Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Stella Artois nem a kedvenc söröm, de ha csak a reklámok alapján kellene választani, kizárólag ezt innám. Imádom a Stella többnyire kifinomult és okos kampányait, amelyekben mindig ott van valami megmagyarázhatatlan elegancia. Legújabb kampányuk ismételten csak irigykedő csettintést váltott ki belőlem. Az Stella márka egyik alapértéke a hagyomány, amely évszázadokra nyúlik vissza, az a tapasztalat és kimunkáltság, amely különlegessé és egyedivé teszi a sört. Ezt a hagyományt, a sör kézműves jellegét próbálták megragadni ebben a reklámban is, amely egy egészen szokatlan, a maga nemében a sörhöz hasonlóan egyedülálló kezdeményezés volt, hiszen már maga a választott médiafelület is eleve magában hordozza a részletekre való odafigyelés és a tökéletességre való törekvés gondolatát.
Az ötlet ugyanis az volt, hogy egy hatalmas köztéri reklámot készítenek, de nem csak egy gigantikus molinót nyomnak fel az egyik tűzfalra, hanem hagyományőrző módon egy lassan feledésbe merülő módszerrel, kézzel festik fel a reklámot a falfelületre. De nem egyet, hanem egy egész sorozatot, amelynek elemeit egymás után, egymásra festik fel, s a képeken fázisról fázisra mutatják be a Stella Artois csapolásának rituáléját. Ez a kicsit mandala-szerű kezdeményezés, ez a türelmes, perfekcionista hozzáállás szerintem egészen megkapó. Pláne ha az ember megnézi a kis stop-motion animáció mellé készült 12 perces kisfilmet, amelyben a festők vallanak lassan feledésbe merülő hivatásukról, ami pedig a reklámkészítés egyik legszebb és legrégibb formája.
hhjkhjkh
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.