Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Zseniális ökörségek a Volkswagentől

Metrócsúszda? Bevásárlókocsi-gördeszka? Űrhajólift? Elég őrülten hangzanak ahhoz, hogy felkeltsék az érdeklődésünket. A Volkswagen éppen ezekkel a vicces eszközökkel örvendeztette meg a járókelőket, illetve vásárlókat Németországban a Fast Lane nevű projekt keretében, ami a korábban már az addicton is bemutatott Fun Theory elnevezésű kezdeményezés (ahol a zenélő lépcsőt, a nyerőautomata üvegvisszaváltót vagy a feneketlen kút hangját utánzó szemetest készítették el) folytatása. Az alapötlet lényegében annyi volt, hogy a mindennapi közlekedési eszközöket átalakítsák egy kicsit úgy, hogy azok élvezetesebbek legyenek. Ennek érdekében Berlin egyik metróállomásához vezető aluljáróba a lépcsősor és a mozgólépcső mellé egy csúszdát szereltek be, amelyet bárki kipróbálhatott, akinek kedve volt. A másik ilyen kis akció keretében egy szupermarket bevásárlókocsijaira szereltek gördeszkákat, hogy a játékosabb kedvű vásárlók így közlekedhessenek, a harmadik húzásuk pedig egy lift átalakítása volt hang- és fényeffektek segítségével űrhajóvá. Mindezt azért, hogy ezen keresztül demonstrálják az új VW Polo GTI változatát, amivel ezekhez hasonlóan válik élvezetesebbé és szórakoztatóbbá a közlekedés, illetve vezetés.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr362094564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jubilleum 2010.06.20. 18:16:33

délinél nem esne nehezemre elviselni egy ilyen csúszdát :D

ave 2010.06.20. 20:00:21

Ezek nagyon jok. :)

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.06.20. 20:16:20

Innen küldök előre egy csókot annak az ügynökségnek, aki ehhez hasonló akciókat itthon is véghezvisz. Habár ahogy az itthoniakat ismerem, kevesebb bennük a kreativitás ennél.

A gördeszkás-bevásárlókocsis filmben az 1:41-nél látható mamóka megértette a lényeget! ;)

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2010.06.20. 20:17:39

Ja, csak egyszerre 2 kommentet kell küldeni, akkor műkszik a gép?

Csé 2010.06.20. 20:48:01

Fantasztikus, zseniális, sőt még annál is jobb :D A liftesnél sírva nevettem xD Ilyen kell itthonra is, muszááááj :D

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2010.06.20. 21:41:26

@bestpixel: az 1:41 a videó hossza, úgyhogy ott nincs mamóka, korábban van :P

Piszok Alfréd 2010.06.20. 23:37:36

Az autóikat csinálnák ilyen ötletesen, jobban szeretném :)))

szakikám · http://autoolaj.hu 2010.06.21. 01:26:13

szerintem tényleg zseniális
mind

Megdobbent 2010.06.21. 05:26:51

A liftes nalam nem csengetett, a csuszda helyes, a gordeszkas az nagyon jopofa :)

Nah, ezt a kreativitast varhatjuk itthon, illetve nezhetjuk, ahogy lefeszegetik a deszkat, szetcseszik a liftet, es szetgraffitizik a csuszdat...

Magyar kozonseg, na csokolom akkor ;)

Mákvirág 2010.06.21. 05:57:35

Obertauerben van ilyen csúszda egy kocsmában, hogy ne kelljen a lépcsőn lefelé bénázni a síbakancsban. Szívesen csatolnék fotót.

milu vagyok:) 2010.06.21. 08:57:25

Hát ezek zseniálisak! Kedvencem a konszolidált, ötvenes öltönyös, aki biz lecsúzott a csúzdán :D Elképesztően fasza!

Külföldi Viktor 2010.06.21. 10:02:01

és az egész kampány landing page-e egyenesen a fészbúkos oldal.
a weblap már smafu...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2010.06.21. 13:04:44

@Külföldi Viktor:
Igen be akartam linkelni, csak elfelejtettem.

oszintenmondom 2010.06.21. 15:14:42

Ezek nagyon jók, mind. Nemcsak hogy nem idegesítőek, de még mókásak, és 2 közülük még hasznos is!

t.o.d. 2010.06.22. 10:41:34

Az a baj, hogy az ilyenek nálunk vandálok áldozatává válnának egy éjszaka alatt... :-( amúgy a csúszda és a gördeszkás bevásárlókocsi szerintem hasznos is lenne... :-) csak a néninek volt vele gondja, aki terpeszben tolta. :-)

dildi86 2011.01.06. 20:48:08

Nagyon ötletes a Volkswagen megközelítése, tényleg egyedi, ritkán használt élményt nyújt az emberek számára, melynek segítségével emlékezetessé tudja tenni a pillanatot. Éppen ezért is nagyon hiányzik számomra, hogy nem látom az ötlet közelében sehol azt, hogy ténylegesen mi a célja az egésznek, ott van a Fast Lane felírat de úgy tűnik ha már ennyi pénzt belevertek a kampányba akkor egyértelműen társítani kellett volna a Volkswagen márkanevet is hozzá, hogy egyértelműen tudatosuljon a esetleges fogyasztókban, hogy az élményt ki nyújtotta számukra. Szerintem mindenképp befolyásolta volna a márkához való viszonyulásukat.
A helyszínek megválasztása sem teljesen érthető. Az csúszda esetén ok, egy metróállomáson nagyon sok ember megfordul nap mint nap, az megfelelő hely, de a másik két esetben szerintem választhattak volna forgalmasabb helyet, hogy a valóságban is minél több ember közvetlen tapasztalhassa meg, az sokat növelte volna a kampány sikerét.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása