Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mi történik, ha egy bankreklámot keresztezünk a Régi idők focijával és a REAC focicsapatával? Megszületik az Unicredit új kampánya. Érdekes elképzelés, ami pláne azután az imidzskampány után volt meglepő, amiben kutya- és focilabdaként igyekeztek beállítani az Unicredit logóját, nem kis sikerrel egyébként. Az alapötlet nem túl bonyolult. Kell egy csapat - ahogy a film szállóigévé vált mondata is szól -, akiket felküldhetnek az állati doki után üresen maradt a pályára focizni. Fogtak egy csapat karaktert, akik köré fel lehet majd építeni azokat az életszerű vagy éppen életidegen szituációkat, amelyekre az éppen hirdetni kívánt banki terméket rá lehet majd húzni. Ezzel már kész is az új banki szitkom, csak éppen nem egy állatorvosi rendelőben, hanem egy kiscsapat pályája körül bonyolódik a "cselekmény".
Itt aztán jöhet a kissé fogyatékos Totya, aki a pénzt jobb híján a gatyája zsebébe tömi vagy a szerencsétlen balbekk, aki az edzőnek tesz félreérthetetlen ajánlatot. Nincs más hátra, mint alákeverni egy kis régi idők focijára emlékeztető zenét, a végén pedig mindenkit elvinni skandinávlottózni, azaz leültetni a bankba az ügyintézővel szemben. Az sem baj, ha az Erste is ugyanígy zárja minden reklámját (még a szereplők is kiszólnak valami frappánsat) legfeljebb majd Totya visszaköszön Sherlocknak vagy előreengedi Dzsepettót, mégiscsak gyerekkel van az öreg. Ha tetszik az Unicredites tévésorozat, nyomd az ötösöket, ha már most csípi a szemed az öltözőszag, akkor adj sárgalapot a reklámnak!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.