Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy személyes megjegyzéssel kezdeném a posztot. Én és a Menő Manó régi ellenségek vagyunk, én már akkor is kimenekültem a szobából, amikor annak idején még menőnek számított a tévében az animációs sorozat. Emiatt mindenképpen elfogult vagyok a reklámmal, mert felőlem Menő Manó a világ legjobb vicceit is sütögethetné az akciós THM előtt, akkor is csak nehezen tudnék róla pozitív dolgot írni (na nem mintha ettől kellene tartani). Ezért inkább arról írok, mennyire meglepődtem, amikor ez a figura először feltűnt a reklámblokkban. Na nem most, hanem még vagy 1,5-2 évvel ezelőtt, amikor a Baumax szolgálatába szegődött a kis hamis, és értelmetlen gügyögéssel kísért alakításaival még az építőipar szekerét tolta. Azt még csak értettem valamennyire, hiszen a rövid, 5-10 másodperces szpotokban nem nagyon lehet mást csinálni kevés pénzből mint animációt, így ha nem is szerettem, de nem is különösebben zavart.
A K&H-nál azonban kicsit más a manó fekvése. Egy bank kommunikációjához nekem kicsit komolytalan, túl bugyuta ez az egész Menő Manó világ, amin annak idején az értelmetlen karattyolás rontott, a sztori viszont többnyire egy kicsit segített. Az új kampánybanazonban erre láthatóan nem sok gondot fordítottak, én legalábbis nem találtam érdekesnek a tanmesét, amely egy gyerekeknek szóló képesköny színvonalát hozza, de nyugodtan szóljon, akit mosolyra késztetett a szigetes-jachtos kaland. Nehéz elképzelni, hogy tud ez majd továbbmenni, hogy tud érdekessé válni ez a koncepció, aminek számomra egyelőre egyetlen előnye, hogy leváltotta a jamirokájos-táncos vonalat. Persze a Surda-sapkát ez a szerencsétlen jószág sem úszhatta meg, neki is a fejébe húzták a nyilas kalapot, amiben majdnem olyan jól fest, mint a legutóbb egy tollal táncoló fickó. Akinek hozzám hasonlóan vannak fehér foltok a koncepciót illetően, és kíváncsi arra, hogy a bank mit lát bele a Menő Manóba, az itt elolvashatja az erről szóló cikket. Aki nem, az csak szimplán szavazzon a hét második, és egyben utolsó reklámszemléjében.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.