Reklámszemle: Kell egy csapat az Unicreditnek

Mi történik, ha egy bankreklámot keresztezünk a Régi idők focijával és a REAC focicsapatával? Megszületik az Unicredit új kampánya. Érdekes elképzelés, ami pláne azután az imidzskampány után volt meglepő, amiben kutya- és focilabdaként igyekeztek beállítani az Unicredit logóját, nem kis sikerrel egyébként. Az alapötlet nem túl bonyolult.  Kell egy csapat - ahogy a film szállóigévé vált mondata is szól -, akiket felküldhetnek az állati doki után üresen maradt a pályára focizni. Fogtak egy csapat karaktert, akik köré fel lehet majd építeni azokat az életszerű vagy éppen életidegen szituációkat, amelyekre az éppen hirdetni kívánt banki terméket rá lehet majd húzni. Ezzel már kész is az új banki szitkom, csak éppen nem egy állatorvosi rendelőben, hanem egy kiscsapat pályája körül bonyolódik a "cselekmény".

Itt aztán jöhet a kissé fogyatékos Totya, aki a pénzt jobb híján a gatyája zsebébe tömi vagy a szerencsétlen balbekk, aki az edzőnek tesz félreérthetetlen ajánlatot. Nincs más hátra, mint alákeverni egy kis régi idők focijára emlékeztető zenét, a végén pedig mindenkit elvinni skandinávlottózni, azaz leültetni a bankba az ügyintézővel szemben. Az sem baj, ha az Erste is ugyanígy zárja minden reklámját (még a szereplők is kiszólnak valami frappánsat) legfeljebb majd Totya visszaköszön Sherlocknak vagy előreengedi Dzsepettót, mégiscsak gyerekkel van az öreg. Ha tetszik az Unicredites tévésorozat, nyomd az ötösöket, ha már most csípi a szemed az öltözőszag, akkor adj sárgalapot a reklámnak!

Szerintünk: (0/5)
Pontszám: (1,8/5)

Címkék: bank reklámszavazás reklámszemle

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr671953150

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pikáns Reebok vírusvideó 2010.04.27. 18:13:13

Chuck Lidell ketrecharcos és barátnője, Heidi Northcott új reklámot forgatott a Reebok cipőgyártó vállalattal. A kisfilmen nem viselnek semmi mást, csak a cipőjüket. Az MMA (Mixed Martial Arts, azaz Vegyes Küzdősport)-bajnok és szintén sportos szők...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Új fórumos nicknév létrehozása (törölt) 2010.04.27. 14:53:11

("balbekk" aszhittem elírás...: "balek", de rájöttem h egy német focista.....:D:D)

a reklám = fos

konyvelomo 2010.04.27. 16:27:39

Minarik Ede (a mosodás!) nélkül nem az igazi...

nadivereb 2010.04.27. 17:38:37

Sokáig azt hittem, hogy ez Erste reklám.

knorbert 2010.04.27. 19:44:29

volt, hogy a "persze"-t Erste-nek értettem. Főleg a másik, az öltözőben játszódó unicredit reklámban lehet Ertste-nek érteni... #fail

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2010.04.27. 20:01:59

Az a baj, hogy az első után is erőltette a marketing csapat a folytatást. Az első még nagyon rendben volt, a többi már csak silány klónnak tekinthető.

betonbotond 2010.04.27. 20:48:36

Sipos úr, erre mondott igent. Silány és plebejus. Az ötlet is meg a film is.

tom64 2010.04.27. 21:07:07

Jogdíj fizetésére kötelezni őket!!!

Von Schwartz, ha kérhetem 2010.04.27. 21:34:11

De az állati doki egy másik bank után hagyott kínzó hiányt a reklámra éhes egyedek képzeletbeli tálcáján. Most már persze falhatunk újra ... de ami még jobb,hogy vehetünk mákot szemenként is akár.

irónika 2010.04.27. 21:36:15

Érdekes, hogy egy TV-s szereplés milyen lehetőséget tartogat egyesek előtt. Totya, aki, ha jól emlékszem a Pókerarc című műsorban tűnt fel, már szerepelt korábban egy talán Vodás reklámban is, amikor is csaj meg a pasija nem teszik le telefont, merthogy a mnásik tegye le, című bárgyuság. Volt ebből egy autószerelős, meg egy kávézós. Na ha jól emlékszem ez a Totya a kvézóban fogta a fejét a Szupkai Viktor (Showder Kulb) társaságában.

Ja a reklám, a borzalom, bár magam nem tudnék jobbat faragni, de nem is kapok ezért fizetést ...

Netuddki. 2010.04.27. 22:11:43

Utálom az olyan reklámokat amikben egyenesen hülyének néznek. Gondolom még sokan vannak így ezzel. Valahogy el kéne már mondani ezeket a reklámokat készítő amatőröknek. Lehet, azt hiszik amit csinálnak az qrva vicces. Csak nem biztos, hogy az ügyfél szemszögéből. A bankosok biztos jól szórakoznak rajta.

johevi 2010.04.27. 22:34:11

Mindezt az Elektromos pályán, ahol először volt Közép-európában világítás. ( Mondjuk azóta is ugyanazok vannak... )

norbi2k 2010.04.28. 00:44:36

ez nagyon primitiv reklám... inkább ellenszenvet ébreszt...

bloggerman77 2010.04.28. 01:01:18

Azért kíváncsi lennék, ehhez hogy jön a REAC, mert ez nem a Budai II. László Stadion...

brlv24 2010.04.28. 01:32:01

Nem olyan rossz ez. Bar azt sem mondanam, hogy jo.

Terézágyú 2010.04.28. 07:29:02

Az első reklám szerintem jó, mert (viszonylag) vicces.
A második már nem annyira (azaz: semennyire sem) vicces, tehát rossz.

Terézágyú 2010.04.28. 07:30:50

Egyébként miért van nő is a csapatban? :)))

Pusztán azért, hogy el lehessen sütni a második reklám "viccét"? :)

Terézágyú 2010.04.28. 07:35:55

""balbekk" aszhittem elírás...: "balek", de rájöttem h egy német focista.....:D:D"

Nem, a Balbekk az egy libanoni focista...

Mr.Alinghi 2010.04.28. 08:03:02

Nincs az a reklám ami után én az unicredit bankba betegyem a lábam! Inkorrekt, cinikus bagázs!!

genyamagyar 2010.04.28. 08:24:07

Szerintem a reklám elérte célját, mert mint látjuk, blog is nyílt róla.

Egyébként nekem tetszik.

genyamagyar 2010.04.28. 08:24:52

@Mr.Alinghi: otépében tetszik dolgozni? :-)

pillantás · http://www.eloszto.hu/ 2010.04.28. 08:52:47

Sok reklám nem úgy sül el ahogy tervezik.

légyszi má! (törölt) 2010.04.28. 09:19:38

nem lesz ez kicsit sok?
egy éven belül állatdoki, piros labda most meg idióták?

bazmeg, a művelődésszervezős liba négy éve napi húszszor lemegy, azt mégis hatékonyabb reklám

01020304 2010.04.28. 11:58:06

1: Mondd már meg, kedves kovi1970, hogy hol vagy hülyének nézve ebben a reklámban! (Ha az Unikredit néz téged hülyének, akkor az nem a reklám hibája. Ha meg a -számodra- alacsony színvonalra gondolsz, akkor meg 2-es pont.)

2: Nem mi, a weben blogokban reklámokon csámcsogó okosok vagyunk a célközönség, hanem a barátokköztön aszalódó agyú élelmiszerbolti kasszás Marika. És neki ez a videó vicces. Ezért kap 4/5-öt tőlem. Na, nem a Marika, hanem a reklám.

3: Miért kellene minden reklámnak űberatomkreatívnak lennie?

Semmi közöm a reklámot készítő brigádhoz, és jómagam is 99%-ban fikázógép vagyok, de ez a reklám nem érdemli meg a lehurrogást szvsz.

gromek7 2010.05.10. 16:08:35

Kicsit túlspiráztálok ezt az egészet. Nem zseniális reklám, de különösebb baj nincs vele. A bank nevének megjegyzését simán elôsegíti. Ezer olyan rémkreatív reklámot láttam már, aminek a végén nem emlékeztem a megrendelôre (pl. sör reklámok).

ps_ 2010.05.11. 21:20:02

Valaki nem tudja, hogy valójában hogy is hívják Totyát?

condenada 2010.05.15. 13:56:59

Totya neve: Szabó Kristóf

trium 2011.01.07. 22:59:06

Hát azt kell, hogy mondjam, ez a reklám tökéletesen szimbolizálja a magyar focit. A játékosokból hiányzik az önnállóság, a csapat csak az edző utasitását követe tud haladni. Az Unicredit választhatott volna egy sikeresebb sportágat is, ami a bankkal kapcsolatosan pozitiv asszociaciókat társit. Egy kicsit erőltetett számomra ez a reklám.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics