Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mindenki gőzerővel készül már a focivébére, a marketinggépezetek felpörögnek, de a sportszergyártók különösen akarnak tenni magukért. Az adidas, a Puma és a Nike egymástól próbálják meg elszívni a levegőt, ami a mindenhonnan ömlő focis témájú reklámok között nem egyszerű feladat. A Nike nem bízta a véletlenre, és valami olyan elképesztő sztárkavalkádot és olyan tömény, színes, részletgazdag szpotot hoztak tető alá a Wieden&Kennedy segítségével, hogy az ember csak kapkodja a fejét. A kampány alapgondolata annyi, hogy a focivébén apróságokon múlhat, hogy egyik csapat illetve sztár a mennybe megy vagy a pokolra jut. Ezt dramatizálják a filmben, bemutatva és eltúlozva egy-egy jó vagy rossz megmozdulás következményeit. Így láthatjuk Rooney lecsúszott, külváros munkanélküliként, Ronaldót a róla szóló film premierjén vagy a neki állított szobor előtt, vagy Ronaldinhot, akinek a mozdulataiból a vébé után egy újfajta aerobic születhet (viszik egyáltalán a kis copfos Afrikába?). Nekem nagyon bejött a film, de meg kellett néznem néhányszor, mire minden részlet a helyére került. Nektek bejön?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.