Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Amikor tavaly először tűnt fel a lúzer Sziget-utáló karakter, nagyot szólt, mert egy jól eltalált szerep volt, amihez egy tehetséges színészt is találtak. Az emberek imádták, itt az addicton is nagyon jó pontszámot kapott a Reklámszemle rovatban. Nyerő csapaton ne változtass - gondolhatták a készítők, akik idén is a tavalyi kampány a népszerűséget próbálták meglovagolni. Szerintem kevesebb sikerrel, bár annyi tartalék azért volt a karakterben, hogy ne legyen unalmas a dolog, és az ismétlés ne legyen az átlag sziget-fogyasztók terhére.
A promóciós alapötlet a feltöltött videókért osztogatott ingyenes hetijegyekkel nagyon jó, és a hozzá kiagyalt koncepció is kerek. Főhősünk, Peti, aki ezúttal egy fej és nyaknélküli társat is kapott maga mellé Sanya személyében, egy teherautóról lepottyant dobozban szigetes karszalagokat talál, amit aztán szétosztogat a jelentkezők között. Teszi mindezt a maga megszokott stílusában, ami ezúttal kevésbé újszerű, de még mindig működik. A szájába adott dumák egy-két kivételtől eltekintve még mindig jók, és magasan felülmúlják egy átlagos magyar játékfilmben elhangzó párbeszédeket. Ezúttal a kampányban nagyobb hangsúlyt kapott az online, ami a célcsoportot ismerve szintén jó húzás. A petijegy szóviccért még nem tudtam eldönteni, hogy öklözőzsírt vagy nyalókát kívánjak a kiötlőnek, de szerencsére nem is kell, hiszen itt vagytok ti, akik majd eldöntitek helyettem, ha bekattintjátok az idei filmeknek járó pontszámot a film alatt.
(Akinek pedig van kedve a facebookon is reklámokról eszmét cserélni, az bökje be az addictot)
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.