Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy lehet az iPhone-ra szabni egy reklámüzenetet, hogy az kihasználja a készülék adottságait? A mobile marketingre specializálódott Medialets megmutatta. Az HBO saját készítésű, vámpíros sorozatának, a Tru Bloodnak készítettek egy speciális reklámot, amelyet a Variety.com appjában helyeztek el. Ezt megnyitva és a különböző tartalmak között keresgélve egyszercsak megjelenik a Tru Blood reklámja, majd a gyanútlan felhasználó azt veszi észre, hogy az érintései nyomán véres ujjlenyomatok jelennek meg a képernyőn. A gyanútlanabbak azonnal megnézik, mivel vágták el az ujjukat, a dörzsöltebbek pedig szórakozni kezdenek a képernyőn, amit kisvártatva teljesen beborít a vér. Ha szeretnénk, ebben még tovább lehet tapicskolni, és kiélni elfojtott vámpírvágyainkat.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.