Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Futóverseny csak fehérneműben

Az Axe csak nem fér a nadrágjába. Újra és újra előrukkolnak valamivel, amivel megmozgathatják a fiúk khm... fantáziáját. Itt a tavasz, a lányok ledobják magukról a téli göncöket és kilókat, mindenki vetkőzni kezd. Ha meg már úgyis lendületben vannak, miért ne vetkőzhetnének egy kicsit tovább? Mondjuk egészen fehérneműig. Hogy erre alkalmat teremtsenek, az Axe marketingesei kitaláltak egy versenyt, amin csak fehérneműben lehet részt venni. Persze ennél azért ügyesebben álcázták a dolgot, mert a versenyt 10 fősuli és egyetem között hirdették meg, és a lényege, hogy a futóknak a helyszínen kell megszabadulniuk a ruháiktól, amelyeket aztán segélyszervezetek kapnak. Vagyis az egész meztelenkedés jótékonykodássá van szelídítve, így a lányok duplán tesznek jót, ha részt vesznek. A felajánlott ruhákat a végén lemérik, és a súly alapján hirdetnek győztest a versenyben. Egy egyetem vagy főiskola hallgatói lesznek olyan őrültek, hogy ráugorjanak egy ilyenre, és ha már részt vesznek, biztosan meg is akarják nyerni azt, szóval az ingyen felhajtás máris adott. Szerintem nagyon ügyes ötlet, a magam részéről pártolnám, hogy itthon is rendezzenek ilyet, főleg lánykollégiumoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr641958657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NIN|JA (törölt) 2010.04.28. 13:21:45

Almomban sem gondoltam volna, hogy egyszer azert fogom rosszul erezni magam, hogy nem jarok felsooktatasi intezmenybe, mert nem futhatok fehernemuben...
Tobb soron diszkriminalva vagyok.
Elmultam 26, nem eleg kicsik a melleim, mostmeg ez!
Felhaborito!

Az otlet viszont tetszik.;)

Novbert 2010.04.28. 13:31:22

Hát ez gyönyörű :)
Nem is értem, hogy miért nem alapoznak több kampányt egyetemistákra. Azokat aztán tuti minden ökörségre rá lehet venni.

druszilla · http://kontar.blog.hu/authors/druszilla 2010.04.28. 14:42:33

@Novbert: magamból kiindulva... simán :) Nagyon jó ötlet, majd felhozom a suliban ;) Nemcsak egy újabb buli, hanem jótékonyság is...

tapas 2010.04.28. 16:19:18

Dániában is csináltak egy mókásat: egy női futóverseny rajtjánál egy axe pólós fickó beugrott a szalagok közé a pályára, jól befújta magát élő tévéközvetítésben, és elkezdett futni a mezőny előtt. Nők ezrei üldözték.

www.BiSzex.hu · http://bisex.hu 2010.04.28. 16:23:06

és én miért nem tudtam erről?

boszor 2010.04.28. 18:23:20

Azért megnyugtató, hogy a pasikat is levetkőztetik:D

szacuki 2010.04.28. 19:41:26

A magam részéről inkább a környezetért tennék:

www.youtube.com/watch?v=8yWHUqhpTNs

jubilleum 2010.04.28. 20:37:29

én maradok a jó öreg KIN kupánál :D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása