Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szenzációsan kiforgatott reklámklisé

Lélegzetelállító. Szenzációs. A posztok címeit olvasva lassan egy bulvárlap színvonalát hozom, pedig nem a szenzációhajhászás a célom, egyszerűen csak odáig vagyok az utóbbi néhány reklámért. Ezúttal azért, mert a perui Young&Rubicam egy ezerszer lerágott reklámklisét tudott úgy átforgatni, hogy abból egy szórakoztató és nagyon vicces kampány szülessen. Olyan reklámot, amikor a riporter egy mikrofonnal felszerelkezve megállított embereket, akiktől megkérdezte, mi a véleményük az adott termékről vagy boltról, minden reklámblokkban lát az ember. Ilyenkor a megkérdezettek hogy, hogy nem mindig nagyon elégedettek, és ha reggeltől estig Maxi King reklámokat kellene nézniük, akkor se mondanának egy rossz szót sem a témáról. Legtöbbször az ilyen szpotokban még arra sem veszik a fáradságot a készítők, hogy leplezzék az egész "riport" megrendezett voltát, így már az első pillanatban hiteltelenné válik a szeremcsétlen mosógépszerelő.

Épp erre építette a kampányát a Maestro építőipari termékeket forgalmazó áruházlánc, amelynek filmjeiben a hagyományos forgatókönyv szerint zajlik minden. Egy pontig. Onnantól ugyanis a riporter úgy tesz, mintha gyanakodna a megszólított vásárlók valódiságán, és azzal vádolja meg őket, hogy csupán beépített színészek. Ezt követően megkéri őket arra, hogy egy kis jelenetet játszanak el, és így bizonyítsák, hogy ők teljesen amatőrök. A kőműveseknek, építészeknek, fuvarozóknak így Gladiátorként, Humphrey Bogartként, Hamletként vagy éppen James Bondként kell feszíteniük. Az előadások amatőrebbek és ezáltal viccesebbek már nem is lehetnének. Lehet, hogy ezt csak egy reklámos tudja ennyire értékelni, de nekem nagyon bejött az az apró kis csavar, amivel egy unalomig használt reklámkliséből valami izgalmasat tudtak csinálni. 

via:adsoftheworld

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr521929086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

konyvelomo 2010.04.22. 11:51:27

Szerintem az a - lényegesen egyszerűbb - megoldás is működne ha a megkérdezettek kivétel nélkül ócsárolnák a reklámozott terméket. Csak nem akar senki sem kísérletezni ezzel :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.04.22. 12:28:02

@Könyvelő Mo: Nagyon jó ötlet, kíváncsi leszek, ki lesz az első, aki megcsinálja. Lehetne a Danone a táncos vörös nővel, aki azt mondja, hogy ez a vacak nem is segített idebent:))

konyvelomo 2010.04.22. 12:43:46

Csak képzelj el egy rakás megkérdezett és ELÉGEDETLEN embert, akik mind azt mondják h nem segít a cucc, nem működik, átba**ás az egész, nem javaslom senkinek...

A negatív kampány is működhet (egyszer mindenképp) olyan hatásfokkal mint a megfelelő + előjelű társa...

páva vagyok hagyjatok repülni 2010.04.22. 12:43:46

Nem volt rossz, de nem röhögtem halálra magam. Olyan "belsőség". :)

zsildi77 2010.04.22. 14:16:01

Mary Zsuzsi is mosolyoghatna éppen leeső fogsorral :D

sztrelnyikov 2010.04.22. 14:25:57

Ez a Las Malvinas ez egy konkurens áruház vagy tényleg a Falkland szigetekről beszél?

Wii 2010.04.22. 14:49:41

@sztrelnyikov: A Las Malvinas egy bevásárlóközpont neve Limában...

goumba 2010.04.22. 15:16:03

hát izé, ha ez a szenzációs, akkor nemtom milyen lehet egy sz@r reklám...
ha már, akkor szerintem: riporter faggat, aztán gyanút fog, hogy az egész színjáték, kémlel és kémked a delikvens után, hogy vajon mikor és mivel fizetik ki, megpróbálja leleplezni satöbbi. rejtett kamerás felvétel, provokáció, miegymás. de római páncélban ágálni semmi értelme nincs.

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.04.22. 15:30:12

Hát én sem értem miért érdemelte ki a szenzációs címet. De index főoldalról becsalogat :-)

Csomag Olga · http://csomagolas.blog.hu/ 2010.04.22. 15:31:39

Meg ha a reklámos értékeli csak, akkor sem az igazi a reklám, nem?

zsildi77 2010.04.22. 15:51:49

az se túl spontán, hogy hirtelen római páncélt ölt az utca embere bizonyítva, hogy ő tényleg egy, a dolgára igyekvő járókelő :D

sántakígyó 2010.04.22. 16:25:19

@Könyvelő Mo: De hiszen a Sziget fesztiválos reklámok pont erről szóltak múlt évben :)
Szidták rendesen a "terméket".

xenosz 2010.04.22. 16:59:53

Én nem vállaltam volna el ezt. Kissé megalázó .Vásárolni megyek be egy boltba nem bohóckodni. Hülyeség ez az egész.

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2010.04.22. 18:29:26

A Kristályvíz legújabb remeke igazi elemeznivaló.

Orbitális klisék ("ígérhetnénk örök fiatalságot, szépséget, de mindezt nem ajánljuk, vagy kristálytiszta vizet"), elhasznált muzsika (sweet bitter simphony ezredszerre), végtelen fantáziátlanság.
Látszik, hogy a megrendelő kész "ötlettel" érkezett az ügynökséghez.

konyvelomo 2010.04.22. 20:17:36

@sántakígyó: Azért ott árnyaltabb a felállás: a fickó lúzer karaktere NEGÁLJA a negatív kampányt (jó mi?)

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.04.22. 22:44:58

Tudom, nem vagyunk egyformák, de ez szar.

sztrelnyikov 2010.04.23. 10:47:08

@Wii: Köszi a választ. Volt egy érzésem, hogy konkurencia, de nem voltam benne biztos.
Vicces volna ha mondjuk a Westendet átneveznénk: Nagymagyarországnak vagy mondjuk Elcsatolt részeknek... :D

Mr_Wolf 2010.04.23. 12:30:47

Ízlések és pofonok ugyebár. De szerintem is zseniális a gondolat, amely szerint azzal bizonyítják, hogy az illető nem színész, hogy megmutatják, milyen rossz lenne egy igazi szerepben.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása