Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Irtózatos mennyiségű szervezést igénylő forgatás, hektoliterszámra fogó festék és milliónyi ragyogó szín, végeredményképpen pedig egy lélegzetelállítóan szép reklámfilm. A felsorolás alapján a szóban forgó szpot akár a Sony Bravia kampány legújabb eleme is lehetne, de bármilyen meglepő, sokkal izgalmasabb annál. A Let's Colour projekt ugyanis egy világméretű kezdeményezés, melynek célja, hogy felvegye a harcot a városi szürkeséggel, és egy kis színt, vidámságot csempésszen az egyhangúságba. A projekt keretében lepusztult, szürke és unalmas helyeket, néha egész városrészeket változtatnak vibráló színkavalkáddá a lakók segítségével.
Ezekről a nagyszabású vállalkozásokról most a világhírű rendező, Adam Berg forgatott egy reklámfilmet, amelyben a Brazíliában, Indiában, Franciaországban és Londonban forgatott jeleneteket használtak fel. A zömét persze az indiai helyszín adja, ahol éppen úgy mint a többi városban a helyiek fogtak össze és festették ki a házfalakat a Dulux festékmárka támogatásával. A történet ismerős lehet, nemrég Színes Város néven nálunk is elindult egy ehhez nagyon hasonló kampány szintén az említett cég, valamint egy norvég alapítvány támogatásával, hogy a Flórián tér, a Moszkva tér és még jónéhány helyszín megújulhasson. Gyönyörű film, szép kezdeményezés, épülő márka. Csillagos ötös, Euro RSCG fiam a helyére mehet!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.