izgulni, hogy lesz egy műsor valamelyik kertévén, ami mellett pontosan ugyanabban az időpontban nem ugyanolyan műsor megy a másikon. Nagy kő esett le most.

Az egyetlen értékelhető beszólás szerintem spontán reakció: "Nem vagyok allergiás, de ez marha közel van hozzám." Hehe, ez legalább vicces volt. A többi agyhalál.

daigoro 2010.04.02. 13:32:29

A blog visszatérő rákfenéje a „nem baj, ha szar a reklám, csak beszéljenek róla” végtelen laikus ostobasága (aminek különös bájt ad, hogy minden dilettáns hozzászóló privát éleslátása ékköveként tálalja).

RB-t kiegészítve történelmi visszatekintéssel: ez az elv a múlt században volt igaz (akkor is megszorításokkal), amikor internet híján a szájreklám útján terjedő hírek valóságtartalmáról senkinek nem volt első kézből származó információja. Akkor volt igaz, amikor internet híján ezek a hírek egyetlen forrásból származtak. Ma, amikor valami rengeteg forrásból megerősítve minősül szarnak, ráadásul erről pillanatok alatt mindenki személyesen is meggyőződhet, a szar reklám azt jelenti: a reklámozott valamit ne próbáld ki. A hír obskuritás hiányában nem generál kíváncsiságot, nem késztet személyes kipróbálásra - simán negatív prekoncepciót ültet el, amit legtöbbször lehetetlen pozitívba fordítani.

Môžeš mi pomôct'? 2010.04.02. 13:43:51

@daigoro: és mennyire igazuk van. Nem a csajt akarja eladni a filmecske. Az irritáló picsa MINDIG bejön, legyen Budapest Bank, Vatera vagy az a három a nemtommilyenbanktól. Vagy ez. Egyszerűen egy irritáló picsában megvan a WTF faktor, a LOL faktor, meg a satöbbi, és kész. Aki ezt vitatja, az a kettes fizetett ügynöke, és legbelül ő is tudja, hogy annál lejjebb már nincs hová, max az mdf-hez.

Escobar888 2010.04.02. 13:45:17

Az első részek mindig jók ezekben a műsorokban. A sok szerencsétlen aki azt gondolja, hogy mekkora tehetség.
Aztán amikor a középszar előadok versenyeznek az már teljesen érdektelen. Tisztelet a kivételnek akik valóban tehetségek...nem mindig a nyertesek!

Dr_utcai_arcos 2010.04.02. 13:48:24

Ezt most megnéztem. Valahol ezt látni kellett volna már? Nem jó, nem rossz, teljesen hidegen hagyott. De inkább gyenge. De nem ezzel fogja magát lejáratni a műsor.Úgyis az nyer aki legalább 1 héttel korábban kezd!

Môžeš mi pomôct'? 2010.04.02. 13:48:30

Jobban meggondolva a csajt is kipróbálnám, ha őt akarná eladni a cucc - szóval okésabb, mint első ránézésre tűnik! Hiába, mellényúlni csak a kettes tud. De legalább jól fizet?

Dr_utcai_arcos 2010.04.02. 13:51:08

@Môžeš mi pomôct'?: el a kezekkel Emesétől :). Mit is szoknak itt mondani ?Sunáznám?

Szabó Patrícia 2010.04.02. 14:09:09

Szerintem aki még mindig ott tart, hogy "jó, mert beszélnek róla", és leszarja, hogy mit mondanak, az tényleg üljön le végre, és ne égesse magát tovább.

Ennél ostobább vélemény már nem nagyon létezik a reklámok világában. A Tescoról évekig beszéltek a rohadó hús meg a többi mocsok miatt, toplistás téma volt, könyvet írtak róla, tévében tolták, az utcán mindenki tudott róla. És? Akkor ez jó volt a Tesconak?

Mostanában próbálom magam visszafogni a kommentekkel, de ez a "jó, mert beszélnek róla, bármi is az" mindig kiveri a biztosítékot a fejemben. Főleg, amikor ilyen nagy arccal oda tudja bökni mondjuk egy "kúrórudi", hogy:

"Az a jó benne, hogy te is írtál róla. BESZÉLSZ RÓLA. ÍRTÁL RÓLA EGY POSZTOT. TERJESZTED.

Érted?

Ha nem az se baj. "

Értem, ember, az a baj. Te meg nem.

bluesilver 2010.04.02. 14:09:22

A videó eleje a tóval és a vasútállomás az Dunakkeszi-alsó vasúti megállóhely. Ismerős környék, nekem csak ennyi tetszett az egészben :)

Pszt! 2010.04.02. 14:10:53

Ez rohadt jóóóóóóóóóóóó!
Hajrá X-faktor! nyomd le a köcsög tv2-t!

Dr Kangörény 2010.04.02. 14:15:38

Csak ámulok és bámulok...

Kirúgták Rényiéket, erre az indexes blogokban rögtön nyerőe veszik a tv2-t anélkül, hogy egy perc is adásba került volna a műsorokból, azzal az érvvel, hogy kommunikációs igazgatóság nélkül a másik csatorna rögtön nyerő pozícióba kerül? A szabóz szerint csa 1:0, itt már 2:0 az eredmény.

Azért nem kéne ennyire hasraesni ettől. A két műsor majd megküzd egymással, de nem a reklámok fogják eldönteni melyik a nézettebb.

Az én környezetemben legalábbis mindenki leszarja az önreklámokat.
Ti meg simán túlértékelitek a szakmátokat.

A mellékelt video egyébként valóban szar, a levont következtetésetek (2:0) szintén.

Tomzone 2010.04.02. 14:21:47

Ma mar a 2. olyan szuk latokoru blogger, aki tenyleg komolyan azt hiszi, hogy a kommunikacios reszleg leepitese azt jelenti, hogy nem tudnak majd eleg eroforrast forditani a fontos projektekre. Kulso profi ugynoksegek vegzik majd ezt a munkat projektrendszerben, az allando fizetesen tenyesztett belso emberek helyett...

Szabó Patrícia 2010.04.02. 14:22:53

@Pszt!:

Tényleg csak a szakmai kíváncsiság hajt, amikor megkérdezem: mi a "rohadt jóóóóóóóó!" ebben? Tényleg érdekel, talán valamit nem vettem észre, amit most bepótolhatok...

Dr Kangörény 2010.04.02. 14:23:51

@bulgakov: Azért egy tesco-t a média világával összevetni elég butaság.
Ha szar a hús és arról beszélnek az emberek, akkor az valóban nem pozitív.

Azonban, ha egy celebről, vagy egy műsorról terjednek negatív hírek, az nem biztos, hogy árt nekik. Szerencsétlen Paudits Béla pl. simán elvegetálhatna halálig anélkül, hogy bárki hallana róla, ha annak idején nem kezd el minősíthetelenül paraszt módon viselkedni a tv-ben.
Tehát neki megérte.

Mateahos 2010.04.02. 14:23:56

Mindig van lejjebb....ez borzasztó

Szabó Patrícia 2010.04.02. 14:25:32

@Kangörény_:

"Az én környezetemben legalábbis mindenki leszarja az önreklámokat.
Ti meg simán túlértékelitek a szakmátokat."

1. Hogy érted, hogy "önreklám"? A többit nem szarjátok le? Csak az önreklámot? A többi miért jobb? (komolyan érdekel)

2. Mindenki túlértékeli a szakmáját, vidd el a kocsidat egy szerelőhöz, és egyből érteni fogod, miről beszélek. De talán az is elég, ha bemész egy postára.

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.04.02. 14:26:27

@Tomzone: Szerinted eddig a belsős emberek csinálták a reklámanyagokat? :-/
Csak a rend kedvéért: "A történetet egy hazai ügynökség találta ki, a magyar csapat tehát szabad kezet kapott a műsor angol szervezőktől." (Forrás: www.zenekarokaz.hu/xfaktor/x-faktor-videok/az-x-faktor-image-filmje)

KFV · http://korosfeltunesiviszketegseg.blog.hu/ 2010.04.02. 14:29:32

Egészen pontos adatok az elkövetőkről:

X-Faktor
Hirdető: RTL Klub
Márka: X-Faktor
Reklámügynökség: Beton Agency
Médiaügynökség: Starcom
Online ügynökség: Alchimédia

(Forrás: www.kreativ.hu/cikk.php?id=26251)

daigoro 2010.04.02. 14:33:52

@Môžeš mi pomôct'?: "Nem a csajt akarja eladni a filmecske. Az irritáló picsa MINDIG bejön."

Első két mondatod lehetséges ellentmondásai közül melyikre gondolsz? Hogy lehet bár valaki ellenszenves, oda fogok rá figyelni, és elfogadom, amit mond?

Ami a negatív felhanggal terjesztett videókat illeti: ha az embereknek azt mondják, hogy valami szar, akkor azt fogják levenni belőle, hogy az jó és kell nekik?

(Az irritáló picsa mindig bejön? Mi az, hogy bejön? Szórakoztat? Megmozdít bennem valamit? Másképp gondolok, vagy legfőképp: másképp csinálok a hatására valamit? És mindezt a reklámozó szándékai szerint? Mert csak ez számít. Ha valami csak szórakoztat ("bejön") és nem teszek semmit másképp, szórakoztató tartalomról beszélhetünk, de nem reklámról.)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.04.02. 14:34:08

@Kangörény_:

Én mint indexes blog? Megtisztelő:))
Mellesleg egy cseppet sem érdekel, melyikük jön ki győztesen, amennyi tévét nézek, abból egyik se tartaná fenn magát. Amikor utoljára Barátok Köztöt láttam, még élt a tetőről lelökött Ákos:)

Tichamér · http://kutyushop.blog.hu 2010.04.02. 15:07:39

@reklámbuzi: Nekem erre van egy elméletem, ami viszont tovább megy az általad leírtakon. Valóban rossz imidzset is terjeszthet egy rossz vírus/gerilla kampány, viszont az emberek egy idő után az embereknek valamiért eszébe fog jutni a reklámozott termék, és mivel az idő megszépíti az emlékeket, nem biztos, hogy negatívan gondolnak vissza rá. De ez egy szar reklámfilm esetében könnyen megeshet.
Szóval ha más nem, a pszichológiája hosszú távon be is válhat. Ez a reklám mondjuk szerintem nem ilyen, én legalábbis el is feledkeztem róla, egészen mostanáig. Fene a posztodat :).

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.04.02. 15:16:51

@Tichamér:
Fel a fejjel! Figyeld csak meg, eltelik néhány év, és mire az X-faktornak vége, már meg is szépültek a kampánnyal kapcsolatos emlékeid!

Sierpe (törölt) 2010.04.02. 15:59:43

Azért az öreg "hahaa, mindenkinek van jele" mondatán röhögtem :D
amúgy szerintem sem igazán jó ez így

John C. Arvay 2010.04.02. 17:16:21

@reklámbuzi: de ki az az Ákos? :)

Egyébként meg én nem vagyok reklámos, úgyhogy tudok úgy nyilatkozni, mint a "nép egyszerű gyermeke". Tehát: ez a "vírusvideó" úgy ahogy van szar. Az elejétől a végéig. (Bocsánat egy mondat tényleg vicces benne, amit már meg is említettek, de az is csak azért, mert a többi annyira gyenge, hogy feltűnt ebben a környezetben.)

DE: nem tudom, miről szól. Nem tudom, mit harangoz be, nem tudom, most mire is kellene felfigyelnem??? Persze, írok róla, de csak itt. Máshol arra nem venném a fáradságot, hogy egy karaktert is leüssek. Nem terjesztem, mert nem akarom a barátaim rosszallását kihívni magam ellen, és én is csak azért néztem meg, mert rendszeresen nézem az addictot. Szóval magyarázza már meg nekem valaki hívő, hogy miért is jó a qrva szar reklám?

Ja, és ha ennyi telik a kreatívoknak az X factorra, akkor biztos, hogy nem fogom nézni. Ha ilyen a reklámja, akkor milyen szar lehet a műsor... Nem éri el az ingerküszöbömet. Ennyi.

John C. Arvay 2010.04.02. 17:17:15

@sire-lancelot: amit elfelejtettem még hozzátenni: szenvedés volt végignézni...

RogerNyul 2010.04.02. 17:24:37

Az Angolok szimplán G-factornak híjják. Sok benne a meleg és a leszbi ugyanis.

sniper 2010.04.02. 17:44:39

Azt azert meg melleirhattad volna, hogy mit talaltal benne, ami a tobbi kommentnel (vagy ami azt illeti, a postnal) offenzivebb, sertobb, bantobb etc. volt. Just out of curiosity. Legalabbis az elmult ~20 evben nem az volt a tapasztalatom, hogy csak ugy poenbol torolgetik a kommenteket, meg akkor sem, ha azok eppen egy hibara hivjak fel a figyelmet. Lehet, hogy mar en vagyok tul oreg, tulkepzett vagy tulkakaniscsomotkereso.

_Venom_ · http://venomblog.blog.hu 2010.04.02. 17:47:40

Szerintem a célközönségét lőtte be ezzel az RTL.

buborka70 2010.04.02. 18:04:58

Ez most komoly?Mert viccnek nagyon rossz:)))

iksz01 2010.04.03. 22:00:32

Ez egy katasztrófa, de tényleg. Valakit nagyon sürgetett a határidő és sörből is sok volt benne... (alkohol nélkül ilyet senki sem talál ki, remélhetőleg).

Ez alapján egész biztosan nem néznék bele a műsorba, vagyis ott a kezdődik a dolog, hogy a reklám után fél perccel már azt se tudnám, mit reklámozott az idegesítő csaj és a random nyilatkozók (magáról a műsorról mi is hangzott el? Semmi?). Ha a műsor is ilyen lesz, akkor csak gratulálni tudok. :D

Chalabre 2010.04.04. 13:44:54

X- Faktor: A siker odaát van!

Koci1981 2010.04.05. 10:37:43

ezt a rakás sapkaszart

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2010.04.05. 20:17:39

annyira jó, hogy mindenki annyira tudatos már,hogy 5-6 alkalommal is a cikk alá tudják kommentelni,hogy 'beszélsz róla,észrevetted,elérte a célját'

azt gondolom senki se gondolta végig,hogy ha van egy REKLÁMOKKAL foglalkozó blog, akkor olyan reklámokat is mustrál,amiket mások nem vesznek észre,vagy szimplán leszrnak.

nem kell ezt annyira felfújni..

safranyn · http://filmsor.net 2010.04.05. 20:26:55

@Kontárblog: már bocs, de ezt már egyszer olvastam azt hiszem éppen a te blogodon majd 2 hete kontar.blog.hu/2010/03/23/x_faktor_es_a_pink_tempera

ancsur24 2010.04.07. 13:12:28

@Bocimaster: Én is félúton abbahagytam. Mondom ez olyan rossz, hogy ennyi elég volt belőle. Sőőőt, bőven sok is :)

körúti kis vörös 2010.04.09. 18:26:32

valaki tudja esetleg, ki ez az amy winehouse hasonmás? csak mert láttam benn az egyetemen és kíváncsi lennék ki csinál magából ekkora komplett hülyét...

ancsur24 2010.04.15. 11:25:14

@lollancs: pénzért már bárki bármit

dettus007 2010.07.19. 16:25:53

ez nem sz*r, hanem f*s, a sz*rnak legalább van tartása ennek, már az sincs...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2010.11.08. 10:34:37

szerencsére aztán sosem tűnt fel, de a TV2 a poszttal ellentétben nem tudta összerakni a Megasztárt, az RTL klub meg sikeres az X faktorral...mármint ha van bármi értelme is ennek, hiszen rettenetes mind a kettő...

drvale 2011.01.07. 13:40:05

Szerintem annyira nem rossz,mint ahogyan ez előző hozzászólók értékelik. Az elején kifejezetten érdekfeszitőnek találtam, felkeltette a figyelmemet, viszont túl hosszú a reklám időtartama, az interjús részek fölöslegesek, lehetett volna az "X űrhajó" becsapódását előbbre is tenni.
Összességében elég semmitmondó reklám, talán a lány csúnyasága kelti fel a figyelmet,amit közöl, az nem nagyon,mivel érteni sem lehet.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics