Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Itt a Telenor márkaváltó reklámja

A kék norvég megérkezett, nyugdíjazta a Pannon márkát, és helyette a nemzetközi Telenort adta nekünk. Szerintük jó az, ha a norvégok tapasztalataira is építhetünk, mert így legalább megtaláljuk a családot a Szabadság téren héderező hippik között. Vagy valami ilyesmi a mondanivalója az arculatváltó filmnek, amely adásban csak holnaptól lesz (mivel a váltás hivatalosan holnap történik majd), de a Telenor facebook oldalán már ott figyel. Éreztek melegséget a szívtájékon? Csak nekem furcsa ez a narrátorhang?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr822009696

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Holnaptól Telenor lesz a Pannon 2010.05.17. 14:38:02

Telenor névre vált május 18-án a Pannon GSM Távközlési Zrt. - közölte Anders Jensen, a cég vezérigazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waccamár 2010.05.17. 12:26:34

azért ha már behirdették, a honlapot is megcsinálhatták volna. telenor.hu-ra kattintva, bejön egy szöveg, hogy hamarosan, aztán átvált pannon.hu-ra... igaz, annak az alján van egy menü hogy pannonból telenor, és ott ír dolgokat, de most akkor vagy legyen pannon, vagy telenor, de egyenlőre ez így egy öszvér dolog...

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.05.17. 12:28:11

Húúú, hát ez eléggé semilyen.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.05.17. 12:28:21

Azt én is néztem, azt hittem, csak leterhelt és lefagyott. Ez ciki.

Ray  · flavors.me/raymund 2010.05.17. 12:31:09

még jó hogy 18-án történik a váltás, de se baj:)

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.05.17. 12:36:12

@waccamár: Plusz az a "Hamarosan ..." is hogy néz már ki? Legalább egy image képet tettek volna be normális tipóval...

Meg is örökítettem az utókornak, engem is mindig idegesít, amikor két nap után már nem látom, miről beszélgettek a többiek anno :)
noob.hu/2010/05/17/hamarosan.jpg

DartagnanX 2010.05.17. 12:37:42

Unalmas egy pöttyet.
Ez a narrátorhang valami új divat, legalábbis én úgy érzem. Mostanában gyakran van olyan narrátor, akire azt mondhatjuk, hogy "egy közülünk". Tehát nem beszél se szépen, se érthetően, se jól hangsúlyozva. :)

e1bandi · http://acskapocs.blog.hu 2010.05.17. 12:39:32

A Telenor spot utáni Bacardi Mohito reklám viszont jólesett :D

waccamár 2010.05.17. 12:44:06

amúgy meg maga a reklám témája egyáltalán nem jön be... szimbolikusan azt akarták kifejezni hogy apjuk a pannon, aki megtalálta a telenort, és egy nagy család lettek? :D nem értem hogy jön egy arculatváltó spothoz ez a téma...
narrátorhangot meg tényleg eltúlozták... legyen fiatalos, új, de beszéljen szépen...

Ödönke 2010.05.17. 12:44:57

Én ezt nem értem. De komolyan. Van egy lokális márka, egy jól csengő (??) márkanév. Azt még lenyeltem, hogy ez a kék propeller lett a céglogó. De minek kellett kivezetni? Olcsóbb a "Telenor" szót kinyomtatni, mint a "Pannon" szót? Át tudják venni a kinti hirdetéseket, hiszen az arculat már ugyanaz.
Ugyanez történt a Westellel. Azt se értettem. A mai napig sokan Westelnek hívják. Pedig néhány éve meghalt már...
Ráadásul értelmes magyarázat nincs, csak az, hogy ezentúl majd jól át lehet venni a kinti tapasztalatokat. Miért, eddig nem lehetett? Hiszen eddig is a Telenor tulajdona volt...
Mindegy. Biztosan én vagyok csökött agyú.

Liz@Bunny 2010.05.17. 12:48:16

Ez olyan vontatott, hogy akár még szövegértési feladatnak is adhatják külföldieknek a magyar nyelvvizsgán... :)

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.05.17. 12:49:25

Van már termékfilmjük is:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1430205710760#!/addictblog

Liz@Bunny 2010.05.17. 12:50:51

Ez olyan vontatott, hogy akár még szövegértési feladatnak is adhatják külföldieknek a magyar nyelvvizsgán. :))) De félő, hogy félúton bealszanak....:)

bambamacska · http://blogokhelyett.blog.hu/ 2010.05.17. 12:54:50

hát ennél unalmasabb reklám rég született... legalább jó zene lenne benne!

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.05.17. 13:07:29

Szerintem a céges önteltség a motorja az ilyen egységesítésnek. Hogy könnybe lábadjon a szeme a fő-elnök-vezérigazgatónak, amikor ellátogat ide a gyarmatra, és meglátja a céglogót. Mert az az összesen kábé ezer ember, aki úgy akar repkedni a világban, hogy közben azt se tudja, hol van, és zavarná, hogy nem olyanolyan a romaing partner neve, na az nem szempont.

Szomorú látni, hogy miközben egy csomó embernek nincs munkája, egyes cégek ilyenre herdálják a pénzüket.

A Bacardi reklám a végén az valami indavideós fícsör?

preditor 2010.05.17. 13:13:46

A voiceover iszonyat irritalo. A nevvaltas eleve faszsag. A spot meg ertelmetlen, brobaljak szinezni a semmit, hogy miert is jobb hogy mostantol telenor, de egyaltalan nem sikerul eladni a dolgot. FAIL!

thing 2010.05.17. 13:15:18

Telenor, te mindenre gondolsz!

jela.hu/?p=811

(bocs)

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2010.05.17. 14:01:28

de jó, hogy tudják, hogy nekem mire van szükségem. természetesen arra, hogy szánalmas, rabszolgasorban tartott provincia másodrendű polgáraként vegetáljak egész nyomorult életemben.

amúgy azt hittem, hogy a pannon egy komoly cég, ez nekem újdonság, hogy ilyen gátlastalanul pofátlan módon letegez.

KG2000 2010.05.17. 14:12:33

Én minimum szomorú vagyok. Nekem van egy Pannon kártyám és egy djuice internet kártyám, és örültem, hogy van még egy magyaros név. Szerintem a Westel meg a régebbi Pannon sem volt soha 100%-ban magyar tulajdonban, mégis megtartották a nevet egy ideig. Pukkadjanak meg, úgyis csak addig maradok náluk, ameddig kedvezőbb az árfekvésük, mint a konkurrenciának.

"Ugyanakkor meggyőződésünk, hogy a Telenor márka révén nagyobb sikerrel szólíthatjuk meg az érintetteket, és válhatunk húzóerővé az üzletágban. " Hülyeség, ez maximum a Norvégiából Magyarországra látogató nagytömegű túristák és üzletemberek szívét dobogtatja meg. A német-osztrák túristák és üzletemberek, akik a legnagyobb tömegben fordulnak elő Nyugatról, úgyis a T-Mobilenél maradnak. Egyébként pedig egy új Telenor SIM-kártyával Magyarországon kívül pontosan ugyanannyit kell majd fizetni a roamingért stb., mint a Pannon kártyával.

mckmester 2010.05.17. 14:23:59

Én nem is vagyok lenor :-(

Bambano 2010.05.17. 14:28:25

Anno Hofi azt mondta, hogy ha nem megy a kupi, nem a bútorokat kell cserélni.

SZDSZPistike 2010.05.17. 14:28:38

ÉLJEN A GLOBALIZÁCIÓ!!!

Sok mélymagyar most jól megszívja, mert rájöhet, hogy eddig sem volt magyar, ahová havonta a pénzét átutalta, annak ellenére, hogy a neve pusztát idézett és piros meg zöld is volt benne

:DDD

arconfosom 2010.05.17. 14:31:52

@KG2000: Alapvetően tévedsz, mert pont a WESTEL Rádiótelefon Kft volt az egyetlen magyar GSM szolgáltató

Sem a Pannon, sem a Voda soha nem volt szín magyar.

Még egyszer: a Pannon a kezdetektől fogva sem volt magyar, míg a Westel 100%-ig igen! Aztán más kérdés, hogy Sugár meggazdagodása,a cég felvirágoztatása után bedarálta a német multi

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2010.05.17. 14:33:15

A voiceover nem Kamarás Iván? Nagyon hasonlít a hang és az intonáció.

the crow 2010.05.17. 14:40:12

És most mi lesz a törökbálinti Pannon úttal? Azt is átkeresztelik?

the crow 2010.05.17. 14:41:09

És most a törökbálinti Pannon utat is átkeresztelik?

The Great Destroyer 2010.05.17. 14:41:29

Az a vicc, hogy én elég régóta "tengerentúlról" hozatom a telefonjaimat. Ámérikában valami fura okból kifolyólag már 5-6éve a telók szolgáltatólistái az európai szolgáltatók közül nem tartalmazták a pannon gsm nevűt, de egy telenor_hu nevűt igen... Ez a névváltás csak idő kérdése volt, valószínűleg csak arra vártak, hogy a szolgáltatás színvonala elérje azt a szintet, ami ahoz kell, hogy a cég a pénzén kívül a nevét is adja hozzá. Tőlünk nyugatabbra ez bevett módszer.

nem_karóka 2010.05.17. 14:44:11

Ja, én is azt hittem, hogy a Pannon magyar, amíg nem láttam Indiában az "élvonal" reklámokat:

www.uninor.in/

JohnHenry 2010.05.17. 14:44:37

naccerű. a reklám ultragáz, a virágos(?) logo eljövetelekor tökugyanez volt a mondanivaló. ezzel max az újszülötteket és az agymosottokat lehet kábítani.

naívan azt remélem, hogy akkor most lesz valódi telefonválaszték és nem akkor fogok jobban járni, ha függetlenül megveszem gsm boltban.

neadj'Isten szifon és androidos teflonok teljes termékskálája? haha, bilibe lóg a kezem...

JohnHenry 2010.05.17. 14:48:15

"a szolgáltatás színvonala elérje azt a szintet, ami ahoz kell, hogy a cég a pénzén kívül a nevét is adja hozzá"

huhh, ha ez a színvonal megfelel a norvégoknak, akkor mégse akarok norvégiába disszidálni :-D

(pl. két éve bp-miskolc között az autópályán vígan ment a 3g szakadás nélkül, ma már az a csoda, ha van 3g kapcsolat)

Bambano 2010.05.17. 14:50:00

@arconfosom: jaja, tényleg, a westel rádiótelefon kft, magyar volt, ha nem számítjuk azt, hogy a westel rádiótelefon kft nem gsm szolgáltató és az us west volt az egyik tulajdonosa. a többi egyébként stimmel.

éneztnemértem 2010.05.17. 14:50:45

A narrátorhang számomra egyértelműen azt sugallja: szerencsétlen színészt f*ssá instruálták és a gyártáskor ott volt a megrendelő. Annak ez az eredménye. Most már jól benne van minden információ és mindegyiken hangsúly van. Jah a spot egy nulla.

MárkaJani · http://www.brandepito.com 2010.05.17. 14:53:04

Már nagyon vártam az új brand bevezetését. Kíváncsi vagyok a bevezető kampányra.

padisah 2010.05.17. 15:00:10

Most áldom az eszem, hogy kártyafüggetlen telefont vettem, így nem lesz problémás a következő váltásnál a legolcsóbbat választani. Eddig a magyar márkanév illúziója tartott az ex Pannon-nál, mostantól viszont szabad a pálya.

Kassian 2010.05.17. 15:00:22

Nem teljesen értem a logikát a név -és brand váltás mögött...
Előbb váltanak Pannonra egy rakás pénzért, utána kb. 1 évvel váltanak Telenorra megint egy rakás pénzért. Én elhiszem, hogy valami alvállalkozó ezen hülyére keresi magát, de ezen kívül minek ez a "túlmozgás"?
Nem lett volna egyszerűbb rögtön a Telenorral kezdeni? Ráadásul lecserélik a pannon márkanevet egy olyanra, amely még véletlenül sem magyaros hangzású. Attól, hogy átfestem a cégért az áru nem változik...
Már azt sem értettem, hogy minek a Djuice-t úgy "eladni", mintha az egy kvázi új szolgáltató lenne?

belagezabela 2010.05.17. 15:07:16

@MárkaJani: Nagyon unatkozhatsz.
Egyébként meg nem tök mindegy hogyhívják?

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2010.05.17. 15:07:39

Ebben az a poén, hogy elvették a szolgáltató egyetlen közönségcsalogató tulajdonságát. A nevét.

Bambano 2010.05.17. 15:11:42

Engem is az érdekelne jobban, hogy biztosan márkaváltásra kell kiszórni a pénzt, nem arra, hogy ne zárjanak be adótornyokat, ne romoljon a szolgáltatás műszaki minősége, stb?

Kilgore Trout 2010.05.17. 15:13:36

@arconfosom: alapvetően tévedsz. A Westel Rádiótelefon Kft. sosem volt GSM. Az egy 450 MHz frekvencián működő rádiótelefon rendszer volt, de nem GSM. A Westel 900 Rt. pedig a kezdetekkor USA tulajdonban volt, sosem volt magyar. A Westel Rádiótelefon Kft-hez a Sugárnak sosem volt köze.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2010.05.17. 15:14:44

Ez mekkora gáz. Szörnyű belegondolni, hogy a cég sokmilliót képes fizetni azért, hogy egy ilyen nulla információtartalmú, értelmetlen bullshitet közöljön velem:

"A cégcsoport nemzetközi tudását hazai tapasztalatunkkal ötvözve azt is jobban megérhetjük, neked mire van szükséged"

Most ezzel mit akarnak VELEM közölni? Hogy eddig pancserok voltak, és nem értették vagy leszarták? Nem lett volna olcsóbb, ha fogják és MEGKÉRDEZIK? Örömmel válaszoltam volna azt, hogy nekem szükségem lenne olcsó, korlátlan mobilinternetre, és hogyha lesz ilyen akkor majd előfizetek rá, tökmindegy hogy Pannon, Telenor, vagy Kutyafasz Bt a szolgáltató neve.

belagezabela 2010.05.17. 15:26:38

@Gery.Greyhound: Ha tudnák, hogy nekem mire lenne szükségem nem írtak volna ilyen baromságot:
"A cégcsoport nemzetközi tudását hazai tapasztalatunkkal ötvözve azt is jobban megérhetjük, neked mire van szükséged"

Az meg már régen lehallgatás ha tudják, hogy mire van szükségem.

Utcamacska · http://utcamacska.blog.hu/ 2010.05.17. 15:39:55

Te Lenor! Most mobilt, vagy öblítőt árulsz?

A kedvencem annak idején az Axelero név volt, ha már itt tartunk. Se egyszerű, se szép, se értelmes nem volt, de egy halom pénzt rá lehetett költeni.

A Telenor névváltás már csak egy a sorban. Maradunk a jó öreg Vodánál.

konyvelomo 2010.05.17. 15:44:37

@Kassian: "Nem teljesen értem a logikát a név -és brand váltás mögött..."

Pedig egyszerű. A Telenor felvásárolta a Pannont anno, de nem merték meglépni (vagy inkább: a várható reakciók feltérképezése után nem találták számukra előnyösnek) az egy lépésben történő arculat- és névváltoztatást.

Így lett belőle két lépés... ez most történetesen nem az alvállalkozók hülyére kereséséről szólt. Pszichológia :)

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.05.17. 15:50:46

Lassan már minden telekommunikációs szolgáltatást átneveztek legalább egyszer. Csak nekem van az az érzésem, hogy ezt a vállalati marketingesek találják ki, hogy úgy tűnjön, mintha dolgoznának?

www.BiSex.hu (törölt) · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2010.05.17. 15:52:39

ezt a kamu marketing dumát. úgy leszarják azt hogy mit akarunk, hogy az na... csak a pénzünk kell

Barázsos Varát 2010.05.17. 16:04:49

Nekem az sem tetszik a kék öblítős cégnévváltás mellett, hogy a Magyarországon masszívan a tegeződő reklámokat és a tegeződést jópofaságként az elsők között eladni próbáló Vodafone mellé most már ez a cég is beszállt a mindenkit csendőrpertuval letegező reklámjával. Nem őritünk együtt disznókat, úgyhogy engem egy cég ismeretlenül csak ne tegezzen! Vagy a djuice reklámjaiban maximum a kiskorúakat, de mivel ott meg 26 év a korhatár, szerintem egyeseknek ott is kinyílik a zsebükben a bicska, amikor jön a "Szia, ezt neked!"-típusú reklám. Mindig egy dolog jut az ilyen reklámokról eszembe: anyádat tegezd!

trickortreat 2010.05.17. 16:07:27

Anno a westel-T-Mobil atallas sokkal profibb volt, szerintem...

trickortreat 2010.05.17. 16:11:01

@"the dragon": ja, szerintem is megtarthattak volna a nevet, a Telenornak kicsit gagyi, meg persze idegen hangzasa van szerintem, de minden csak megszokas kerdese... :S

SzaGyu 2010.05.17. 16:48:22

Nekem csak annyi a hozzáfűznivalóm, hogy a Pannon-t nem Telenor-ra, inkább Lenyúl-ra kellett volna nevezni. Ennyi.

diktatorikus kleptokrácia 2010.05.17. 16:58:36

pöttyet olyan, mintha a pokrócra fektetett bébi pelenkájából törnének föl a kék propellerek

telenorta a liberót...

Picsasereghajtó 2010.05.17. 17:15:13

Egy újabb öncélú szar reklám, ami semmit nem közöl arról, hogy nekem ügyfélként miért jó, ha a Telenort választom.

Gondolom az igényeimre pedig ugyanúgy szarni fog a Telenor, ahogy a Pannon, a Vodafone, a T-Mobile és anno a Westel is. Egykutya mind.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.05.17. 17:24:23

@Barázsos Varát: az ikeát ne felejtsük ki, mint a tegeződős kommunikáció élharcosát.

Labancz 2010.05.17. 17:44:18

Szuper!Micsoda parasztvakítás, hogy elmondják 14 ország, százsokmillió elégedett ügyfél... Azt elfelejtik, hogy többek között: Banglades, Montenegró, stb, na jó, Norvégia is közte van. De azért még mega LOL!

PiBá 2010.05.17. 18:21:28

@arconfosom:
Ciki, de nem így volt. A Westel Rádiótelefon Kft. soha nem szolgáltatott GSM-en, "csak" NMT-450-en. A tulajdonosa 51%-ban a MATÁV volt, 49%-ban a US West (USA). Sugár András a vezérigazgató volt, nem a tulajdonos.
A Westel900 volt a GSM szolgáltató, ebből lett a T-Mobile. A német multi a MATÁV-ot vette meg, így került a Westel-ekbe ...
A Pannonban a kezdetekkor volt némi magyar rész, de a magyarok nem bírták a tőkeemeléseket és kiszálltak.

PiBá 2010.05.17. 18:24:41

@Kilgore Trout:
Lásd az előt kommentemet .... A Westel900 soha nem volt 100% USA tulajdonú, a Matáv minimum 51%-kal benne volt, de a pontos arányra nem emlékszem. Az rémlik, hogy a Deutsche Telekom kivásárolta az US Westet miután megvette a Matáv-ot ...

PiBá 2010.05.17. 18:33:06

@autodidakta agysebész:
Nagyon régen elérte az a szintet. Már a kezdetekkor ....

Begérke 2010.05.17. 18:39:22

Nagyon sajnálom, hogy átnevezik.

Egy újabb szín tűnik el a palettáról és ezzel szegényebbek leszünk egy illúzióval. Az ilyen multis átnevezések nekem, mint ügyfélnek miért jók?

szumátrai szikár szatír 2010.05.17. 18:44:56

JÓ FOS LETT! Át is megyek a vodához...

bpelhos 2010.05.17. 18:46:11

Ne legyen igazam, de ez a videó még csak az ízelítője a béna (és eddig feleslegesnek is tűnő) rebranding kampánynak. Holnap (kedd) megjelennek a dolgozók az utcákon és mosolyt próbálnak csalni az arcodra, Smiley kampány.
Na, arra leszek kíváncsi, hogy ezt hogyan értékeli majd a tisztelt Addict blog.

trickortreat 2010.05.17. 18:47:34

@Hiissaa: hahahaha tenyleg mintha a babapukit szimbolizalnak a kis viragok! :D :D

Sigurd 2010.05.17. 19:28:37

@Labancz:
Tehát? A bangladesiek mit csinálnak a telefonjukkal? Telefonálnak. Te is, nem? Akkor most nem értem... ez valami sub-human dolog?

Én örülök hogy végre itt is Telenort látok a telefonomon.

Cliff 2010.05.17. 19:54:28

buzi pannon es telenor, dunaba veluk!!

nyu 2010.05.17. 20:12:35

Kiváncsiak várjuk holnap 08:00-kor hogy dől össze a hálózatuk.

miezitt (törölt) 2010.05.17. 20:15:58

Az kulonosen jo, hogy T mint telenor es T mint T-mobile.

stamp7 2010.05.17. 20:18:03

nyu Miért dőlne össze a hálózat? Nem változik semmi csak az operatorlogo...
A Smiles Day meg elmarad, a rossz időjárásra, való tekintettel. Meg, hogy talán vannak most fontosabb dolgok is az országban (lásd katasztrofális körülmények több településen, országrészben).

nemethv · http://backtotheukblog.wordpress.com 2010.05.17. 20:52:44

Offtopik, de lehetne a videokat nem indavideora feltenni hanem vmi normalis helyre plz? Pl youtube - kulfoldre az indavideo egyszeruen sz.r - kb 2 kb/sec sebesseget hoz csak.
Koszi...

Übermayer 2010.05.17. 20:56:07

azért a norvég telefonvállalat vehette volna a fáradtságot, hogy egy nemzetközi brand-et alakítson ki, ha már ennyire nemzetközi cégnek akar tűnni, ez a "Telenor" olyan "cseszlovák"
A Deutsche Telekom is átesett egy rebrandingen mielőtt elkezdett globále működni T-Mobile-ként.

oszintenmondom 2010.05.18. 10:22:06

@szumátrai szikár szatír: átmész a vodához? hát nem ott dolgozol?

Durchzugabwicklungskommandant 2010.05.18. 11:02:41

Fasza! Most már a pannon.hu sem elérhető, majd "hamarosan" :)

páva vagyok hagyjatok repülni 2010.05.18. 13:39:06

Túl sok szám, túl sok adat. Hiába mondja lassan, nem áll össze a fejemben. Látom a sok sok embert, tényleg rengeteg embernek szolgáltatunk (Hyde park? melyik ez), de semmi. A metafora (apa?) nem jön át, a professzionizmus, a nemzetköziség előnyei - no az mind nem jelenik meg, nem jön át.
Több lehetőség is lett volna.
1. Erősebb arculati elemek hangsúlyozása (új zene, új akármi)
2. egy eye-candy hangulatú bevezető, sok pénzből (sony bravia, carlton draught)
3. teaser?

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.05.19. 10:24:07

Ma láttam a billboard-jukat. Nem sűrűn fordul elő velem, de hirtelen nem találtam szavakat. Aztán persze mégis, de akkor is durva élmény volt.
A BB úgy néz ki, mint amit egy kisgyerek rakott össze, akinek megmutatta valaki a "Paste" parancsot a Telenor logón.

Molcsuuu 2010.05.23. 22:56:49

Nem tudja valaki, hogy ami a reklám alatt megy zene, az mi? Ki az előadó és a mi a szám címe? Fontos lenne:) Előre is köszi.

thing 2010.11.10. 12:03:43

Just released a new telenor campaign today!

jela.hu/?p=1023

:-)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása