Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Nemcsak nálunk vezették be a zéró tolerancia elvét az ittas vezetésnél, hanem többek között Brazíliában is, ahol riasztó méreteket öltött az ittasan okozott vagy elszenvedett balesetek száma. Sok esetben azonban még a magas büntetések és a szigorú ítéletek sem voltak elegendőek ahhoz, hogy visszarettentsék az embereket a felelőtlenségtől. Az egyik reklámügynökség ezért azt találta ki, hogy a legrelevánsabb helyen, a szórakozóhelyeken sokkolja be az italozó élemódot folytató fiatalokat az üzenettel. Ehhez egy végtelenül egyszerű eszközt választottak.
Fogták azokat a dolgokat, amelyek egy balestenél költségként merülhetnek fel (a detoxikálótól az egészségügyi ellátáson át az eltört napszemüvegig) és hozzáadták az éppen távozófélben lévő vendég számlájához. Annál nagyobb sokkot mint hogy az ember a néhány ezer forint helyett egy milliós összegről kiállított számlát kapjon a kezébe, ezer véres húscafatokat mutogató képpel sem tudtak volna okozni az ittas vendégeknek, akik ha mástól nem, az ijedségtől egész biztosan kijózanodtak. Erre az estére és a reklámüzenetre még egy jó darabig emlékezni fognak. Lehet, hogy a Váci utcai átverések is csupán társadalmi célú kampányok voltak eddig, csak nem tudtunk róluk?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.