Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fergeteges Nike reklám a focivébére

Mindenki gőzerővel készül már a focivébére, a marketinggépezetek felpörögnek, de a sportszergyártók különösen akarnak tenni magukért. Az adidas, a Puma és a Nike egymástól próbálják meg elszívni a levegőt, ami a mindenhonnan ömlő focis témájú reklámok között nem egyszerű feladat. A Nike nem bízta a véletlenre, és valami olyan elképesztő sztárkavalkádot és olyan tömény, színes, részletgazdag szpotot hoztak tető alá a Wieden&Kennedy segítségével, hogy az ember csak kapkodja a fejét. A kampány alapgondolata annyi, hogy a focivébén apróságokon múlhat, hogy egyik csapat illetve sztár a mennybe megy vagy a pokolra jut. Ezt dramatizálják a filmben, bemutatva és eltúlozva egy-egy jó vagy rossz megmozdulás következményeit. Így láthatjuk Rooney lecsúszott, külváros munkanélküliként, Ronaldót a róla szóló film premierjén vagy a neki állított szobor előtt, vagy Ronaldinhot, akinek a mozdulataiból a vébé után egy újfajta aerobic születhet (viszik egyáltalán a kis copfos Afrikába?). Nekem nagyon bejött a film, de meg kellett néznem néhányszor, mire minden részlet a helyére került. Nektek bejön?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr822019341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.05.21. 10:22:22

Kösz, cseréltem, és ez ráadásul HD.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.05.21. 11:08:40

Ahogy Cannavaronak éneklik a revüműsorban, hogy 'El Capitano':)))

SupaCow · http://magnezia.blog.hu 2010.05.21. 11:15:38

Bazzeg Bazzeg. Kib@szottul rendben van az egész.

Youtube-on van egy csomo mellékág a nagy videóhoz. A másodperces shnittek 1-2 perces bővített változatai.

Nagy Barna (Emc) · http://www.kreativvonalak.hu/ 2010.05.21. 11:16:37

A "Take it to the next level" után szerintem ez is egy újabb szenzációs megközelítése a témának! Egy olyan sportágról van szó, amelyet fanatikusok űznek, fanatikusok szurkolnak nekik és hatása is messze túlmutat a játékon. Ez utóbbira építhették a videót, valóban eltúlozva - de ettől csak még jobban élvezhető, hiszen ezáltal belekerült az a túláradó szenvedély, ami egy ilyen nagy eseményt körülvesz.

Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2010.05.21. 11:29:01

Ronaldihno nem lesz kinn. Azt meg nem értem, hogy Ribery, már csak nemzeti hagyományból is, miért nem kézzel veszi le...

marvlev 2010.05.21. 12:13:06

Ronaldinhot nem viszik :D FAIL

Geitenbeffer_ 2010.05.21. 13:45:24

Focus - Hocus Pocus!!!
Imádom ezt a számot.

Trail 2010.05.21. 14:18:51

Méghogy nincs minőségi reklám...

A Rooney-s rész vág oda a leginkább, de nagyon egyben van az egész. Nice.

nusmok · http://feminad.blog.hu/ 2010.05.21. 16:34:43

nem vagyok nagy focirajongó, de ez tényleg nagyon ott van!

Ju$t an0th3R $taR^ 2010.05.21. 17:13:52

Erről csak superlativusokban tudok nyilatkozni.
Még a végén a k0cs0g CR rész is tetszik, ami azért teljesítmény :)

Na jó, egy dolog talán mégis: kicsit úgy érzem, hogy a Roonie-s résszel egyedül foglalkoztak annyit, mint a többivel, mert az kiemelkedően ötletes. Ez nem baj, csak emellett a többi nem tűnik olyan ütősnek.

whitewolf688 2010.05.23. 12:05:22

Ha a Nike nem kisgyerekekkel gyártatná le a termékeit, akár vennék is belőlük. A szpot nagyon rendben van, instant klasszikus.

simoo · http://artissimoon.blogspot.com 2010.05.23. 16:20:21

zseniális, a Rooney-s rész egymaga megérdemel a jelest

ZNy · http://www.kep.tar.hu/zny 2010.06.22. 11:16:22

Tetszik.
Bár azért Oregonban még rendesen izgulhatnak, hogy a főszereplőik inkább a sikeres oldalon legyenek ezen a világbajnokságon. Tegnap C. Ronaldo - később a reklámokban is jól használható - gólja mindenesetre az első megkönnyebbülést már meghozta nekik.
Ja, és a rock klasszikust a reklám alatt külön eltalálták!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása